با هودی چه شال و روسری می توانیم بپوشیم؟

با هودی چه شال و روسری می توانیم بپوشیم؟

05 بهمن 1402
324 بازدید

روسری و شال زنانه همراه با هودی، ترکیبی است زیبا و مدرن که می‌تواند استایل شما را به طرز ویژه‌ای تحت تاثیر قرار دهد. روسری و شال زنانه می‌توانند به شما حس زیبایی و شیکی بدهند و در عین حال، هماهنگی با هودی شما را تکمیل کنند. روسری و شال زنانه با انواع جنس‌ها، بافت‌ها، طرح‌ها و رنگ‌ها در دسترس هستند. می‌توانید از جنس نرم و لطیف برای روزهای گرم‌تر و از جنس گرمتر و ضخیم‌تر برای روزهای سرد استفاده کنید. در این مقاله ما به موضوع استایل مناسب شال با هودی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

با هودی چه شال و روسری می توانیم بپوشیم؟1

استایل مناسب شال با هودی

هودی لباس مناسبی برای استایل های دانشجویی و دانش اموزان می باشد. برای استایل دانشجویی می توانید از شال موهر زنانه و یک کت گرم مناسب فصل زمستان استفاده کنید. برای انتخاب کفش نیز، بوت های کوتاه و کتونی ساده مناسب هستند. دقت به رنگ لباس ها برای ست کردن با هودی زنانه، قابل اهمیت می باشد. رنگ مناسب برای انتخاب شال زنانه یا شلوار، استایل شما را دیدنی تر می کنند. معمولا رنگ هودی متناسب با مکان وکاربرد آن انتخاب می شود. اگر قصد دارید برای استایل دانشجویی و یا مدرسه از هودی استفاده کنید رنگ های تیره مانند مشکی و خاکستری انتخاب خوبی برای شما هستند.
برای فضاهای دوستانه در بیرون از منزل، مانند یک دورهمی دوستانه، رنگ های روشن و شاد را انتخاب نمایید. در کنار آن شال زنانه موهر، شال پلیسه ای رنگ روشن به همراه بوت چرم انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود. لگ های جذب و براق برای انتخاب شلوار در این استایل زمستانه، ترکیب استایل شیکی را ایجاد خواهد کرد.

با هودی چه شال و روسری می توانیم بپوشیم؟2

استایل مناسب روسری با هودی

افرادی که علاقه مند به پوشیدن روسری زنانه هستند، از طرفداران استایل کلاسیک می باشند. برای اینکه استایل کلاسیک شما تکمیل شود، یک کت چهار خانه را برای پوشیدن بر روی هودی خود انتخاب نمایید. کلاه هودی را به سمت بیرون در آورید و بر روی کت قرار دهید. این استایل به همراه انتخاب مینی اسکارف پاییزی، شلوار جین جذب و بوت چرم از استایل های زمستانه و پاییزه زیبا می باشد.

انواع هودی زنانه و دخترانه و نحوه ست کردن آن

مدل های طراحی شده ی هودی تا به امروز به سه دسته کلی تقسیم میشوند. هودی های زیپ دار، هودی های نیمه زیپ و هودی های یکسره، با توجه به جنس، نحوه طراحی و نحوه ست کردن متفاوتی دارند. هر کدام از مدل های گفته شده دارای طراحی های متنوعی هستند وما قصد داریم به معرفی روسری و شال مناسب با مدل هودی بپردازیم.

• هودی یکسره

1- هودی استین کیمونو

یکی از انواع مدل هودی، هودی فانتزی با آستین کیمونو است. این هودی دخترانه آزاد با طراحی همانند آستین کیمونو های ژاپنی تولید می شود. این هودی دارای جیب بوده و از قسمت آرنج تا مچ دست، تنگ می باشد. اغلب جنس پارچه ای که برای تولید این نوع هودی استفاده شده، پارچه های پنبه ای و یا کتان کش می باشند.

شال یا روسری مناسب با هودی آستین کیمونو

برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید. توصیه ما این است که هم روسری  زنانه و هم شال را به همراه هودی استین کیمونو بپوشید. در هنگام ست کردن کاملا متوجه ناهمخوانی روسری زنانه  با این هودی می شوید. هودی آستین کیمونو فرم متفاوتی دارد و بهتر است از شال های گرم و بافتنی ست شود.

2- هودی مخمل آف گارودی

این هودی زنانه از جنس پارچه ی مخمل بسیار نازکی تهیه شده است. از این هودی برای روزهای سرد زمستان و اغلب برای پوشیدن در فضاهای بسته استفاده می شود. قد لباس کوتاه تر از هودی های معمولی است و تا بالای کمر را می پوشاند. در قسمت مچ و کمر دارای کش دوزی شده است.

شال یا روسری مناسب با هودی هودی مخمل آف گارودی

بهتر است انتخاب شما برای ست کردن به همراه این هودی، یک شال زنانه ساده و بدون طرح باشد. علت این انتخاب، فصول استفاده از هودی آف گارودی است. اغلب به دلیل نداشتن کرک در داخل این هودی  و انتخاب مخمل های ساده و سبک در طراحی آن، در اوایل بهار و  پاییز مورد استفاده قرار می گیرد. به همین علت نیز، بهترین انتخاب شال های نخی و ساده می باشد. شال های طرح دار معمولا مناسب استفاده درمهمانی هستند و به همراه استایل اسپرت پوشیده نمی شوند.

3- هودی تدی

از محبوب ترین هودی های جلو بسته زنانه، هودی تدی است. هودی تدی با طراحی فانتزی و عروسکی که از پارچه تدی مخمل با کیفیت و ضخامت بالا تولید می شود. این هودی انتخاب بسیار شیک و زیبایی برای روز های سرد پاییز و زمستان است.

شال یا روسری مناسب با هودی تدی

شال موهر تدی، شال گرم و راحتی است که انتخاب آن را به همراه هودی تدی توصیه می کنیم. در طراحی و تولید شال تدی، از پارچه تدی با کیفیت استفاده می شود و بافتی همانند هودی تدی خواهد داشت. تنوع رنگی این شال بسیار زیاد بوده و به راحتی می توان رنگ مناسب با هودی تدی را انتخاب نمود.

4- هودی دورس

هودی دورس، از نمونه دیگر هودی های پر طرفدار و مورد استفاده در زمستان هستند. هودی دورس ظاهری ساده اما شیک دارد. هودی دورس اغلب رنگ خنثی و تناژ کرم و خاکستری روشن دارند. جنس پارچه دورس از نخ و پنبه می باشد. ست های دیگری از این هودی به صورت ست هودی و شلوار نیز تولید می شود.

شال یا روسری مناسب با هودی دورس

شال پلیسه ای چهار فصل، مناسب با رنگ هودی دورس شما ست زیبایی می باشد. شال های پلیسه ای، استایل شما را از حالت ساده و یکنواخت بودن خارج می کند. این شال پلیسه ای زنانه در انواع مختلف منگوله دار، شاین دار، راه راه  تولید می شوند.

5- انواع هودی آزاد جلوبسته

برخی از هودی ها مناسب تمامی سایز ها می باشند. تنخور آزاد و راحتی دارد. این هودی ها اغلب دانشجویان و دانش آموزان استفاده می کنند. برای محیط های کاری و آموزشی نیز یک انتخاب مناسب است. قد هودی آزاد، معمولا 80 تا 100 سانت است به همین علت نیز می تواند جایگزین مناسبی به جای مانتو باشد.

شال یا روسری مناسب با هودی آزاد

مینی اسکارف دخترانه، یک انتخاب زیبا و راحت در عین حال شیک است. مینی اسکارف ها در اندازه های متفاوتی تولید می شوند که توصیه ما این است در هنگام ست کردن با هودی آزاد از مینی اسکارف سایز کوچک استفاده کنید.
برای ست کردن با هودی آزاد گزینه های دیگری نیز وجود دارد. دست شما برای ست کردن با این هودی کاملا باز است. شال ساده پاییزی، شال کنفی چهار فصل از گزینه های بسیار سبک و راحت برای پوشش سر در روزهای پاییز می باشند. اگر هم قصد شما استفاده از هودی آزاد در فصل زمستان است، پیشنهاد ما انتخاب شال بافت ساده می باشد. این شال ها بافت بسیار نرم و لطیفی دارد و برای فصل سرد سال مناسب هستند.

• هودی زیپ دار

مدل و طراحی هودی زیپ دار و جلو بسته با هم تفاوتی ندارند. تنها تفاوت عمده آن ها در قسمت جلوی لباس می باشد. هودی زیپ دار به طور کلی  در دو اندازه کوتاه و بلند تولید می شود که در این قسمت به آن اشاره می کنیم:

1- هودی زیپ دار کوتاه

امروزه علاقه افراد برای انتخاب لباس های کوتاه بالا رفته است. هودی کوتاه زیپ دار، از جمله انتخاب های این روزهای بانوان می باشد. علت آن هم راحتی استفاده در هنگام تعویض آن می باشد. هودی زیپ دار کوتاه را می توانید بر روی انواع مانتو استفاده کنید. این هودی از انتخاب های راحت برای روزهای پاییزی است.

شال یا روسری مناسب با هودی زپ دار کوتاه

برای انتخاب شال مناسب برای هودی زیپ دار، پیشنهاد ما استفاده از شال های چهار فصل است. شال چهار فصل زنانه، بسیار سبک، نرم و لطیف بوده و در تنوع رنگی بسیار بالایی تولید می شود. شال های پلیسه ای، شال موهر ساده و بدون طرح از انتخاب مناسب دیگری است که می توانید مورد استفاده قرار دهید.

2- هودی زیپ دار بلند

اگر از آن دست افرادی هستید که علاقه مندند تا روزهای تعطیل خود را به ورزش در فضای ازاد بپردازند، پیشنهاد ما انتخاب یک ست ورزشی است. انتخاب یک هودی زیپ دار بلند و شلوار ورزشی آزاد و راحت، استایل بسیار شیکی برای شما ایجاد می کند.

شال یا روسری مناسب با هودی زیپ دار بلند

پیشنهاد ما برای ست کردن با استایل ورزشی، انتخاب شال است. روسری زنانه انتخاب مناسبی برای ست کردن با هودی بلند نمی باشد. شال موهر و شال نخی کشمیر پاییزه با رنگ های ساده و یکنواخت را می توانید با استایل ورزشی و اسپرت خود ست کنید.

3- هودی نیمه زیپ

هودی های نیمه زیپ آن چنان رایج نیست و با توجه به سلیقه افراد انتخاب آن متفاوت می باشد. این هودی در طراحی های مختلفی تولید می شود اما تفاوت چندانی با هودی جلو بسته و زیپ دار ندارد. تنها تفاوت آن میزان زیپ بکار رفته در قسمت یقه لباس می باشد.
از نمونه شال های که می توانید برای هودی نیمه زیپ استفاده کنید، مینی اسکارف دخترانه، شال پلیه ای، شال موهر ساده، شال لینن بدون طرح می باشد. در هنگام ست کردن حتما به رنگ مناسب با هودی، دقت نمایید.

با هودی چه شال و روسری می توانیم بپوشیم؟3

نکات مهم خرید روسری و شال زنانه برای استایل با هودی

1- هماهنگی رنگ

سعی کنید رنگ روسری یا شال زنانه را با رنگ هودی هماهنگ کنید. می‌توانید از رنگ‌های ترکیبی مشابه یا رنگ‌های کاملاً متفاوت برای جذابیت بیشتر استفاده کنید.  برای مثال اگر هودی شما ترکیبی از رنگ های کرم و قهوه ای است، شاید ست کردن شال تدی قهوه ای یا شال موهر راه راه کرم مناسب باشد. پس زمینه طرح شال شما باید متناسب با رنگ هودی باشد. استفاده از چندین رنگ متفاوت در استایل همراه با هودی، شما را فردی شلخته و نامنظم نمایش می دهد.

2- جنس و بافت

در انتخاب روسری یا شال زنانه، به جنس و بافت آن توجه کنید. با توجه به فصل استفاده از هودی، شال زنانه مناسب با آن را ست کنید. در فصل زمستان، شال موهر، کشمیر، شال های پلیسه ای، با ضخامت بالا و شال تدی انتخاب زیبایی خواهند بود.

3- طرح و الگو

طرح و الگوی روسری یا شال زنانه را با استایل هودیتان هماهنگ کنید. می‌توانید از طرح‌های ساده و کلاسیک تا طرح‌های جذاب و مدرن استفاده کنید. از آنجایی که انتخاب هودی، برای ایجاد استایل ورزشی و اسپرت خواهد بود، پیشنهاد ما استفاده از شال های ساده و تک رنگ می باشد. شال های منگوله دار و شال هایی که درانتهای آن ها طراحی زیبایی دارند، از موارد مناسب برای پوشیدن به همراه هودی نمی باشند.

4- طول و اندازه

حواستان به طول و اندازه روسری یا شال زنانه باشد. بسته به سلیقه شخصی شما و همچنین استایل انتخابی به همراه هودی، می‌توانید از روسری یا شال زنانه‌ای با طول و اندازه مناسب استفاده کنید. از آنجایی که استایل شما اسپرت و ورزشی خواهد بود، بهتر است انتخاب شما شال های کوتاه باشد. شال زنانه بلند، باعث می شوند تا شما مدام در حال مرتب کردن خود باشید و شما را از انجام درست فعالیت های ورزشی و روزمره تان باز می دارد.

با هودی چه شال و روسری می توانیم بپوشیم؟4

با هودی شال بپوشیم یا روسری؟

همه چیز بستگی به سلیقه و استایل شما دارد. اگر به دنبال یک استایل مدرن و اسپرت هستید، می‌توانید هودی را با یک شال زنانه هماهنگ کنید. این ترکیب به شما ظاهری خوشایند و روزمره می‌دهد و در عین حال شما را گرم نگه می‌دارد. می‌توانید شال را همانند روسری دور سر بپیچانید یا آن را به صورت معمولی دور گردن خود، بپوشید.
اگر علاقه ‌مند به یک استایل بیشتر زنانه و شیک هستید، می‌توانید از یک روسری زنانه استفاده کنید. روسری‌ها معمولاً با طرح‌ها و الگوهای زیبا طراحی می‌شوند و به شما ظاهری بسیار شیک می‌دهند. می‌توانید روسری را به طرز مورد علاقه خود روی سر خود ببندید یا آن را به صورت معمولی دور گردن خود بپوشید. مهمترین نکته این است که هر چیزی که با سلیقه و استایل شما همخوانی داشته باشد را انتخاب کنید. برای خرید شال و روسری سایت پرند اسکارف، ارائه دهنده انواع شال و روسری زنانه است. شما با مراجعه به سایت پرند اسکارف شاهد تنوع بالای محصولات این فروشگاه خواهید بود. این فروشگاه در هر فصل سال، با ارائه دادن محصولات جدید و تناسب با آن فصل محصولات خود رابروز می کند. این فروشگاه اینترنتی، بستری را برای شما عزیزان فراهم کرده است، تا به راحتی بتوانید به محصولات آن دسترسی داشته باشید. برای خرید شال و روسری پرند به سایت پرند اسکارف مراجعه نمایید.

جمع بندی

در این مقاله ما به موضوع با هودی شال بپوشیم یا روسری؟ پرداختیم. انتخاب شال یا روسری مناسب با هودی شاید در ابتدا کمی سخت باشد اما اینطور نیست. با مشاهده هودی و طرح آن، شما متوجه می شوید که پوشیدن شال های زنانه تک رنگ احتمالا بهترین انتخاب باشند. اگر دوست دارید استایل کلاسیکی داشته باشید و به همراه هودی از مینی اسکارف ها استفاده نمایید، باید به همراه هودی یک کت ساده یا راه راه انتخاب نمایید. برای مشاهده و خرید شال و روسری زنانه می توانید به سایت پرند اسکارف مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه