بهترین مدل شال و روسری مناسب پالتو

بهترین مدل شال و روسری مناسب پالتو

21 اسفند 1402
266 بازدید

انتخاب شال و روسری مناسب پالتو، دغدغه بسیاری از خانم ها می باشد. استفاده از پالتو در هوای سرد و فصل های پاییز و زمستان کاربرد دارد. از این رو انتخاب شال و روسری نیز باید متناسب با آن بوده تا بتوان از ترکیب آن ها باهم یک استایل شیک و زیبا و در عین حال گرم و راحت داشته باشید. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با راهنمای ست کردن شال و روسری با پالتو و بهترین روش های ست کردن شال و روسری با پالتو و مطالبی از این دست آشنا کنیم تا شما بتوانید یک استایل شیک و زیبا به همراه پالتو و شال و روسری داشته باشید.

با پالتو شال بپوشیم یا روسری؟

ست شال با پالتو و ست روسری با پالتو کاملا بستگی به سلیقه و نظر افراد دارد. اما به طور معمول شال برای استایل های اسپرت و روسری برای استایل های رسمی مناسب تر خواهد بود. البته توجه به جنس شال و روسری نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. برای ست کردن شال و روسری با پالتو بهتر است از شال و روسری های گرم و بافت و یا پشمی یا موهر استفاده کنید. استفاده از شال و روسری نخی به همراه پالتو توصیه نمی شود. برای خرید شال و روسری های گرم و مناسب با پالتو با طرح ها و رنگ های متنوع می توانید به فروشگاه پرند اسکارف مراجعه نمایید.

راهنمای ست کردن شال و روسری با پالتو

تناسب بین طرح و رنگ و مدل پالتو با شال و روسری، مهمترین نکته در ست کردن پالتو با شال و روسری می باشد. همچنین توجه به موقعیتی که می خواهید از آن ها استفاده کنید هم حائز اهمیت می باشد. ایده های ست کردن شال و روسری برای پالتو های مختلف زیاد بوده و ما در این قسمت چند تا از بهترین روش های ست کردن شال و روسری با پالتو های مختلف را به شما پیشنهاد می دهیم.

● ست کردن شال و روسری با پالتو برای استایل رسمی

هنگامی که در موقعیت های رسمی قصد پوشیدن پالتو را دارید، بهتر است برای انتخاب شال و روسری از رنگ های خنثی استفاده کنید. استفاده از روسری با پارچه های سنگین و گرم برای پالتو در استایل رسمی بیشتر توصیه می شود، اما اگر قصد استفاده از شال دارید سعی کنید از شال های خیلی بلند استفاده نکرده و شال هایی با رنگ خنثی را انتخاب کنید. استفاده از رنگ های جیغ و خیلی شاد در استایل رسمی توصیه نمی شود.

● ست کردن شال و روسری با پالتو برای استایل اسپرت و کژوال

برای ست کردن شال و روسری با استایل کژوال، شال انتخاب مناسب تری نسبت به روسری زنانه می باشد. البته می توانید از روسری های اسپرت و گرم نیز استفاده کنید که این بستگی به نظر و سلیقه شما دارد. هنگام استفاده از شال به همراه پالتو، جلوی شال خود را تا نزنید و همچنین از شال های خیلی بلند و طویل استفاده نکنید. شال هایی را انتخاب کنید که جنس گرمی داشته باشند مانند بافت، موهر و غیره. شال های حریر یا نخی خیلی مناسب استایل با پالتو نمی باشند.

● ست کردن شال و روسری با پالتو هایی با یقه بزرگ و خز

اگر پالتو شما دارای یقه های بزرگ و یقه های کار شده با خز می باشد، بهتر است از شال و روسری های کوتاه تر استفاده کرده و شال یا روسری خود را داخل یقه ببرید که در قسمت گردن دچار برآمدگی نشود و زیبایی یقه شما به خوبی دیده شود.

● ست کردن شال و روسری با پالتو های کوتاه

برای ست کردن شال و روسری با پالتو کوتاه، انتخاب یک روسری که قد خیلی بلندی ندارد مناسب تر از شال می باشد. اما اگر قصد استفاده از شال را دارید، بهتر است از شال های کوتاه تر استفاده کنید.

● ست کردن شال و روسری با پالتو های طرحدار

اگر پالتوی شما دارای طرح های شلوغ و طرح های سنتی می باشد، بهترین انتخاب، شال و روسری بدون طرح و رنگ ثابت یا با طرح بسیار کم و همرنگ با کمترین رنگی که در پالتو استفاده شده، می باشد.

● ست کردن شال و روسری با پالتو های ساده و بدون طرح

اگر پالتو شما ساده و بدون طرح است می توانید از شال و روسری های طرحدار و با رنگ های شاد یا خنثی استفاده کنید. دقت کنید که طرح هایی که انتخاب می کنید خیلی شلوغ نباشند، زیرا طرح های بسیار شلوع خیلی مناسب استفاده در فصل زمستان نمی باشند.

بهترین مدل شال و روسری مناسب پالتو 1

راهنمای انتخاب رنگ و طرح شال و روسری برای پالتو

برای انتخاب رنگ مناسب شال و روسری برای پالتو، اولین نکته، توجه به رنگ پوست می باشد. اینکه آیا رنگ شال و روسری و پالتو با رنگ پوست شما همخوانی دارد یا نه. دومین نکته که باید به آن توجه کنید انتخاب رنگ هایی مناسب با فصل و هوای سرد می باشد. برای مثال رنگ های مناسب فصل پاییز رنگ های زرشکی، شتری، نارنجی و غیره می باشد و در فصل زمستان رنگ های آبی کمرنگ، مشکی، قهوه ای و غیره مناسب می باشد.

سومین نکته تناسب رنگی بین پالتو و شال یا روسری می باشد. رنگ شال و روسری با پالتو شما حتما باید همخوانی و تناسب داشته باشد تا بتوانید یک استایل زیبا داشته باشید ، در در صورت عدم رعایت تناسب رنگ بین پالتو و شال و روسری، استایل شما نامرتب شلخته به نظر خواهد رسید.

● استفاده از رنگ های متضاد هم در ست کردن شال و روسری با پالتو

برای ست کردن شال و روسری می توانید از رنگ های متضاد استفاده کنید. به طور مثال اگر پالتو شما سورمه ای می باشد، انتخاب شال یا روسری زرد یا لیمویی می تواند یک تضاد رنگی زیبایی را ایجاد کند.
اگر پالتو شما به رنگ آبی آسمانی است، استفاده از شال و روسری با رنگ مکمل آن یعنی نارنجی، انتخاب مناسب و جذابی می باشد.

● استفاده از رنگ های تیره و روشن در ست کردن پالتو با شال و روسری

استفاده از رنگ هایی که سایه های تیره و روشن دارند نیز باعث داشتن یک استایل زیبا و شیک خواهد بود. به طور مثال اگر پالتو شما طوسی تیره یا نوک مدادی می باشد می توانید از شال یا روسری طوسی روشن استفاده کنید.
اگر پالتو شما سورمه ای است، انتخاب یک شال و روسری آبی به همراه یک شلوار جین ابی، یک استایل زیبا و جذاب برای شما به همراه دارد.
همینطور استفاده از یک پالتو بنفش یا بادمجونی به همراه یک شال یا روسری یاسی، می تواند باعث جذابیت و زیبایی استایل شما شود.
برای انتخاب طرح مناسب شال و روسری با پالتو، باید به طرح پالتو توجه کرد. اگر پالتوی انتخابی شما دارای طرح های پر و شلوغ است، حتما از شال و روسری تک رنگ که با رنگ های طراحی پالتو شما همخوانی دارد استفاده کنید. برای انتخاب رنگ مناسب شال و روسری می توانید رنگی را که کمتر در طراحی پالتو استفاده شده است، انتخاب کنید.
اما اگر پالتویی که انتخاب می کنید بدون طرح است. می توانید از شال و روسری های طرحدار که ترکیب زرنگ و طرح آن با پالتو شما همخوانی دارد استفاده کنید. انتخاب شال و روسری های تک رنگ نیز برای پالتو های بدون طرح، مناسب است.

بهترین مدل شال و روسری مناسب پالتو 2

از کجا شال و روسری مناسب پالتو بخریم؟

برای خرید شال زنانه و خرید روسری زنانه چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی، باید به فروشگاهی مراجعه کنید که دارای اجناس باکیفیت و بروز و همچنین با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه باشد. فروشگاه پرند اسکارف، فروشگاهی دارای انواع متنوع روسری و شال با طرح و رنگ متفاوت و کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب خواهد بود. با خرید از فروشگاه پرند اسکارف یک خرید زیبا و با کیفیت را تجربه خواهید کرد. زیرا این فروشگاه عرضه کننده جدیدترین و بروز ترین انواع مدل شال و روسری مناسب پالتو و مانتو خواهد بود.

جمع بندی

استفاده از پالتو و لباس های گرم در فصل پاییز و زمستان بسیار رایج و کاربردی خواهد بود. از طرفی ست کردن شال و روسری مناسب با پالتو، یه نکته بسیار حائز اهمیت و مهم برای خانم ها و دختران می باشد. توجه به یکسری نکات باعث می شود که شما بتوانید یک استایل شیک و زیبا همراه با پالتو و شال و روسری داشته باشید. هنگام انتخاب شال و روسری مناسب برای پالتو حتما به طرح و مدل و رنگ پالتو خود توجه کرده و متناسب با آن شال یا روسری مناسب را انتخاب کنید. توجه به رنگ پوست نیز بسیار اهمیت دارد. ما در این مقاله ایده های مختلف ست کردن شال و روسری برای پالتو های مختلف را برای شما معرفی کردیم تا شما بتوانید یک انتخاب مناسب و همچنین یک استایل شیک و منحصر به فرد در فصل پاییز و زمستان داشته باشید.

ارسال دیدگاه