بهترین استایل مناسب با شال آبی

بهترین استایل مناسب با شال آبی

19 آذر 1402
6888 بازدید

در این مقاله می خواهیم با انواع ست کردن لباس با شال آبی آشنا شویم. رنگ آبی یکی از رنگ های اصلی و مهم در انواع استایل ها مخصوصا استایل های متنوع خانم ها می باشد. از طرفی رنگ آبی به یک نوع محدود نمی شود بلکه دارای تناژ های مختلفی است که هرکدام از طیف های رنگی آبی طرفداران زیادی دارند و در استایل های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا استایل کردن با آن ها بسیار راحت بوده و نتیجه جذابی خواهد داشت. همچنین خرید شال آبی زنانه و استفاده از آن در استایل ها سبب ایجاد هارمونی جذاب و چشمگیری در ظاهر فرد می شود. هارمونی مناسب به معنی تعادل و هماهنگی میان رنگ ها می باشد که تاثیر مستقیم بر شیک پوشی افراد خواهد داشت. اگر کوچکترین بی دقتی در هماهنگ کردن رنگ ها ایجاد شود می تواند کاملا استایل شما را بهم بریزد. رنگ آبی نمادی از رهایی و آرامش می باشد حتی اگر بخش کوچکی از استایل خود را به آن اختصاص داده باشید. به عنوان مثال می توانید در استایل خود از انواع رنگ های آبی برای شال زنانه خود بهره ببرید و انواع استایل مناسب با شال آبی را برای خود ایجاد کنید. برای تهیه انواع شال آبی در طیف های متفاوت همچنین ساده و طرح دار می توانید به مجموعه پرند اسکارف مراجعه کنید. پرند اسکارف یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد و منصف در حوزه فروش شال و روسری زنانه می باشد از این رو با خیال راحت می توانید از سایت آن ها به صورت غیر حضوری خرید کنید.

انواع استایل با شال آبی

آبی از راحت ترین رنگ هایی است که می توانید آن را با رنگ های مختلف ترکیب کرده و استایل های شیک و جذابی را برای خود ایجاد کنید. استایل هایی که هم مناسب فعالیت های روزمره است و هم می توانید از آن ها برای رفتن به مهمانی ها بهره ببرید. در این بخش می خواهیم با نحوه ست کردن شال آبی، با انواع لباس ها در رنگ های مختلف آشنا شویم. ترکیب رنگ هایی که به شما کمک می کند تا استایل جذاب و فوق العاده ای داشته باشید:

بهترین استایل مناسب با شال آبی

1- ترکیب شال آبی با رنگ سفید:

از خوبی های شال این است که می تواند تکمیل کننده استایل شما باشد. ترکیب شال آبی با مانتو و یا شومیز و هر لباس سفید می تواند یک استایل لوکس و پر آرامش را برای شما ایجاد کند. در این استایل می توانید از تناژ های مختلف رنگ آبی از آبی یخی تا آبی کاربنی و حتی تیره تر بهره ببرید. آبی و سفید از ترکیب های خاصی است که کمتر کسی به آن توجه می کند زیرا افراد اغلب تصور می کنند استایل کردن با رنگ سفید دشوار است. اما می تواند یک استایل زنانه کژوال و شیک را برای شما ایجاد کند. اگر تا به حال از این ترکیب استفاده نکرده اید به شما توصیه می کنم حتما این ترکیب رنگ را در استایل خود به کار ببرید.

2- ترکیب شال آبی با رنگ بنفش:

از دیگر استایل های مناسب با شال آبی ترکیب آن با رنگ لوندر و یا همان بنفش یاسی می باشد. در ابن ترکیب بهتر است از آبی یخی و یا آبی آسمانی که تناژ روشن تری دارند بهره ببرید. این ترکیب بسیار دلنشین و آرام است و یک استایل دخترانه خاص را برای شما ایجاد می کند. ترکیب شال آبی با لباس رنگ بنفش یاسی می تواند طراوت و شادی خاصی به پوست شما ببخشد.

3- ترکیب شال آبی با رنگ نارنجی:

از ترکیب های جسورانه و جذاب دیگر با شال آبی می توان به ترکیب آن با رنگ نارنجی اشاره کرد. نارنجی یک رنگ شاد و نمادی از پرانرژی بودن است اما در مقابل آبی یک رنگ ملایم و آرامش بخش است. در ترکیب این دو رنگ توجه کنید که از تناژ های یکسانی بهره ببرید. زیرا ترکیب هماهنگ این دو رنگ با هم می تواند یک استایل فوق العاده را برای شما ایجاد کند. البته از رنگ نارنجی در استایل بیشتر در جزئیات استفاده می شود مانند: کفش، کیف، روسری و... . البته می توانید یک شومیز ساده و یا طرح دار نارنجی که در آن از آبی استفاده شده است را با یک شال آبی ترکیب کنید.

بهترین استایل مناسب با شال آبی1

4- ترکیب شال آبی روشن با آبی کاربنی:

استفاده از یک رنگ در طیف های مختلف هم یک نوع نحوه ست کردن استایل می باشد. ترکیب یک مانتو جلو باز آبی روشن و یا آبی یخی با یک شال آبی کاربنی می تواند ظاهر بی نظیری را برایتان ایجاد کند. ترکیب تناژ تیره و روشن از یک رنگ می تواند بسیار شیک و خاص باشد. از طرفی این ترکیب جزو استایل های مونوکروم به حساب می آید.

5- ترکیب شال آبی با رنگ های طوسی:

طوسی از رنگ های خنثی و جذاب دیگری است که به راحتی می توانید با شال آبی آن را ست کنید. این ترکیب می تواند ظاهری بسیار شیک و خاص برای شما ایجاد کند. ترکیب طوسی روشن با یک آبی روشن می تواند استایل شما در خاص ترین حالت ممکن به نمایش بگذارد. یک ترکیب بسیار شیک و خاص و کژوال که حتی می توانید از این ترکیب رنگ برای استایل های روزانه و یا حتی با مدل های رسمی برای استایل های مجلسی هم بهره ببرید.

6- ترکیب شال آبی با رنگ سبز:

شما می توانید شال آبی خود را با انواع رنگ سبز هم ترکیب کنید. این دوتا رنگ هارمونی خوبی با یکدیگر دارند زیرا رنگ سبز از ترکیب زرد و آبی بوجود می آید. از این رو به دلیل وجود رنگ آبی در تهیه رنگ سبز، سبب شده تا هماهنگی خوبی با هم داشته باشند. از استایل های پیشنهادی ما به شما، ترکیب آبی تیره به همراه سبزی که به همان اندازه تیره باشد. می تواند یک استایل کامل و در عین حال چشمگیر را برای شما ایجاد کند. در ترکیب این رنگ ها باهم حتما به تناژ روشن و تیره بودن آن ها توجه کنید. ترکیب شال آبی و لباس سبز از جمله استایل های مناسب و ایده آل در فصل بهار و تابستان می باشد که در بین خانم ها بسیار پرطرفدار و محبوب است.

7- ترکیب شال آبی با رنگ قرمز:

از محبوب ترین ترکیب رنگ ها با آبی می توان به رنگ قرمز اشاره کرد. آبی و قرمز دو رنگ متضاد اما مکمل هم هستند که در کنار هم می توانند استایل های شیک و جذابی را ایجاد کنند. از این رو ترکیب شال آبی با یک شومیز قرمز که هر دو آن ها در تناژ پر رنگ باشند می تواند یک استایل چشمگیر جذاب را ایجاد کند که این ترکیب یک استایل مناسب برای روز های پاییزی و یا استایل های رسمی می باشد. همچنین با ترکیب شال آبی زنانه با یک بلوز و یا لباس قرمز، می توانید یک استایل کلاسیک شیک و جذاب را به وجود آورید از طرفی این ترکیب رنگ در طرح ها و نقش و نگار های قدیمی کاربرد فراوانی داشته است. برای داشتن استایل جذاب و چشمگیر تر، ترکیب آبی کلاسیک و قرمز خونی می تواند زیبایی و خاص بودن این ترکیب رنگ را بیشتر کند. اگر قصد دارید در این استایل از رنگ سومی بهره ببرید، انتخاب رنگ زرد گزینه مناسب تری است. ترکیب این سه رنگ بسیار ایده آل و جذاب است.

8- ترکیب شال آبی با رنگ قهوه ای:

از دیگر انواع استایل مناسب با شال آبی این است که آن را با رنگ قهوه ای ترکیب کنیم. این دو رنگ دارای طبع های مختلفی هستند. در این ترکیب رنگ بهتر است از تناژ های کمرنگ تر بهره ببرید. به عنوان مثال می توانید یک شال آبی روشن و یا حتی آبی یخی را با یک کت بلند قهوه ای در تناژ کمرنگ ست کنید و استایل جذاب و مینیمالی را برای خود ایجاد کنید. استفاده از این ترکیب حتی در استایل های مردانه هم بسیار جذاب و خاص خواهد بود.

9- ترکیب شال آبی با رنگ زرد و یا خردلی:

از ترکیب رنگ های پر طرفدار دیگری که می توانید با شال آبی استایل کنید، انتخاب رنگ خردلی و یا زرد پر رنگ می باشد زیرا این دو رنگ زرد و آبی مکمل یکدیگر هستند. این ترکیب رنگ یکی از ترکیب های جذاب برای استایل های پاییزی و کژوال است. زیرا زرد جزو رنگ هایی با طبع گرم است از طرفی آبی رنگی با طبع سرد، این دو کنار هم سبب می شود تا ترکیب چشم نواز و جذابی ایجاد شود. اگر می خواهید در استایل خود گرمای بیشتری حس کنید می توانید از رنگ خردلی بهره ببرید. در این ترکیب رنگ، بهتر است از آبی تیره برای شال خود بهره ببرید زیرا با این تناژ رنگی این دو مکمل هم هستند.

چگونگی ست کردن شال آبی با اکسسوری

یکی از مهمترین قسمت های استایل که سبب جذابیت بیشتر آن می شود استفاده از اکسسوری ها می باشد. از طرفی انتخاب اکسسور مناسبی که با استایل شما هماهنگ باشد بسیار مهم است. زیرا تکمیل کننده ظاهر شما بوده و کاملا می تواند استایل شما را تحت تاثیر قرار دهد. در این قسمت می خواهیم با ست کردن انواع اکسسوری ها به همراه شال آبی آشنا شویم:
• از اکسسوی هایی که می توان در استایل های خود استفاده کرد می توان به عینک، گوشواره، گردنبند و یا زنجیر های روی لباسی اشاره کرد. در انتخاب اکسسوری دقت کنید استفاده از سبک های خیلی بزرگ سنگین سبب می شود تا استایل شما به چشم نیاید. از گردنبند های متوسط با طرح های سبک تر در استایل خود بهره ببرید مخصوصا اگر لباس و شال شما ساده است.
• انتخاب گوشواره هم بستگی به جنس و طرح شال شما دارد. نقره و یا طلا می تواند انتخاب خوبی با توجه به سبک استایل شما باشد. حتی می توانید از گوشواره های فانتزی در استایل خود بهره ببرید و از رنگ بندی های مکمل آبی و متناسب با استایل خود استفاده کنید.
• در انتخاب عینک آفتابی هم بهتر است با رنگ ها بازی کنید. زیرا یکی از ساده ترین راهکار ها برای جذابیت صورت استفاده از عینک آفتابی مناسب است. در کشور های اسلامی شال و روسری جزو آیتم های اصلی پوشش خانم ها می باشد از این رو برای عینک آفتابی رنگ و سبکی را انتخاب کنید که با شال آبی و استایل شما هارمونی خوبی داشته باشد. افراد چادری هم می توانند از عینک آفتابی به عنوان یک اکسسوری و یا برای زیبایی و کاربرد آن استفاده کنند. این افراد بهتر است رنگ و طرح عینک خود را متناسب با لبه شال و روسری خود که از زیر چادر بیرون است، انتخاب کنند.

جمع بندی

در این مقاله درباره نحوه ست کردن مانتو با شال آبی صحبت کردیم. این مقاله یک راهنمای انتخاب رنگ لباس با شال آبی می باشد. در واقع به شما کمک می کند تا با انواع استایل با شال آبی آشنا شوید این که با خرید شال زنانه آبی، آن را با چه رنگ لباس هایی می توانیم ست کنیم. در واقع استایل کردن با رنگ آبی کار سختی نیست. زیرا آبی جزو رنگ های اصلی به حساب می آید و از طرفی تناژ های مختلفی دارند که هر کدام از آن ها جلوه خاصی به استایل شما می بخشند. از رنگ هایی که می توانید در استایل با شال آبی استفاده کنید می توان به خردلی، سبز، قرمز، قهوه ای، یاسی و یا بنفش و ... نام برد. برای تهیه و خرید شال آبی زنانه می توانید به سایت مجموعه پرند اسکارف مراجعه کنید. پرند اسکارف یک مجموعه معتبر و قابل اعتماد در حوزه شال و روسری است. از این رو با خیال راحت می توانید از آن ها خرید کنید.

ارسال دیدگاه