بهترین مدل شال و روسری مناسب با مانتو کتی

بهترین مدل شال و روسری مناسب با مانتو کتی

13 دی 1402
2296 بازدید

مانتو کتی یکی از پرطرفدارترین مدل‌های مانتو است که در میان خانم‌ها با سنین متفاوت و علی الخصوص خانم‌های جوان، محبوبیت فوق العاده‌ای دارد. این سبک مانتو اغلب در مراسم‌های رسمی و در مجالس و میهمانی‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد و استایلی رسمی ایجاد می‌کند. خانم‌هایی که از این سبک مانتو استفاده می‌کنند، همواره به دنبال بهترین مدل شال و روسری مناسب با مانتو کتی می‌گردند و مدام این سوال را مطرح می‌کنند که چگونه شال و روسری را با مانتو کتی ست کنیم؟ اگر شما هم از علاقمندان به این سبک پوشش هستید و در انتخاب و خرید شال و روسری مناسب با مانتو کتی با مشکل مواجه هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

راهنمای ست کردن شال و روسری با مانتو کتی

مانتو کتی یکی از مدل‌های خاص و منحصر به فرد مانتو شناخته می‌شود که به واسطه سبک جذابش، در میان خانم‌ها با سنین متفاوت، بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. این مدل مانتو در مدل‌های متنوع به صورت جلو باز، جلو بسته، کوتاه یا بلند، یقه دار یا بدون یقه، با استفاده از پارچه‌های گوناگون از جمله کتان و پشمی، در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها تولید می‌شود. با توجه به تنوع بالا در سبک مانتوهای کتی، برای ست کردن شال و روسری با هر نوع مانتو، باید به یکسری نکات توجه کرد. راهنمای ست کردن شال و روسری با مانتو کتی، با علم به این موضوع، به شما در انتخاب شال و روسری مناسب با مانتو کتی کمک می‌کند.

• ست کردن شال و روسری مناسب با کت‌های رسمی

برای مانتوهای کتی با سبک رسمی پیشنهاد می‌شود از شال و روسری‌های طرح دار یا تک رنگ و کوتاه استفاده کنید. با توجه به اینکه مانتوهای کتی با سبک رسمی اغلب یقه دار هستند، استفاده از روسری‌های بلند قسمت یقه لباس را می‌پوشاند و جلوه یقه را از بین می‌برد. در صورتی که روسری کوتاه و مناسبی در دسترس ندارید، می‌توانید با گره زدن روسری دور گردن یا انداختن گوشه‌های شال به پشت کت، استایل رسمی خود را تکمیل کنید.

• نکات ست کردن شال و روسری با مانتو کتی اسپرت

اگر مانتو کتی شما سبک اسپرت است و برای محیط دوستانه، روزمره و… از آن استفاده می‌کنید، می‌توانید از انواع شال‌های نخی طرح دار و تک رنگ برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید. استفاده از یک کتانی و یک شلوار اسکینی با این سبک مانتو و شال، جذابیت تیپ و استایل شما را بیشتر می‌کند.

• مدل‌های شال و روسری کلاسیک برای مانتو کتی

اگر به مانتوهای کتی با سبک کلاسیک علاقه دارید، مدل‌های شال و روسری کلاسیک برای مانتو کتی شما بهترین انتخاب هستند. روسری‌ها و شال‌هایی از جنس ابریشمی و با رنگ‌های تیره از جمله مشکی، جذابیت ویژه‌ای به استایل کلاسیک شما می‌بخشند. البته انتخاب رنگ شال و روسری برای استایل کلاسیک کاملا سلیقه‌ای است و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

• مدل‌های شال و روسری مدرن برای مانتو کتی

برای مانتو کتی‌های با سبک مدرن، طبیعتا باید به سراغ مدل‌های شال و روسری مدرن باشید. این سبک مانتوها اغلب با انواع شال و روسری با جنس‌های نرم و لطیف از جمله ساتن، کرپ و حریر ست می‌شوند. باتوجه به اینکه مدل‌های شال و روسری مدرن برای مانتو کتی تنوع بالایی دارد، افراد با هر سبک و سلیقه‌ای می‌توانند به راحتی شال و روسری مناسب با استایل خود را تهیه کنند.

چگونه شال و روسری را با مانتو کتی رنگ روشن ست کنیم؟

اکنون که با انواع مدل شال و روسری مناسب با مانتو کتی آشنا شدید، شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که چگونه شال و روسری را با مانتو کتی رنگ روشن ست کنیم؟ برای خلق یک استایل زیبا و چشم نواز باید تمام اجزای پوشش شما از جمله شال و روسری، مانتو، شلوار و کیف و حتی کفش‌هایتان نوعی تناسب و هماهنگی با هم داشته باشند. این تناسب باید هم از لحاظ رنگی و هم از نظر طرح و جنس در استایل شما برقرار باشد. انواع شال‌ها و روسری‌ها اغلب به شکل طرح دار و با متنوع‌ترین رنگ‌ها در بازار عرضه می‌شوند. برای ست کردن شال و روسری با مانتوهای کتی رنگ روشن اگر به سراغ این دسته روسری می‌روید، حتما دقت داشته باشید که رنگ مانتو هر چند کم، در رنگ‌های روسری وجود داشته باشد.
اگر روسری و شال‌های تک رنگ را ترجیح می‌دهید، حتما به سراغ رنگ‌هایی بروید که با رنگ مانتو کتی نوعی هماهنگی یا تضاد داشته باشند. به طور مثال برای یک مانتو کتی با رنگ کرم، انتخاب شال و روسری با رنگ‌های قهوه ای، زرشکی، قرمز و نارنجی می‌تواند جذابیت ویژه‌ای در استایل شما ایجاد کنند. علاوه بر آن، رنگ‌های سفید، مشکی و اکثر رنگ‌های خنثی با رنگ‌های روشن به راحتی ست می‌شوند.

بهترین مدل شال و روسری مناسب با مانتو کتی 1

چگونه شال و روسری را با مانتو کتی رنگ تیره ست کنیم؟

با مانتو کتی مشکی چه شالی بپوشم؟ مانتو کتی رنگ تیره معمولا در کمد اغلب خانم‌ها یافت می‌شود و یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها به شمار می‌رود. مانتو با رنگ تیره را می‌توان به راحتی و بدون هیچ دردسری با هر نوع استایلی ست کرد. علاوه بر آن این مانتو موجب لاغر دیده شدن اندام شما می‌شود. یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها این است که با مانتوی تیره خود چه رنگ شال یا روسری را ست کنند. رنگ‌های تیره اغلب با هر رنگ و طرحی هماهنگ می‌شوند؛ بنابراین ست کردن شال و روسری با این رنگ مانتو چندان کار سختی نیست.
شال و روسری‌های طرح دار، یکی از بهترین گزینه‌ها برای مانتو کتی تیره محسوب می‌شوند. طرح‌های خال خالی، آبرنگی، زنجیره ای، چهارخانه، اشکال هندسی و… همگی با مانتو کتی تیره به بهترین شکل ممکن هماهنگ و ست خواهند شد. استفاده از شال یا روسری ساده و تک رنگ نیز می‌تواند هماهنگی فوق العاده‌ای با این رنگ مانتوها داشته باشد. روسری یا شال با رنگ سفید یا قرمز، برای مانتوهای مشکی بسیار عالی به نظر می‌رسند. برای مانتوهای قهوه ای، رنگ‌های کرم یا نارنجی بهترین گزینه‌اند و برای مانتو کتی سبز تیره، انتخاب رنگ‌های قرمز یا زرد آجری می‌تواند ترکیبی چشمگیر باشد.

خرید شال و روسری زنانه

در پوشش خانم‌ها روسری‌ها و شال‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند و در هر نوع استایلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از شال و روسری تنها به ایران ختم نمی‌شود و در همه جای جهان معمولاً با بستن روسری به اشکال مختلف، از این اکسسوری در تکمیل تیپ و ایجاد استایل‌های کژوال و شیک استفاده می‌شود. تنوع در سایز و اندازه و طرح و رنگ شال و روسری به قدری زیاد است که هر خانمی با وجود اینکه کمدی پر از شال و روسری دارد، باز هم از خرید آن سیر نمی‌شود و باز هم دوست دارد مدل جدیدی از آن را داشته باشد و با سایر لباس‌ها آن را ست کند. گاهی یک روسری یا شال آن قدر جذاب و زیبا به نظر می‌رسد که بدون هیچ آمادگی و فکری آن را خریداری می‌کنیم و سپس به دنبال تکمیل استایلی هماهنگ با آن می‌رویم و لباس‌هایی هماهنگ و مرتبط با آن را تهیه می‌کنیم. برای خرید روسری زنانه باید به یکسری نکته‌ها توجه داشته باشیم تا خریدی خوب و باکیفیت را تجربه کنیم.

1- راحتی شال و روسری

یکی از مشکلاتی که معمولا خانم‌ها با آن مواجه می‌شوند و از آن شکایت دارند، سُر بودن شال و روسری روی سَر است. شال و روسری‌های سُر اغلب از جنس ساتن و حریر هستند و در مجالس و میهمانی‌ها استفاده می‌شوند؛ بنابراین برای خرید شال و روسری زنانه بهتر است آن را پرو کنید تا نسبت به میزان سُری روسری، سبکی یا سنگینی آن با خبر شوید.

2- توجه به رنگ روسری و شال

انتخاب روسری زنانه باید به تناسب رنگ سایر لباس‌های شما از جمله مانتو و همچنین رنگ پوستتان انجام شود. برای مانتوهایی با رنگ تیره، انتخاب شال و روسری با رنگ‌های روشن مناسب است. اگر برای مانتوهای رنگ روشن به دنبال شال و روسری هستید، به سراغ رنگ‌های تیره یا هماهنگ بروید. اگر سفید پوست هستید، می‌توانید از رنگ‌های مختلف شال و روسری استفاده کنید و محدودیتی در این زمینه ندارید. اما در صورتی که پوستی با رنگ تیره دارید، انتخاب رنگ‌های روشن، نتیجه بهتری برای شما در پی دارد.

بهترین مدل شال و روسری مناسب با مانتو کتی 2

3- جنس شال و روسری

در انتخاب و خرید شال و روسری بهتر است به جنس آن دقت داشته باشید. جنس شال و روسری باید با جنس مانتوی شما هماهنگ باشد. به طور مثال برای مانتوهایی با جنس ضخیم و زمستانی، از شال و روسری‌های گرم و ضخیم استفاده کنیم و برای مانتوهای نازک تابستانی، باید به سراغ شال و روسری‌های نازک و خنک برویم. انتخاب و خرید شال و روسری باید به تناسب فصل و آب و هوا صورت بگیرد.

4- توجه به کیفیت روسری

انواع روسری با جنس‌های مختلف تولید می‌شوند و هر یک کیفیت‌های متفاوتی دارند. در انتخاب و خرید شال و روسری کیفیت آن را در نظر بگرید و تنها به دلیل قیمت ارزان یک روسری یا شال، اقدام به خرید آن نکنید. روسری‌های باکیفیت و مرغوب اگر چه قیمت بالایی دارند، اما عمر و دوام آن‌ها بیشتر است و تا مدت‌ها قابل استفاده هستند.

5- ابعاد و اندازه روسری

تنوع در سایز و اندازه شال و روسری بسیار است؛ بنابراین توجه به سایز و اندازه روسری در زمان خرید آن اهمیت بسیاری دارد. روسری‌های سایز بزرگ با توجه به اینکه قسمت‌های مختلف سر و گردن را به خوبی پوشش می‌دهند، برای فصول سرد سال انتخابی مناسب محسوب می‌شوند. اما این سبک شال و روسری در فصل تابستان که هوا گرم می‌شود باعث کلافگی شده و برای خرید توصیه نمی‌شود.

6- طرح شال و روسری

انواع مدل‌های شال و روسری در متنوع‌ترین طرح‌ها تولید می‌شوند. برخی از طرح‌ها تنها مناسب برای خانم‌های مسن هستند و استفاده از آن‌ها برای خانم‌های کم سن و دختر خانم‌ها اصلاً توصیه نمی‌شود؛ بنابراین توجه به طرح شال و روسری و تناسب آن با محدوده سنی افراد موضوعی است که می‌تواند در انتخاب شال و روسری و خریدی موفق در این زمینه، بسیار تاثیرگذار باشد.

7- قیمت شال و روسری

معمولاً قبل از اینکه برای خرید شال یا روسری اقدامی کنیم، بودجه‌ای را برای خرید این محصول در نظر می‌گیریم؛ بنابراین زمانی که به مراکز فروش مراجعه می‌کنید، حتماً محدوده قیمتی خود را با فروشنده‌ها در میان بگذارید تا شال و روسری‌هایی را به شما معرفی کنند که با بودجه در نظر گرفته شما هماهنگ باشند.

فروشگاه آنلاین شال و روسری

فروشگاهی که برای خرید شال و روسری به سراغ آن می‌روید بسیار اهمیت دارد. برخی فروشگاه‌ها برای جلب نظر و رضایت مشتریان خود همواره تلاش می‌کنند و بهترین جنس‌ها را با قیمت‌هایی منصفانه به فروش می‌رسانند. برای اینکه چنین فروشگاه‌هایی را شناسایی کنید، تنها کافی است به تعداد مشتریان یک فروشگاه و میزان رضایت آن‌ها دقت داشته باشید. برای خرید اینترنتی شال و روسری حتما باید به سراغ فروشگاه آنلاین شال و روسری معتبر بروید و تا محصولی باکیفیت و خوب خریداری کنید. فروشگاه آنلاین شال و روسری پرند از فروشگاه‌های فعال و معتبر در این زمینه است که می‌تواند تجربه رضایت بخشی از خرید اینترنتی شال و روسری را برایتان رقم بزند.

قیمت شال و روسری زنانه

زمانی که برای خرید شال روسری یا هر محصول دیگری به مراکز فروش مراجعه می‌کنید، قطعاً آن محصول را با متفاوت‌ترین قیمت‌ها پیدا می‌کنید. علت تفاوت در قیمت انواع شال و روسری زنانه به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل عبارتند از:

1- کیفیت

کیفیت شال و روسری به طور مستقیم بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. اگر روسری یا شال انتخابی شما از پارچه‌های مرغوب و درجه یک تولید شده باشد، عمر و دوام بیشتری دارد و مدت‌ها قابل استفاده خواهد بود؛ بنابراین طبیعتاً باید با قیمت‌های بیشتری هم به فروش برسد.

2- سایز و اندازه

با توجه به اینکه روسری‌ها از نظر سایز و اندازه بسیار متنوع هستند، هر چقدر که سایز و اندازه روسری بزرگتر باشد به دلیل اینکه متریال بیشتری در تولید آن به کار رفته است، قیمت آن هم افزایش پیدا می‌کند.

3- برند

اگر برای خرید شال و روسری زنانه به سراغ برندهای مطرح و شناخته شده در این زمینه بروید، در ازای دریافت محصولی خاص و با کیفیت باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید.

4- طرح و نقش

انواع شال و روسری در مدل‌های ساده و طرح‌دار با طرح‌ها و مدل‌های خاص یا ساده به فروش می‌رسند. هر چقدر که طرح و مدل روسری خاص‌تر و جذاب‌تر باشد، با قیمت‌های بیشتری به فروش می‌رسد.

5- مدل شال و روسری

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع شال و روسری زنانه می‌توان به مدل آن‌ها اشاره کرد. روسری‌هایی با سبک رسمی و مجلسی که با پارچه‌هایی خاص از جمله ساتن یا حریر تهیه می‌شوند در مقایسه با شال و روسری‌های اسپرت یا کلاسیک با طرح‌های ساده‌تر و جنس‌های نخی و معمولی، قیمت بیشتری دارند.

بهترین مدل شال و روسری مناسب با مانتو کتی 3

نحوه خرید شال و روسری

شما می‌توانید برای خرید شال یا روسری به صورت حضوری به مراکز فروش مراجعه کنید که در این صورت باید هزینه‌ای را برای عبور و مرور در سطح شهر و مراجعه به مراکز فروش پرداخت کنید. اما خرید آنلاین شال و روسری از فروشگاه‌های معتبری از جمله پرند باعث می‌شود بدون اینکه هزینه‌ای را برای عبور و مرور در سطح شهر پرداخت کرده باشید، روسری مد نظر خود را با کیفیت عالی و قیمت استثنایی خریداری کنید. این روش خرید علاوه بر صرفه جویی از لحاظ هزینه، باعث صرفه‌جویی در زمان ارزشمند شما نیز می‌شود و راحتی و آسایش را برایتان به همراه دارد. قیمت انواع شال و روسری زنانه پرند بسیار مناسب است و شما با خرید از این فروشگاه اینترنتی خریدی ایده آل را تجربه خواهید کرد.

سخن پایانی

در این مقاله راجع به بهترین مدل شال روسری مناسب با مانتو کتی صحبت کردیم. مانتوهای کتی یکی از جذاب‌ترین مدل‌های مانتو هستند که در سبک‌های مدرن، کلاسیک و… برای خانم‌ها با سلیقه‌های مختلف به تولید می‌رسند. هر نوع مانتو کتی به تناسب سبک خاصی که دارد با شال یا روسری‌های متفاوتی ست و هماهنگ می‌شود. برای اینکه مانتو کتی خود را با شال و روسری مناسبی ست کنید، باید به یک سری نکات از جمله طرح روسری، رنگ روسری و تناسب جنس آن با جنس مانتوی خود دقت کافی داشته باشید تا به این شکل استایلی هماهنگ و جذاب خلق کنید. اگر قصد خرید شال روسری دارید، می‌توانید این محصول را از فروشگاه آنلاین پرند به صورت غیر حضوری تهیه کنید. این مجموعه بهترین مدل شال و روسری‌های زنانه را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به فروش می‌رساند و تمام تلاش خود را برای جلب نظر شما مشتریان گرامی به کار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه