بهترین مدل شال و روسری مناسب مانتو اسپرت

بهترین مدل شال و روسری مناسب مانتو اسپرت

18 بهمن 1402
439 بازدید

استفاده از پوشش مانتو، در خانم ها و دختران، برای فعالیت های روزمره، مکان های اداری، هنگام قرارهای دوستانه یا دورهمی های خانوادگی بسیار رایج است. تنوع و انتخاب مدل های مانتو بسیار زیاد می باشد به گونه ای که شما می توانید برای مکان های رسمی و مجالس از مانتو های کتی یا مانتو های مجلسی و برای فعالیت های روزمره، دانشگاه، مکان های اداری یا غیره از مانتو های اسپرت استفاده کنید. از طرفی انتخاب شال و روسری مناسب مانتو های اسپرت یکی از دغدغه های اصلی بانوان به شمار می آید و همچنین تنوع طرح و مدل شال و روسری مناسب مانتو اسپرت بسیار زیاد می باشد. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا با مدل و جنس شال و روسری مناسب مانتو اسپرت آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب شال و روسری را برای مانتو های اسپرت خود داشته باشد.

مدل های شال و روسری مناسب مانتو اسپرت

طرح و مدل های شال و روسری مناسب مانتو اسپرت بسیار زیاد می باشد. اگر قصد استفاده از روسری به همراه مانتو اسپرت دارید، حتما از مدل روسری های بلند و بزرگ استفاده کنید. استفاده از روسری های کوچک و مینی اسکارف برای مانتو های اسپرت مناسب نمی باشد. همچنین در هنگام انتخاب شال و روسری، به این نکته نیز باید توجه کرد که اگر مانتو شما طرح دار است از شال و روسری ساده و نخی و اگر مانتو شما ساده است می توانید از مدل شال و روسری طرحدار استفاده کنید. استفاده از مدل های مجلسی شال و روسری، گلدوزی شده یا نگین و مروارید دوزی شده، برای مانتو های اسپرت مناسب نمی باشد.

بهترین مدل شال و روسری مناسب مانتو اسپرت 1

چگونه شال و روسری را با مانتو اسپرت ست کنیم؟

برای ست کردن مانتو اسپرت با شال و روسری به چند نکته باید توجه کنیم. اولین نکته توجه به جنس مانتو اسپرت می باشد. اگر مانتو اسپرت ما از جنس نخی است، بهتر است از شال و روسری نخ ژاکارد یا نخی استفاده شود و اگر مانتو اسپرت ما ضخیم است، شال و روسری بافت یا موهر و پشمی گزینه مناسب تری می باشد. دومین نکته توجه به طرحدار بودن یا نبودن مانتو اسپرت ما می باشد. اگر مانتو اسپرتی که انتخاب می کنید، طرحدار است، بهتر است از شال و روسری ساده و تک رنگ همراه آن استفاده کنید ولی اگر مانتو شما ساده است، انتخاب شال و روسری طرحدار نیز برای شما مناسب می باشد. سومین  نکته توجه به رنگ مانتو می باشد. شما باید مطابق با رنگ مانتو خود شال و روسری مناسب را انتخاب کنید. برای اینکار می توانید از رنگ های مکمل و یا رنگ های سایه تیره و روشن استفاده کنید. در اینجا ما چند نوع ست کردن شال و روسری با مانتو اسپرت با رنگ های مختلف را برای شما معرفی خواهیم کرد.

● ست کردن شال و روسری با مانتو سفید

رنگ سفید، رنگی است که ست کردن با آن بسیار راحت می باشد. اما باید توجه کنید که هنگام ست کردن مانتو اسپرت سفید با شال و روسری، رنگ هایی را انتخاب کنید که استایل شما را بی روح و خسته کننده نشان ندهد. مثلا رنگ های پاستیلی، سورمه ای، لیمویی، سبز و زرشکی انتخاب مناسبی برای ست کردن با مانتو اسپرت سفید می باشد. همچنین اگر مانتو سفید شما ساده است، می توانید از شال و روسری طرحدار با ترکیب رنگ سفید با رنگی دیگر از جمله آبی، سبز، زرشکی یا غیره استفاده کنید. برای تکمیل کردن استایل خود با مانتو اسپرت سفید، می توانید از یک شلوار جین ذغالی همراه با کتونی سفید و یا شلوار جین آبی همراه با کتونی همرنگ با شال و روسری خود استفاده کنید.

● ست کردن شال و روسری با مانتو صورتی

رنگ صورتی یک رنگ بسیار ملیح و زیبا می باشد. برای ست کردن شال و روسری با مانتو اسپرت صورتی، یک شال یا روسری طوسی رنگ، استایل شما را زیبا خواهد کرد. اما از رنگ های دیگر از جمله سرخابی، سورمه ای، بنفش یا آبی نیز در این ست می توانید استفاده کنید. همچنین استفاده از یک شلوار جین آبی روشن به همراه یک کتونی سفید استایل شما را جذاب تر نشان خواهد داد.

● ست کردن شال و روسری با مانتو سبز

ست کردن مانتو اسپرت سبز با شال و روسری با رنگ هایی از جمله سفید، قرمز، زرد یا لیمویی و سورمه ای، بسیار پیشنهاد می شود. همچنین می توانید از یک شلوار اسپرت به رنگ سفید در استایل خود استفاده کرده و زیبایی و جذابیت خود را چند برابر کنید.

● ست کردن شال و روسری با مانتو آبی

برای ست کردن شال و روسری با مانتو اسپرت آبی، می توانید از شال و روسری با رنگ هایی از جمله سرخابی، سورمه ای، لیمویی یا سفید استفاده کنید. پوشیدن یک مانتو اسپرت آبی به همراه یک شلوار جین سورمه ای و کتونی سفید، استایل شما را کامل تر و زیبا تر خواهد کرد.

● ست کردن شال و روسری با مانتو مشکی

رنگ مشکی یک رنگ بسیار پر طرفدار در بین خانم ها و آقایان می باشد، زیرا به راحتی می تواند با هر رنگی ست شده و استایل و پوشش شما را جذاب و زیبا نشان دهد. برای ست کردن شال و روسری با مانتو مشکی بهتر است از رنگ ها روشن مانند آبی، لیمویی وسفید، یاسی و غیره و رنگ های شاد از جمله زرشکی، سبز و... استفاده کنید.

● ست کردن شال و روسری با مانتو اسپرت سورمه ای

برای ست کردن شال و روسری با مانتو اسپرت سفید می توانید از شال و روسری با رنگ هایی از جمله  آبی روشن، لیمویی و سفید استفاده کنید. پوشیدن یک شال و روسری آبی روشن به همراه یک مانتو سورمه و جین آبی روشن و کتونی سفید، یک هارمونی زیبایی در استایل شما ایجاد می کند.

● ست کردن شال و روسری با مانتو اسپرت زرشکی

زرشکی، یک رنگ جذاب و گرم و زیبا، خصوصا برای فصل های پاییز و زمستان می باشد. شال و روسری با رنگ هایی مانند سبز لجنی، سفید، کرم، لیمویی، می تواند یک ترکیب رنگ زیبا در استایل شما ایجاد کند.

مدل های رسمی و غیر رسمی شال و روسری مناسب مانتو اسپرت

پوشیدن مانتو های اسپرت بیشتر در مکان های غیر رسمی از جمله دورهمی دوستانه و خانوادگی، مکان های اداری، هنگام ورزش و یا هنگام انجام فعالیت های روزمره کاربرد دارد. با این حال اگر انتخاب شما برای محیط رسمی، استفاده از مانتو اسپرت می باشد، بهتر است از روسری به جای شال استفاده کنید. اما اگر قصد استفاده از مانتو اسپرت در مکان های غیر رسمی را دارید، انتخاب شال می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

جنس شال و روسری مناسب مانتو اسپرت

شال و روسری جنس های متفاوتی از جمله ساتن، ابریشم، نخی، پشمی، موهر، حریر و غیره دارند. اما هر کدام از این جنس ها مناسب یک سبک پوشش و استایل می باشند. مثلا اگر شما قصد استفاده از مانتو کتی دارید، بهتر است از شال و روسری ساتن یا ابریشم استفاده کنید و یا به همراه پالتو، شال و روسری پشمی و موهر انتخاب و گزینه مناسبی است. اما اگر انتخاب شما برای پوشیدن مانتو، مانتو اسپرت است، بهترین جنس روسری و شال، جنس های نخی یا نخ ژاکارد می باشد. البته اگر جنس مانتو اسپرت شما ضخیم و مخصوص پاییز و زمستان می باشد، می توانید از شال و روسری موهر یا پشمی نیز استفاده کنید.

بهترین مدل شال و روسری مناسب مانتو اسپرت 2

خرید شال و روسری زنانه

شما همراهان گرامی می توانید برای خرید شال و روسری زنانه هم به صورت حضوری هم به صورت اینترنتی، به فروشگاه پرند اسکارف مراجعه نمایید. در این فروشگاه، انواع شال و روسری با قیمت، طرح و کیفیت های متفاوت وجود خواهد داشت. شما با مشاهده قیمت انواع شال و روسری زنانه و همچنین تنوع طرح و مدل شال و روسری مناسب مانتو اسپرت در فروشگاه پرند اسکارف، می توانید انتخابی شیک، زیبا و با کیفیت داشته باشید.

جمع بندی

مانتو اسپرت یکی از پرطرفدارترین و پرکاربرد ترین لباس ها برای دختران و خانم ها می باشد. کاربرد مانتو اسپرت برای فعالیت های روزمره، اداری، دورهمی ها و غیره بسیار زیاد می باشد، از این رو ممکن است برخی افراد در ست کردن شال و روسری با مانتو اسپرت با مشکل مواجه شوند. ما در این مقاله سعی کردیم برای حل این مشکل شما را با مدل های شال و روسری مناسب مانتو اسپرت و همچنین انواع جنس شال و روسری مناسب مانتو اسپرت و مطالبی از این دست آشنا کردیم تا بدانیم که چگونه شال و روسری را با مانتو اسپرت ست کنیم؟ و از انتخاب خود لذت برده و استایلی شیک و جذاب داشته باشیم.

ارسال دیدگاه