10 ایده جذاب برای استایل شب یلدا

10 ایده جذاب برای استایل شب یلدا

02 آذر 1402
1788 بازدید

ما در این مقاله به موضوعاتی مانند تیپ شب یلدا، رنگ های شب یلدا و شال و روسری مناسب شب یلدا اشاره خواهیم کرد. مطمئنا شب یلدا از به یاد ماندنی ترین شب های سال می باشند که خانواده به همراه بزرگتر ها میتوانند شب طولانی را جشن بگیرند. خیلی از افراد دغدغه ی انتخاب لباس برای این شب به یادماندنی را دارند. فراموش نکنید که داشتن یک استایل ساده نیز می تواند انتخاب مناسبی برای این شب باشد. ما در ادامه به توضیح استایل مناسب شب یلدا و شال زنانه و روسری زنانه مناسب استایل شب یلدا خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

چگونه در شب یلدا خوشتیپ باشیم؟

برای خوشتیپ بودن در شب یلدا نیازی به سخت گیری در انتخاب لباس نیست. شما به راحتی می توانید با انتخاب لباس هایی با رنگ بندی سبز و قرمز و مشکی بهترین ترکیب را برای استایل خود داشته باشید. اما موضوعی که باید حتما دقت کنید این شب بهانه ای برای دورهمی و مهمانی های خانوادگی و دوستانه می باشد. در ابتدا باید این موضوع مشخص شود که افراد حاظر در مهمانی یلدا جزو کدام دسته از آشنایان شما قرار دارند. برای مثال اگر افراد از دوستان و آشنایان دور شما هستند به راحتی می توانید از روسری مینی اسکارفی که به تازگی ترند شده اند و طرح های یلدایی زیبایی بر روی آن ها چاپ شده، استفاده نمایید. یک تم دخترانه با جوراب شلواری و دامن نسبتا بلند، به همراه بافت قرمز استایل زیبایی برای شب یلدا می باشد.

ایده های جذاب برای استایل شب یلدا

در این قسمت ما می خواهیم به ترندهای استایل شب یلدا و قوانین استایل شب یلدا بپردازیم. ایده های بسیاری وجود دارد تا شما به بهترین استایل دسترسی پیدا کنید. در ادامه به چند مورد از استایل های مناسب شب یلدا اشاره خواهیم کرد.

1- پیراهن دخترانه

پیراهن ها و شومیز زنانه و دخترانه قرمز رنگ، از انتخاب هایی است که بانوان برای پوشیدن در مهمانی شب یلدا استفاده می کنند. شومیز و پیراهن زنانه و دخترانه انواع مختلفی دارد که از پر طرفدار ترین آن ها می توان شومیز با جنس تور، دانتل، کشمیر، جین و نخ می باشد. اغلب این شومیز ها از پارچه هایی هستند که طراحی و چاپ منحصربه فرد شب یلدا را بر روی خود دارند. استفاده از ترکیب رنگی سبز و قرمز در این لباس زنانه می تواند خلاقیت تولید کنندگان پارچه و خیاط آن را نشان دهد. در کنار استفاده از شومیز می توانید از انواع اکسسوری شب یلدا استفاده نمایید.

2- پیراهن های بلند

پیراهن های بلند سبز رنگ، یک انتخاب ساده و زیبا برای استفاده در شب یلدا می باشد. این پیراهن ها در اندازه های متفاوتی تولید می شوند و شما می توانید به سلیقه خود دامن و مدل پیراهن را انتخاب کنید. به همراه این لباس پوشیده و زیبا می توان از جوراب شلواری مشکی یا قهوه ای سوخته و سرمه ای استفاده کرد. برای انتخاب روسری نیز از مینی اسکارف استفاده کنید. انتخاب رنگ های قرمز و مشکی برای مینی اسکارف ایده جذابی است. فراموش نکنید که برای پیراهن های بلند و دامن دار زنانه بهتر است از گردن آویز های بلند به عنوان اکسسوری شب یلدا استفاده شود.

3- پیراهن کوتاه و دامن

شومیز و پیراهن های کوتاه انواع متفاوتی دارند و شما می توانید به دلخواه و سلیقه خودتان از این ترکیب زنانه شیک برای شب یلدا استفاده نمایید. از انواع دامن زنانه سارونگ، جبابی، دامن کوتاه ساده، باکس پلیت، ایلاین، کول، مدادی، پیله ای و گوده ای را می توان مناسب این مهمانی دانست. این استایل از دسته استایل های فانتزی است که با انتخاب درست در شومیز استایل به یاد ماندنی برای شما رقم خواهد زد. در کنار این استایل شیک از اکسسوری های بسیار ظریف استفاده نمایید. زیرا استایل شما به اندازه کافی برای شب یلدا جلوه نمایی خواهد کرد. بیش از اندازه شلوغ بودن روی لباس ممکن است باعث بی نظم دیده شدن استایل شما شود.

4- انتخاب تونیک

در گذشته تونیک از تنوع ظاهری بسیاری برخوردار بود و در انواع متنوعی تولید می شد. اما امروزه تنها تفاوتی که در تولید آن بارز است رنگ و طراحی و چاپ روی لباس می باشد که شما می توانید در انواع مختلفی این طراحی را مشاهده نمایید. جوراب های بلند و جوراب شلواری یا شلوار تنگ، یک انتخاب زیبا و جذاب در کنار تونیک می باشد. برای پوشش سر نیز دست شما باز است و انتخاب شال نیز به همراه این استایل جذاب می باشد.

5- کت و شلوار

کت و شلوار از استایل های مرسوم در حوزه پوشاک نیست. اما اگر از افرادی هستنید که اغلب تنوع را در کمد لباس های خود می پسندد و به دنبال انتخاب های پر ریسک هستند، می توانید از کت و شلوار قرمز استفاده کنید. اما انتخاب مناسب تر در این زمینه کت و شلواری به رنگ مشکی یا سبزکله غازی است و در زیر آن از یک بافت قرمز رنگ می توانید انتخاب نمایید. استایل این کت و شلوار نیاز به یک مینی اسکارف دارد تا تکمیل شود.

6- شلوار جین

برای پوشیدن پیراهن و شومیز شما به یک شلوار جین احتیاج خواهید داشت. چون به احتمال زیاد رنگ لباس شما قرمز یا سبز می باشد بهتر است از شلوار های جین دمپای گشاد تیره استفاده کنید. شلوار های دمپا استایل بدنی شما را بسیار خوب نشان خواهند داد. اگر دوست دارید تا قد بلند تر دیده شوید بهتر است از شلوار دمپا استفاده کنید. شلوار جین جاگر نیز از انتخاب های ساده اما راحتی است که می توان برای شب یلدا انتخاب کرد این شلوار به شما اجازه نشست و برخواست در فضای مهمانی را خواهد داد. در کنار این شلوار بهتر است از پیراهنی استفاده کنید که اور سایز می باشد و استایلی آزاد به شما می دهد. شلوار جین بگ را باید به همراه هودی یا یک تیشرت اور سایز سبز یا قرمز رنگ ست کنید. این انتخاب نیز از استایل های پرطرفداری هستند که آزادی بسیاری را برای شما خواهد داشت.

7- کفش

از انواع کفش هایی که به عنوان انتخاب مناسب برای انواع مهمانی ها به خصوص شب یلدا یاد می شود، کفش اسپرت و کفش های مجلسی پاشنه دار می توان نام برد. کفش های پاشنه دار زنانه که به همراه جوراب شلواری یا شلوار های جین اسپرت نیز پوشیده می شوند، انتخاب رایجی در این شب به یاد ماندنی هستند. اغلب برای استایل کفش پاشنه دار، از دامن های کوتاه یا بلند استفاده می کنند. کتونی های سفید و راحت که به همراه یک شلوار ساده مجلسی و شومیز سفید می توان ست کرد، از دیگر انتخاب های مناسب شب یلدا می باشند. به همراه تمامی این استایل ها شما می توانید از روسری های بلند و ساده یا مینی اسکارف استفاده نمایید.

8- سرهمی و اورال

اورال یا بیلرسوت از لباس های بسیار ساده و دخترانه هستند که شما می توانید در رنگ های قرمز یا سبز تهیه نمایید. برای انتخاب تیشرت یا بلوز آستین دار برای زیر آن حتما رنگ مخالف را انتخاب نمایید.  این ایده جذاب یک استایل مناسب برای مهمانی شب یلدا می باشد. انتخاب روسری یا کلاه به همراه اورال انتخابی مناسب است.

9- اکسسوری

اکسسوری های بسیاری با طراحی انار و هندوانه برای شب یلدا تولید شده اند. برخیاز  آن ها با طلا و نقره تولید می شوند که از لحاظ هزینه و قیمت از ارزش بالاتری برخوردار هستند. این اکسسوری‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا در مهمانی شب یلدا بهترین استایل را داشته باشید. آنها شامل گردنبند، انگشتر، دستبند و گوشواره می‌شوند که با الهام از فصل پاییز، میوه‌های آن فصل، رنگ برگ‌های درختان در پاییز و فرهنگ ایران باستان طراحی شده‌اند. با استفاده از این اکسسوری‌ها، می‌توانید در شب یلدا خوش استایل ظاهر شوید.

10- لباس های چهارخانه

منظور از استایل چهارخانه این است که از طرح چهارخانه در لباس خود استفاده کنید به جای طرح‌های ساده یا گل‌دار. یکی از قطعات لباسی که استایل چهارخانه آن مورد استقبال قرار گرفته است، دامن‌های ساده چین دار هستند که با یک لباس ساده ترکیب می‌شوند. این دامن‌ها طرح‌ها و رنگ ‌بندی‌های مختلفی دارند که می‌توان رنگ‌ بندی قرمز و سبز را برای استایل شب یلدا انتخاب کرد. می‌ توانید این استایل را با یک کفش یا روفرشی زرشکی ست کنید. از دیگر نمونه‌های استایل چهارخانه، پیراهن‌های کتان و یا شکت‌های ساده مردانه است که به طور قالبی روی تی‌شرت یا یقه اسکی قرار می ‌گیرند. بنابراین، می‌توانید یک یقه اسکی یشمی را با یک کت چهارخانه زرشکی یشمی ست کنید و سپس آن را با یک شلوار کتان سبز پر رنگ ترکیب کنید. این ترکیب می ‌تواند یک استایل مردانه، مناسب و شیک برای شب یلدا باشد.

نکات مهم برای استایل شب یلدا

در این قسمت ما سعی داریم، نکات مهم استایل شب یلدا را برای شما شرح دهیم. این نکات شامل رنگ لباس، سبک لباس و آرایش صورت می باشند.

• رنگ لباس

 رنگ‌های روشن و جذاب مانند سفید، قرمز و سبز، انتخاب‌های خوبی برای شب یلدا هستند. این رنگ‌ها با نمادهای یلدایی سازگاری دارند و نشان دهنده احساس جشن و شادمانی می‌باشند. می‌توانید از ترکیب قرمز و سبز یا مشکی در لباس خود استفاده کنید تا استایل بسیار شیکی داشته باشید.

• سبک لباس

سادگی و زیبایی دو مضمون مهم در انتخاب لباس شب یلدا هستند. از لباس‌هایی با طرح‌های ساده و بدون طرح استفاده کنید تا شیک تر به نظر برسید. بهتر است از پیراهن، شومیز و لباس‌هایی که طرح انار یا هندوانه دارند، خودداری کنید و به جای آنها از اکسسوری‌های مرتبط با یلدا استفاده کنید. لباس‌هایی مانند شومیز و شلوار، کت و دامن، یا اورال همراه با کفش یا جوراب انتخاب‌های مناسبی برای لباس شب یلدا می‌باشند.

• آرایش و ناخن

برای تکمیل استایل شب یلدا، از رنگ قرمز در آرایش خود استفاده کنید. می‌توانید از رژ لب یا خط چشم قرمز برای جذابیت بیشتر استفاده کنید. همچنین، طراحی ناخن‌هایتان را هم با تم یلدایی و رنگ قرمز تزیین کنید. از ستاره‌ها، شمع‌ها و نمادهای مرتبط با زمستان در طراحی ناخن‌هایتان استفاده کنید.

فروشگاه پرند

پرند فروشگاه اینترنتی فروش شال و روسری زنانه که به تمامی نیازهای شما پاسخ می‌دهد. هدف این فروشگاه، فراهم کردن تجربه‌ ای هیجان انگیز و خرید آسان برای همه مشتریان است. با استفاده از وب سایت پرند، شما می‌توانید به راحتی بهترین انتخاب خود را برای خرید شال و روسری و خرید مینی اسکارف انجام دهید. این وب سایت با معرفی محصولات و ارائه جزئیات کامل و دقیق، به شما کمک می‌کند تا به راحتی جنس محصولات و جزئیات مورد نیاز خود را بررسی کنید. در وب سایت پرند، می‌توانید شال و روسری مجلسی، شال و روسری مناسب هر فصل را تهیه نمایید. این فروشگاه از زمستان تا تابستان و از بهار تا پاییز انواع شال و روسری از جمله نخی، کشمیر، موهر، حریر، ساتن و ابریشم را ارائه می کند. همه شال و روسری های زنانه در طرح ها و رنگ های متنوع با قیمتی مناسب و با کیفیت بالا در دسترس شما خواهند بود. با انتخاب فروشگاه اینترنتی پرند، می‌توانید انواع شال و روسری متناسب با لباس خود را پیدا کنید و از خرید آسان و مطمئن لذت ببرید.

جمع بندی

در این مقاله ما به موضوع ترندهای استایل شب یلدا 2023 و معرفی شال و روسری شب یلدا اشاره کردیم. شب یلدا یک شب خاطره انگیز است که در طول یک سال تنها یک بار اتفاق خواهد افتاد و به عنوان بلند ترین شب سال از آن یاد می شود. به همین دلیل افراد، این شب طولانی را جشن می گیرند و به دید و بازدید بزرگتر های خانواده می روند. داشتن یک استایل خوب و شیک در این میهمانی می تواند این شب را برایتان دلپذیر تر کند. سایت پرنداسکارف بهترین انتخاب برای خرید اینترنتی شال و روسری مناسب شب یلدا می باشد.

ارسال دیدگاه