بهترین ست با شال و روسری کرمی

بهترین ست با شال و روسری کرمی

12 اردیبهشت 1403
930 بازدید

چکیده

هوای گرم مستلزم پوشیدن لباس های خنک با رنگ روشن است. از این رو در روزهای گرم سال برای جلوگیری از گرمازدگی و یا تعریق بیش از حد، باید از شال و روسری رنگ روشن مانند رنگ کرم استفاده کنند. اما شاید برخی نتوانند رنگ کرم را با سایر لباس های خود ست کنند. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که شال و روسری کرمی با چه رنگهایی ست می شود و چه استایل هایی را می توان با آن داشت. با ما تا انتها همراه باشید.
سایت پرند اسکارف به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع شال و روسری زنانه فعالیت می کند و انواع شال و روسری کرمی مجلسی، ساده و اسپرت را عرضه می نماید. برای خرید جدیدترین مدل های شال و روسری کرمی می توانید به سایت فروشگاه شال و روسری پرند مراجعه کنید.

شال و روسری کرمی با چه رنگ هایی ست می شود؟

یکی از رنگ هایی که در فروشگاه شال و روسری پرند نیز به چشم می خورد، رنگ کرم است. این رنگ ترکیبی از سه رنگ اصلی قرمز، آبی و زرد با مقدار زیادی رنگ سفید بدست می آید. اما چرا به آن کرم می گویند؟ دلیل این نام گذاری آنست که رنگ کرم شباهت بسیار زیادی به رنگ خامه طبیعی دارد به همین علت به آن رنگ کرم یا کرمی می گویند. همانطور که خامه بسیار لذیذ و دلچسب است، رنگ کرم نیز یک رنگ آرامش بخش و دلنشین است.
خنثی و گرم بودن از مهم ترین ویژگی های رنگ کرم است که آن را نسبت به سایر رنگ های نزدیک به خود متمایز می کند. به همین علت شما می توانید در روزهای سرد سال به راحتی آن را با رنگ های گرم و خنثی از قبیل قهوه ای، طوسی، سبز و یا رنگ هایی همچون سرخابی، قرمز، بنفش و .. ست کنید. اگر هم در فصل گرم سال هستید و به رنگ کرم علاقمند می باشد می توانید آن را با رنگ های سردی همچون آّبی روشن، سفید، سوسنی، سبز روشن، لیمویی، صورتی و... ست کنید و در روزهای گرم تابستانی از استایل زیبای خود لذت ببرید.

بهترین ست با شال و روسری کرمی 1

انواع استایل مناسب شال و روسری کرمی

رنگ کرم به دلیل این که در دسته ی رنگ های خنثی قرار دارد به راحتی می توان آن را با رنگ هایی که در قسمت قبل گفته شد ست کرد و استایل های جذابی به وجود آورد. اما برای افرادی که قوه تخیل قوی ندارند و تجربه ای در زمینه پوشیدن رنگ کرم نداشتند، تصور این که رنگ کرم را در استایل های مختلف چطور ست کنند، کمی سخت است. به همین علت در این بخش از مقاله ما به شما کمک می کنیم و انواع استایل مناسب شال و روسری کرمی را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. با توجه به سلیقه و علایق خود می توانید از آن ها در مواقع مختلف استفاده نمایید. انواع استایلی که می توان در آن ها از شال یا روسری کرمی استفاده کرد عبارتند از:

* استایل کاری

در این استایل رسمی و منظم بودن و چارچوب داشتن بسیار حائز اهمیت است. پس نمی توانید دلبخواهی هر چیزی را بپوشید. اگر در استایل کاری خود به استفاده از رنگ کرم علاقمند هستید به شما پیشنهاد می کنیم که یک شال کرم به همراه کت و شلوار طوسی یا خاکستری رنگ به همراه کیف و کفش مشکی ست کنید. برای زیر کت هم می توانید از شومیز مشکی یا رنگ کرم و یا حتی شومیزی با پارچه ی طرحدار که ترکیبی از رنگ کرم، مشکی و طوسی دارد استفاده نمایید. اکسسوری های بسیار ظریف و ریز در صورت تمایل برای استایل کاری می تواند به لباس شما جلوه ی بیشتری ببخشد.

* استایل رسمی

برای انتخاب شال و روسری کرمی مناسب استایل خود پیشنهاد می کنیم به فروشگاه شال و روسری پرند سر بزنید. مطمئن باشید که پیشنهادات بسیار خوبی برای تکمیل استایل شما خواهند داشت. در استایل رسمی مانند استایل کاری نظم داشتن بسیار مهم است. حتی در این استایل می توان گفت میزان رسمیت و جدی بودن لباس های شما بسیار مهم تر از استایل کاریست. بنابراین در چنین زمانی به شما یک روسری با قواره 100 یا نهایتا 120 پیشنهاد می کنیم که بتوانید به راحتی آن را با یک گره ساده جمع و مرتب نمایید. دقت کنید که سادگی و دوری از شلوغی در استایل رسمی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
حال می توانید از یک کت و شلوار مشکی به همراه شومیز کرم و کیف و کفش کرم یا مشکی استفاده کنید. دقت کنید که پارچه ی کت و شلوار شما باید ساده و تک رنگ باشد اما روسری که انتخاب می کنید این امکان را دارد تا از مدل های طرح دار ولی نه چندان شلوغ انتخاب شود. از خرید روسری های گل دار یا طرح های فانتزی برای استایل رسمی به شدت پرهیز کنید. در انتها اگر به استفاده از اکسسوری علاقمند هستید مانند استایل کاری، اکسسورهای ظریف و ریز می تواند تلألو بخش استایل شما شود.

* استایل نیمه رسمی

در این سبک از لباس پوشیدن شما باید استایل رسمی و کاری را باهم ترکیب کنید تا به استایل نیمه رسمی برسید. یعنی یک کت و شلوار تک رنگ مثلاً نسکافه ای به همراه کیف و کفش سفید یا شیری در کنار شال کرم می تواند بهترین استایل نیمه رسمی را برای شما به ارمغان بیاورد. استفاده از اکسسوری در این جا کاملاً مجاز است و مجبور نیستید خود را به زیورآلات بسیار ظریف محدود کنید. می توانید از انواع اکسسوری های رنگ استیل یا طلایی ولی ساده و به اندازه ی کم استفاده نمایید. دقت داشته باشید که در استفاده از هیچ چیز نباید زیاده روی کرد.

* استایل مهمانی

فروشگاه شال و روسری پرند مدل های بسیار متنوع و جذابی از شال و روسری به رنگ کرم عرضه می نماید و شما با مراجعه به فروشگاه مطمئناً یکی از چندین مدل شال و روسری موجود در فروشگاه را انتخاب و خریداری خواهید نمود. اما در استایل مهمانی شما می توانید به سراغ کت و دامن بروید. در این استایل بازی با رنگ ها بیشتر به چشم می خورد. به عنوان مثال یک کت سبز زیتونی به همراه شومیز و دامن نسکافه ای و کیف و کفش کرم یک استایل مهمانی شیک می شود. بین شال و روسری بهتر است از شال طرحدار که با رنگ اصلی کرم و ترکیب ملایمی از سبز و نسکافه ای در آن باشد استفاده نمایید. اکسسوری نیز می تواند از بین مدل های رسمی ولی کمی درشت تر انتخاب شود.

* استایل دورهمی

نکته ای که در همین ابتدا باید راجع به استایل دورهمی خاطرنشان شد اینست که برخی گمان می کنند برای مهمانی های دورهمی می توانند هر لباسی را بپوشند و نتیجه ی آن یک استایل بهم ریخته و شلخته می شود. در حالی که برای هر مدل و استایلی شما باید یک قانون و قاعده ی مشخصی را دنبال کنید. به عنوان مثال در استایل دورهمی شما دیگر مجبور به پوشیدن کت و شلوار یا کت و دامن نیستید. می توانید از شومیز به همراه شلوار یا دامنی که با آن احساس راحتی بیشتری دارید و مناسب مکانی خارج از منزل است، استفاده نمایید. شومیز سرخابی طرح دار به همراه شلوار جین آبی روشن و یک شال کرم با کیف و کفش مشکی یا حتی آبی می تواند استایل دورهمی شما را کاملاً زیبا سازد.

* استایل کژوال

ساده ترین و راحت ترین استایل، کژوال است. چرا که شما مجاز به استفاده از راحت ترین لباس های خود برای بیرون از منزل هستید. در این استایل شما می توانید از یک ست تونیک و شلوارهای ورزشی و اسپرت با رنگ نسکافه ای یا سفید به همراه کتانی و کیف سفید و شال کرم استفاده نمایید. یا حتی یک مانتو جلو باز با قد 80 به رنگ سبز سدری و شلوار جین راسته آبی و تیشرت سفید و کیف و کتانی سفید به همراه شال کرم می تواند استایل کژوال شما را به سادگی زیبا جلوه دهد. در فروشگاه شال و روسری پرند مدل های بسیار متنوعی از شال و روسری برای این استایل وجود دارد.

* استایل دوستانه

در استایل های دوستانه افراد معمولاً لباس های فانتزی و خاص خود را که در هیچ کجای دیگر امکان استفاده از آن ها را ندارند، می پوشند. در این جا نیز ما به شما پیشنهاد می کنیم از یک بلوز یا تیشرتی که بسیار به آن علاقه دارید می توانید استفاده کنید. رنگ آن مهم نیست چرا که رنگ کرم قابلیت ست شدن با هر رنگی را دارد. شلوار جین آبی روشن به همراه کیف و کتانی کرم و شال کرم تکمیل کننده ی استایل دوستانه ی شما خواهد بود.

* استایل هیپ هاپ

اصولاً این استایل بسیار مورد پسند جوانان است و بیشتر آن ها به پوشیدن رنگ های مشکی و طوسی تیره یا خاکستری علاقمند هستند. برای کسانی که می خواهند استایل هیپ هاپی داشته باشند پیشنهاد ما یک روسری کرم رنگ کوتاه که بتوانند پشت گردن خود در زیر موها آن را ببندند و یک بلوز یا تیشرت لانگ و شلوار از بالا گشاد سفید رنگ می باشد. انواع کتانی های سفید یا کرم جذاب کننده ی این استایل است.

بهترین ست با شال و روسری کرمی 2

نکات مهم در خرید شال و روسری کرمی

شال و روسری کرم از جمله پوشیدنی هاییست که شاید به ندرت به سراغ آن بروید. اما همین که قصد خرید شال و روسری کرم را داشتید باید توجه کنید که یک سری نکاتی را باید به آن دقت نمایید تا در نهایت از خرید خود راضی و خشنود باشید. نکاتی از قبیل:

- حتماً توجه کنید که شال یا روسری شما کاملاً تمیز باشند. یکی از نکات مهم در خرید شال و روسری کرمی همین است. چرا که رنگ کرم و اصولاً رنگ های روشن به سرعت لک یا کثیف می شوند. یا حتی در اثر ماندن و تا خوردن، خط تای آن ها زرد یا لک می شود. پس در هنگام خرید ابتدا کاملاً شال یا روسری را باز کنید و از تمیز و بی لک بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

- شاید گمان کنید که انتخاب شال و روسری کرمی کاری بسیار ساده است. کافیست به فروشگاه مراجعه کرده و از فروشنده یک شال یا روسری کرم رنگ بخواهید. در حالی که انتخاب تناژ یا تنالیته رنگ کرم برای لباسی که می خواهید با آن بپوشید بسیار مهم است. یکی از اصلی ترین نکات مهم در خرید شال و روسری کرمی انتخاب تنالیته ی درست است. چرا که برخی تنالیته های رنگ کرم برای برخی رنگ ها مناسب نمی باشند. یا شاید رنگ نهایی که بر روی پارچه خورده چندان مطلوب نشده باشد. پس حتماً یک عکس یا حتی تکه ای از لباس خود را در هنگام خرید شال و روسری کرم به همراه داشته باشید.

- یکی دیگر از نکات مهم در خرید شال و روسری کرمی اینست که دقت کنید رنگی که انتخاب می کنید حتماً به صورت شما بنشیند. رنگ کرم یک رنگ خنثی می باشد ولی در برخی مواقع با بعضی از رنگ پوست ها ممکن است همخوانی و هماهنگی نداشته باشد یا اصطلاحاً این رنگ به شخص نیاید. برای این که چنین مشکلی پیش نیاید و از خرید خود مطمئن شوید، حتماً یک شخص دومی که نظر و سلیقه ی او اطمینان دارید را به همراه خود در هنگام خرید ببرید تا به شما در انتخاب رنگ مناسب کمک کند.

جمع بندی

رنگ کرم یک رنگ خنثی و گرم است به همین علت قابلیت ست شدن با رنگ های زیادی را دارد. شال و روسری کرمی با چه رنگ هایی ست می شود؟ رنگ هایی از قبیل قهوه ای، سبز، آّبی، سرخابی، بنفش، سفید و... که در هر استایلی می توانید از آن ها استفاده کنید. انواع استایل کاری، رسمی، نیمه رسمی، مهمانی، دورهمی و.... هر کدام با ترکیب رنگ کرم می تواند زیباتر و جذاب تر از قبل شود.
سایت پرند اسکارف به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع شال و روسری زنانه فعالیت می کند و انواع شال و روسری کرمی مجلسی، ساده و اسپرت را عرضه می نماید. برای خرید انواع شال و روسری کرمی می توانید به سایت فروشگاه شال و روسری پرند مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه