بهترین شال و روسری برای مانتو زرد

بهترین شال و روسری برای مانتو زرد

28 آبان 1402
1318 بازدید

خوش پوش و خوش استایل بودن یکی از ویژگی هایی است که همه افراد ذاتا به آن تمایل دارند. البته خوش پوشی با داشتن یک کمد پر از لباس های مختلف بسیار متفاوت است. ممکن است شما کلی لباس های مختلف داشته باشید اما باز هم برای رفتن به یک دورهمی ساده به مشکل بخورید. در مقابل هم هستند که افراد با داشتن چند دست لباس بهترین استایل ها را دارند و بسیار شیک پوش هستند. بنابراین مهم انتخاب درست و هماهنگ لباس هاست. یکی از استایل های جذاب و خاصی که می توانید در محیط های مختلف داشته باشید استایل مانتو، لباس و رویه زرد است. زرد، رنگ شاد و خاصی است که می تواند استایل شما را بسیار متحول کند. از طرفی روش ست مانتو زرد با شال و روسری از مواردی است که باید به آن دقت کنید تا به بهترین نتیجه برسید. در ادامه این مقاله می خواهیم با بهترین ست شال و روسری زنانه با مانتو زرد آشنا شویم.

انتخاب مانتو به رنگ زرد

معمولا وقتی اسم رنگ زرد می آید نمادی از درخشندگی و براقیت و انرژی برای ما تداعی می شود به همین دلیل جزو رنگ های اصلی به حساب می آید که از انرژی و زیبایی خاصی برخوردارند. استفاده از رنگ زرد در استایل بهار و تابستان می تواند انرژی خاصی را به ما القا کند. مانتو زرد با رنگ های خنثی مثل مشکی، سفید، طوسی و قهوه ای می تواند ترکیب جذاب و خیره کننده ای ایجاد کند علاوه بر آن ترکیب خوبی برای استایل با رنگ های تضاد خود مثل آبی و سبز و بنفش دارند. البته برای ترکیب کردن رنگ زرد با رنگ های مکمل باید اصول و شرط های لازم برای ترکیب آن ها را بلد باشید تا بتوانید هماهنگی های خوبی ایجاد کنید. رنگ زرد دارای طیف های رنگی مختلفی است از جمله زرد خردلی و تیره، تا زرد طلایی و لیمویی و زرد روشن. اگر شما جزو افرادی هستید که رنگ پوست روشنی دارید بهتر است از رنگ خردلی و زرد تیره بهره ببرید. اما اگر رنگ پوستتان سبزه است، تناژ های لیمویی و زرد روشن بیشتر با ظاهر شما هماهنگ است. همچنین اگر جزو افرادی هستید که پوست تیره دارید می توانید همه طیف رنگ های زرد را برای استایل خود استفاده کنید.

چگونه شال و روسری را با مانتو زرد ست کنیم؟

ممکن است برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که چه رنگ شال زنانه و روسری زنانه را می توان با لباس و مانتو زرد ست کرد. در صورتی که یکی از مزیت های مانتو به رنگ زرد این است که هماهنگی بالایی با محصولات چرمی دارد از جمله کمربند، صندل و انواع کیف چرم و... و همچنین با اکثر رنگ ها قابل ست شدن می باشند. در واقع یکی از رنگ های مناسب برای استایل های روزانه هم می باشد. از طرفی به دلیل بازتابی و روشنایی خاصی که دارند گزینه ای خنک و ایده آل برای استایل های بهاره و تابستانه می باشند همچنین به دلیل تطابق و هماهنگی زیادی که با رنگ های گرم پاییزی دارد می تواند گزینه خوبی برای ست کردن با انواع بافت و پلیور پاییزه باشد. در ادامه با بهترین انواع رنگ های مناسب شال و روسری برای ست کردن با مانتو زرد آشنا می شویم:

1- مانتو زرد نخودی با شال و روسری قرمز و زرشکی

رنگ زرد تناژ های مختلفی دارد که یکی از کمرنگ ترین نوع آن زرد نخودی می باشد. زرد نخودی با اینکه جزو زرد کمرنگ به حساب می آید اما از ترکیب چهار رنگ: قرمز و آبی و زرد و سفید درست شده است. البته که زرد و سفید آن بسیار بیشتر است و مقدار کمی رنگ قرمز و آبی دارد. از این رو برای مانتو زرد نخودی می توانید از شال و روسری هایی به رنگ زرد، زرشکی و یا قرمز تیره بهره ببرید. زیرا این رنگ ها می تواند استایل شما را خاص و دوست داشتنی نشان دهد. همچنین می توانید از رنگ های خاکستری و خردلی و مشکی نیز به همراه مانتو زرد نخودی خود ست کنید. اما حتما این نکته را در نظر داشته باشید که مانتو زرد نخودی خود را به هیچ وجه با شال و روسری سفید ست نکنید زیرا رنگ سفید در مانتو زرد نخودی قالب است در نتیجه استایل شما را بی روح می کند.

2- مانتو زرد با شال و روسری طوسی

یکی از بهترین شال برای ست با مانتو زرد انتخاب رنگ طوسی می باشد. رنگ طوسی یک رنگ خنثی بین مشکی و سفید است از این رو به راحتی با انواع رنگ ها و استایل ها ست می شود. ترکیب مانتو زرد با شال و روسری طوسی به قدری زیبا و خاص است که نمی توان آن را نادیده گرفت. به جرات می توان گفت رنگ طوسی پادشاه رنگ های مکمل است. زیرا هارمونی خوبی با همه رنگ ها دارد. از این رو ترکیب کردن مانتو زرد با شال طوسی یک تصمیم و انتخاب جذاب است که می تواند شیک بودن استایل شما را به راحتی تضمین کند.

3- مانتو زرد با شال و روسری سبز

بهترین روسری برای ست با مانتو زرد می توان به رنگ سبز اشاره کرد. با توجه به اینکه رنگ سبز دارای تنوع زیادی از رنگ بندی ها است، می توانید با توجه به تناژ رنگ مانتو خود یک سبز مناسب برای شال و روسری خود انتخاب کنید. ترکیب مانتو زرد با شال و روسری زنانه سبز خوش پوش بودن شما را تضمین می کند. اگر حس کردید که استایل شما نیاز به یک رنگ سوم دارد می توانید از رنگ سفید بهره ببرید. این ترکیب رنگی می تواند استایل شما را کاملا شیک و منحصربفرد نشان دهد. در واقع می تواند استایل شما را به سمت یک استایل مجلسی و رسمی سوق دهد. مخصوصا اگر از رنگ های سبز تیره و یا سبز زمردی در استایل با مانتو زرد خود بهره ببرید.

4- مانتو زرد با شال و روسری آبی

آبی هم از رنگ هایی است که تناژ های مختلفی دارد. از این رو با توجه سبک رنگ زرد مانتو خود می توانید بهترین طیف رنگ را برای ست کردن با آن انتخاب کنید. از طرفی ترکیب رنگ زرد با آبی کاربنی از ست های بسیار شاد و زیبا در دنیای مد و فشن استایل است که به راحتی می توانید در استایل های خود از آن ها استفاده کنید. ترکیب دو رنگ زرد و آبی، یک ست شگفت انگیز و خاص می باشد از این رو می توانید مانتو زرد خود را با یک شال یا روسری آبی استایل کنید. از این ترکیب می توانید برای یک استایل مهمانی و دورهمی هم بهره ببرید تا خاص تر به نظر برسید. برای اینکه این ترکیب رنگ، ایده آل تر به نظر برسد، متناسب با رنگ زرد مانتو خود، شال و روسری با طیف مناسب رنگ آبی انتخاب کنید. به عنوان مثال برای ترکیب رنگ زرد و آبی، هرچه رنگ زرد مانتو شما کم رنگ تر باشد بهتر است شال آبی را روشن تر انتخاب کنید. بنابراین می توانید مانتو زرد لیمویی خود را با یک شال و یا روسری آبی آسمانی ست کنید و همچنین اگر مانتو زرد پر رنگ و یا خردلی دارید با شال و یا روسری آبی کاربنی و یا سرمه ای ست کنید.

5- مانتو زرد با شال و روسری بنفش

به عنوان یکی دیگر از رنگ های مناسبی که در کنار زرد هارمونی خوبی دارد، می توان به رنگ بنفش اشاره کرد. رنگ بنفش هم یکی دیگر از رنگ های مکمل با زرد می باشد. و از بهترین ترکیب رنگ هایی است که دو تا رنگ مکمل را در کنار هم ترکیب کنید. بنابراین می توانید با تهیه و خرید شال و روسری زنانه بنفش و ترکیب آن با مانتو زرد یک استایل متفاوت برای خود ایجاد کنید. این ترکیب می تواند ظاهر شما را بسیار شیک و خاص به نظر برساند همچنین با انتخاب شال و روسری زنانه بنفش طرح دار می توانید جذابیت استایل خود را تضمین کنید.

6- مانتو زرد با شال و یا روسری سفید

یکی از انتخاب های راحت برای ترکیب دوتا رنگ در استایل، بهره مندی از رنگ های خنثی می باشد. از جمله این رنگ ها می توان به سفید اشاره کرد که از رنگ های خنثی به حساب می آید، می توانید به راحتی با همه رنگ ها آن را ست کنید. اگر یک مانتو زرد دارید که نمی دانید با چه رنگ شال و روسری آن را ترکیب کنید و بدون استفاده در کمد شما افتاده است. از بهترین شال برای ست با مانتو زرد شال سفید می باشد که به همراه شلوار جین آبی تکمیل می شود. برای تکمیل تر شدن استایل تان با مانتو زرد و شال و روسری سفید، پیشنهاد می کنیم که از کمربند و یک کفش چرمی قهوه ای رنگ و یا رنگ مشابه مثل عسلی و یا کرم استفاده کنید. جذابیت استایل شما را چند برابر می کند.

7- مانتو زرد با شال یا روسری مشکی

یکی دیگر از رنگ های مناسبی که می توانید با شال و روسری زرد استایل کنید انتخاب رنگ مشکی است. مشکی هم جزو رنگ های خنثی است که ست کردن با آن بسیار راحت است از طرفی جزو رنگ های پر کاربرد به حساب می آید که در کمد هر خانمی پیدا می شود. انتخاب شال مشکی برای هر طیف رنگ مانتو زرد مناسب است از این رو می توانید آن را با انواع رنگ های لیمویی، نخودی، زرد قناری و... ترکیب کنید. ست زرد و مشکی یکی از ترکیب های فوق العاده و جذاب به نظر می رسد.

8- مانتو زرد طلایی با شال و یا روسری قهوه ای

اگر در جواب این سوال که مانتو زرد با چه شال و روسری ست می شود؟ بگویم قهوه ای اغراق نیست. زیرا قهوه ای و قرمز جزو رنگ های مکمل با رنگ زرد هستند بنابراین ترکیب آن ها می تواند بسیار شیک و جذاب باشد. همچنین می توانید مانتو زرد خود را با شال پلنگی و پوست ماری قهوه ای ست کنید. این ترکیب می تواند یک استایل شیک و جذابی را برای موقعیت های رسمی و مجلسی برای شما ایجاد کند. بسته به تناژ رنگی مانتوی زرد خود می توانید از شال و روسری با تناژ مختلف رنگ قهوه ای بهره ببرید. هرچند رنگ های متنوع زیادی هستند که می توان با مانتو زرد آن ها را ست کرد اما قهوه ای جزو گزینه هایی است که اغلب افراد نسبت به انتخاب آن با مانتو زرد تردید دارند. در صورتی که با خیال راحت می توانند در استایل خود با مانتو زرد بهره ببرند.

جمع بندی

در این مقاله درباره اینکه با مانتو زرد چه شال و روسری ست کنیم صحبت کردیم. اغلب ممکن است تصور کنند استایل کردن با مانتو زرد کار سختی است. اما در این مقاله توضیح دادیم که می توانید انتخاب های متنوعی داشته باشید. از جمله رنگ هایی که می توانید یک استایل راحت و شیک با مانتو زرد برای خود ایجاد کنید ترکیب رنگ های مشکی، سفید، طوسی، قهوه ای که تقریبا جزو رنگ های خنثی به حساب می آیند. همچنین رنگ های مکملی مثل آبی، سبز، بنفش که اگر اصول ست کردن رنگ های مکمل را بلد باشید می توانید استایل شیک و جذاب برای موقعیت های مختلف حتی استایل های رسمی و مجلسی متنوع را برای خود ایجاد کنید. رنگ زرد رنگ شاداب و پرانرژی است که استایل کردن با آن کار سختی نیست. اگر به دنبال تهیه و خرید شال و روسری زنانه شیک و با کیفیت می گردید می توانید به سایت مجموعه پرند مراجعه کنید. پرند اسکارف یک مجموعه معتبر و قابل اعتماد در زمینه فروش انواع شال و روسری زنانه است بنابراین می توانید با خیال راحت از آن ها خرید کنید.

ارسال دیدگاه