مانتو خردلی را با چه شالی ست کنیم؟

مانتو خردلی را با چه شالی ست کنیم؟

14 مرداد 1403
258 بازدید

رنگ خردلی یک رنگ گرم و بسیار خاص و زیبا می باشد. اما خیلی از افراد درباره ی ست کردن رنگ خردلی با سایر رنگ ها اطلاعی نداشته و نمی دانند که رنگ خردلی با چه رنگی ست می شود. به همین دلیل از این رنگ در استایل خود استفاده نمی کنند. اما استفاده از رنگ خردلی در استایل با رنگ های دیگر یک انتخاب جسورانه بوده و یک استایل بسیار خاص و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. اگر شما هم میخواهید با رنگ خردلی یک استایل زیبا داشته باشید و بدانید که مانتو خردلی را با چه شال زنانه ای ست کنیم در ادامه ی مطلب همراه ما باشید.

رنگ خردلی با چه رنگی ست میشه؟

رنگ خردلی یک رنگ پاییزی بسیار جذاب و زیبا می باشد. برای ست کردن لباس های مختلف با رنگ خردلی می توانید از رنگ هایی همچون سورمه ای، جین، انواع سبز مانند سبز یشمی، سبز تیره و غیره، مشکی، سفید، بنفش، طوسی و غیره در ترکیب با رنگ خردلی استفاده کرده و یک استایل خاص و منحصر به فرد داشته باشید. اما نکته ای که قابل اهمیت است این است که هرگز از استایل های مونوکروم با رنگ خردلی استفاده نکنید، زیرا ترکیب رنگ خردلی روشن و تیره و داشتن استایل یک رنگ با خردلی چندان زیبا و جذاب نخواهد بود. پس بهتر است برای ست کردن از رنگ های دیگر کمک بگیرید.

مانتو خردلی را با چه شالی ست کنیم؟

• ست مانتو خردلی و شال سبز

ترکیب رنگ خردلی با انواع رنگ سبز از جمله سبز یشمی، سبز زیتونی و غیره یک ترکیب برنده و بسیار زیبا است. یک ست مجلسی بسیار شیک استایل کردن مانتو کتی خردلی به همراه شلوار پارچه ای راسته سبز یشمی و شال ساتن ابریشم یشمی می باشد. برای کامل کردن این ست می توانید از یک کیف دستی و کفش پاشنه دار مشکی یا سبز یشمی استفاده کنید. یک استایل اسپرت و پاییزه با این ترکیب، ست کردن مانتوی پاییزه بلند و جلوباز خردلی به همراه یک شال بافت یا موهر سبز تیره و شلوار جین جذب ذغالی به همراه یک بوت ساق کوتاه عسلی می باشد. با یک کیف بزرگ عسلی می توانید استایل خود را کامل تر کنید.

• ست کردن مانتو خردلی با شال سورمه ای

کنار هم قرار گرفتن دو رنگ سورمه ای و خردلی بسیار چشم نواز و زیبا است. ست کردن مانتو خردلی با شال سورمه ای و شلوار جین و یک کتونی سورمه ای یا با ترکیب رنگ سفید خردلی می تواند یک استایل زیبا و جذاب را برای شما به همراه داشته باشد.

• مانتو خردلی با شال رنگ بنفش

بدون شک ترکیب این دورنگ یک ست جذاب و شاد دخترانه را برای شما به همراه دارد. برای داشتن یک استایل اسپرت و زیبا یک مانتوی کوتاه خردلی را با شال بنفش و شلوار مام استایل جین ست کرده و به همراه آن از یک کتونی سفید استفاده کنید. در هوای گرم می توانید به جای کتونی از یک صندل یا  کالج استفاده کنید. بهترین انتخاب برای کیف همراه با این استایل یک کیف کوچک بنفش یا مشکی می باشد.

• ست مانتو خردلی با شال طوسی

رنگ طوسی یک رنگ خنثی می باشد که می توان به سادگی آن را با هررنگی از جمله خردلی ست کرد. ترکیب مانتو خردلی با شال طوسی یک ترکیب مناسب برای موقعیت های اداری و رسمی می باشد. برای ست کردن می توانید یک مانتوی خردلی را به همراه شال طوسی و شلوار جین ذغالی یا طوسی و یک ونس سفید پوشیده و به همراه آن از یک کیف کوچک مشکی استفاده کنید. بهتر است قد مانتوی شما تا بالای زانو بوده و از شلوار جین مام استایل استفاده کنید. همچنین می توانید از یک مانتوی بلند خردلی به همراه شال طوسی و شلوار پارچه ای قد ۹۰ طوسی و یک صندل پاشنه دار در دورهمی های دوستانه خود استفاده کنید.

مانتو خردلی را با چه شالی ست کنیم؟ 1

• مانتو خردلی با شال سیاه

ساده ترین و در عین حال زیبا ترین ترکیب، کنارهم قرار گرفتن مشکی و خردلی است. ترکیب این دو رنگ بسیار شیک بوده و می توان در موقعیت های مختلف از جمله مکان های رسمی، مجالس و یا حتی برای استفاده روزمره از این ست استفاده کرد.  اگر به دنبال یک استایل شیک و رسمی هستید می توانید مانتو کتی خردلی را با یک شال مزونی زنانه ساتن ابریشم و یا حریر مشکی و یک شلوار پارچه ای دمپا مشکی ست کنید. از پوشیدن کفش پاشنه دار و به همراه داشتن یک کیف دستی کوچک همراه این ست غافل نشوید که استایل شما را چندین برابر زیبا تر خواهد کرد. همچنین می توانید برای داشتن یک استایل روزمره و اسپرت، مانتو خردلی را به همراه شلوار جین مشکی یا ذغالی و شال مشکی ست کرده و به همراه آن از یک کتونی سفید رنگ استفاده کنید. برای انتخاب و خرید شال زنانه با تنوع رنگ و مدل بسیار بالا می توانید به سایت فروشگاه پرند اسکارف مراجعه نمایید و از مدل های متنوع  و رنگ های مختلف شال و روسری در سایت دیدن فرمایید. فروشگاه پرند اسکارف یک مجموعه ی کامل از انواع مدل های شال و روسری ترند و به روز با طرح و رنگ های بسیار متنوع می باشد.

شال خردلی با چه رنگی ست میشه؟

◘شال خردلی و مانتو سفید

رنگ سفید یک رنگ خنثی می باشد که می توان آن را با هر رنگی ست کرد. رنگ هایی مانند خردلی که گرم و شاد هستند در کنار رنگ سفید ترکیب بسیار زیبایی را ارائه می دهند. استفاده از یک شال نخی خردلی به همراه مانتو سفید کوتاه و شلوار جین می تواند انتخاب زیبایی برای فصل تابستان باشد. همچنین برای انتخاب کفش همراه این ست با توجه به سلیقه و استایل خود می توانید از کالج یا کتونی سفید استفاده کنید.

◘شال خردلی و کت و شلوار مشکی

شما می توانید برای داشتن یک استایل مجلسی از ترکیب شال خردلی و کت و شلوار مشکی استفاده کنید. فقط توجه کنید که حتما  شال مجلسی زنانه که جنس آن ساتن ابریشم و یا حریر مجلسی باشد را برای این ست انتخاب کنید. برای انتخاب کفش همراه با این استایل حتما از یک کفش پاشنه دار مشکی و یا خردلی استفاده کنید. همچنین داشتن یک کیف دستی کوچک همرنگ با کفش زیبایی استایل شما را چند برابر خواهد کرد.

◘شال خردلی و مانتو سورمه ای

ترکیب رنگ سورمه ای با خردلی بسیار زیبا خواهد بود. اگر به دنبال یک استایل اسپرت و روزمره هستید می توانید یک مانتوی سورمه ای را با یک شال خردلی ست کرده و از شلوار جین رنگ روشن و کتونی سفید یا خردلی همراه آن استفاده کنید.

مانتو خردلی را با چه شالی ست کنیم؟ 2

◘شال خردلی و مانتو سبز

یک استایل دخترونه شیک و مناسب برای دورهمی های دوستانه ترکیب مانتو پیراهنی بلند سبز تیره به همراه شال خردلی و یک صندل می باشد. البته اگر تمایل به پوشیدن صندل ندارید می توانید به جای آن از یک کالج خردلی و یا کتونی سفید استفاده کنید.

◘شال خردلی و پالتو یا بارونی زرشکی

یک ترکیب پاییزه بسیار شیک، ست کردن پالتو یا بارونی زرشکی به همراه شال خردلی می باشد. همچنین با پوشیدن یک بوت یا نیم بوت مشکی می توانید استایل خود را تکمیل کنید. دقت کنید برای انتخاب شلوار در این ست حتما از شلوار های جین جذب و رنگ تیره استفاده کنید تا زیبا تر و خوش استایل تر به نظر برسید.

مانتو خردلی با چه کفشی ست میشه؟

مانتو خردلی را با توجه به مدل مانتو و سبک استایل می توان با انواع مدل کفش ها ست کرد. به طور مثال در مجالس و میهمانی ها بهتر مانتو خردلی را با کفش پاشنه دار ست کنید. در فصل پاییز و زمستان پوشیدن بوت یا نیم بوت به همراه مانتو خردلی بسیار زیبا و مناسب است. همچنین برای استفاده روزمره از مانتو خردلی می توانید همراه آن از کتونی، کالج و یا صندل استفاده کنید.

جمع بندی

رنگ خردلی یک رنگ خاص، گرم و بسیار زیبا و رنگ برگ درختان پاییزی می باشد. اما میتوان از این رنگ علاوه بر استایل های پاییزی در دیگر فصل ها از جمله بهار و تابستان نیز استفاده کرد. اگر این سوال در ذهن شما است که رنگ خردلی با چه رنگی ست میشه؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که شما می توانید رنگ خردلی را با طیف وسیعی از رنگ ها از جمله سورمه ای، سبز، سفید، مشکی و طوسی ست کنید و از کنار هم قرار گرفتن این رنگ ها در کنار خردلی در استایل خود یک ترکیب و استایل متفاوت و زیبا داشته باشید. فروشگاه پرند اسکارف عرضه کننده انواع مختلف شال در رنگ بندی و مدل های مختلف می باشد که شما عزیزان با هر سلیقه ای می توانید برای خرید شال زنانه به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و خریدی مقرون به صرفه و منحصر به فرد را تجربه کنید.

ارسال دیدگاه