بهترین استایل مناسب شال و روسری طوسی

بهترین استایل مناسب شال و روسری طوسی

28 دی 1402
1261 بازدید

شال و روسری یکی از اصلی ترین نیازمندی های بانوان و دختران در صنعت پوشاک می باشد. استفاده از شال و روسری طوسی، به دلیل رنگ خنثی و پرکاربرد آن بسیار در بین خانم ها بسیار رایج می باشد. برای اینکه بدانیم چه نوع شال و روسری طوسی را برای استایل های مختلف انتخاب کنیم؟، باید به موقعیت و مکان مورد استفاده و همچنین فصل و نوع آب و هوایی که در آن قرار داریم توجه کنیم. به طور مثال اگر برای استفاده روزمره، انتخاب ما شال زنانه و روسری زنانه طوسی می باشد، اگر هوا خنک و بهاری باشد، بهترین انتخاب شال و روسری طوسی نخی همراه با یک شلوار لینن یا جین و کفش صندل یا کالج می باشد و اگر هوا سرد باشد، شال و روسری طوسی پشمی همراه با شلوار جین و بوت یا کتونی انتخاب مناسبی است. یا اگر قصد شرکت در مجالس و میهمانی ها را دارید، اگر انتخاب شما شال و روسری طوسی می باشد، شال و روسری طوسی حریر، ابریشم و ساتن، همراه با یک شلوار پارچه ای مناسب و کفش پاشنه دار انتخاب درست و مناسبی برای شما می باشد. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با  انواع استایل با شال و روسری طوسی، تاثیر فصل ها در ست کردن شال و روسری طوسی و مواردی از این دست آشنا کنیم تا شما یک خرید شال و روسری راحت و بی دردسر را تجربه کرده و از خرید خود لذت ببرید.

بهترین استایل مناسب شال و روسری طوسی1

رنگ طوسی با چه رنگ هایی به خوبی استایل می شود؟

رنگ طوسی، رنگی با نماد آرامش و بی طرفی می باشد و در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد. در روانشناسی رنگ، طوسی رنگ افراد قانونمند و جدی و غالبا انتخاب افراد درونگرا می باشد. البته که رنگ طوسی در بین بقیه افراد نیز پر طرفدار می باشد. رنگ طوسی دارای تناژ های مختلف از سرد تا گرم می باشد. ست کردن  لباس فقط با رنگ طوسی، استایل  شما را خسته کننده و بی روح نشان می دهد. بهتر است در استایل خود همراه رنگ طوسی از رنگ های دیگر نیز استفاده کرده تا استایل شما را سرزنده و شاداب نشان دهد. رنگ‌های روشن‌ مانند سبز، صورتی، زرد، قرمز و پاستلی وقتی با لباس‌های طوسی ترکیب می‌شوند، رنگ‌های چشم نوازی ایجاد می‌کنند. مهم است که برای داشتن یک استایل مناسب و زیبا، رنگ هایی را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند.

● رنگ طوسی با سفید

قرار گرفتن دو رنگ خنثی طوسی و سفید در کنار هم، استایل شما را شیک و منحصر به فرد می کند. ترکیب این دو رنگ هم برای مجالس مناسب بوده و هم برای فعالیت های روزمره. افزودن رنگ سفید به استایل طوسی شما یک راه عالی برای ایجاد ظاهری یکدست و یکپارچه است. هر دو رنگ خنثی همه کاره هستند و امکان ترکیب و تطبیق بی دردسر را فراهم می کنند.

● رنگ طوسی با مشکی

یکی از راحتترین انتخاب ها کنار رنگ طوسی، ترکیب با رنگ مشکی می باشد. زیرا در کمد اغلب افراد بی شک چند عدد مانتو یا پیراهن یا حتی شال و روسری مشکی برای ست کردن وجود دارد. افرادی که پوستی سفید دارند، ترکیب طوسی و مشکی، آن ها را بسیار جذاب نشان می دهد.

● رنگ طوسی با سبز

رنگ سبز، رنگی نماد طراوت و تازگی می باشد. اما ست کردن هررنگ سبز با هر نوع طوسی، زیبا نمی شود. مثلا اگر هر دو رنگ طوسی و سبز کم حال و کم رنگ باشند، استایل جذابی را ایجاد نمی کند، اما اگر از طوسی روشن و سبز نیره در کنار هم استفاده کنید، استایل شما را بسیار جذاب و زیبا نشان می دهد.

● رنگ طوسی با زرد

رنگ زرد، روشن و شاد است و می تواند با رنگ طوسی، به خوبی ست شود تا لباس های جسورانه و چشم نواز ایجاد کند. اگر می خواهید کمی شادابی به لباس های طوسی خود اضافه کنید، پس زرد رنگی است که باید به آن اضافه کنید! جدای از آن، رنگ زرد می تواند به لباس های خاکستری شما شفافیت لازم را بدهد، انرژی آرامش بخشی وجود دارد که می توانید از این دو رنگ با هم دریافت کنید.

● رنگ طوسی با صورتی

ترکیب استایل طوسی با صورتی، ظاهری کلاسیک و در عین حال رمانتیک ایجاد می کند که برای هر موقعیتی مناسب است. این ترکیب جزو پرطرفدارترین ست های رنگ طوسی می باشد. هنگام ست کردن رنگ طوسی با صورتی به این نکته توجه کنید که یکی از رنگ ها پررنگ تر و دیگری کمرنگ تر باشد. زیرا اگر هر دو خیلی کم حال و کم رنگ باشند، استایل شما را بی روح نشان می دهند. مثلا اگر شال و روسری شما طوسی روشن می باشد، از یک مانتو با صورتی پررنگ تر استفاده کنید.

● رنگ طوسی با بنفش

ترکیب رنگ طوسی با رنگ بنفش، یک استایل جسورانه و شیک و زیبا، مخصوصا برای مجالس می باشد. البته بهتر است در کنار رنگ بنفش از رنگ های طوسی روشن تر استفاده کنید، اینگونه استایل شما  بسیار شیک و زیبا به نظر خواهد رسید.

● رنگ طوسی با قرمز و زرشکی

ترکیب رنگ طوسی با رنگ های قرمز و زرشکی بسیار چشم نواز بوده و خیلی مناسب فصل پاییز می باشد. ترکیب این دورنگ با طوسی در استایل شما، باعث می شود استایل شما سرزنده و شاراب به نظر رسیده و بی روحی رنگ طوسی را از بین می برد. اگر می خواهید ظاهری قوی و در عین حال کلاسیک داشته باشید، هیچ ترکیبی بهتر از خاکستری و قرمز یا زرشکی وجود ندارد. ترکیب این دو رنگ با هم کاملا شیک و پیچیده به نظر می رسد.
تن خنثی رنگ طوسی با پررنگی رنگ قرمز کاملاً هماهنگ است. ترکیب طوسی و قرمز را هم در مکان های رسمی و هم در مکان های غیر رسمی می توان استفاده کرد. اگر می خواهید ظاهری قوی و در عین حال کلاسیک داشته باشید، هیچ ترکیبی بهتر از خاکستری و قرمز وجود ندارد. ترکیب این دو رنگ با هم کاملا شیک وزیبا به نظر می رسد. تن خنثی رنگ خاکستری با پررنگی رنگ قرمز کاملاً هماهنگ است. اگر به دنبال پالت رنگ مد پاییزی خود هستید، ترکیب خاکستری و قرمز شگفت انگیز خواهد بود.

بهترین استایل مناسب شال و روسری طوسی2

چگونه از شال و روسری طوسی برای ایجاد استایل های مختلف استفاده کنیم؟

برای ایجاد استایل های مختلف با شال و روسری طوسی، باید به این نکته توجه کنیم که رنگ طوسی رنگی خنثی و بی روح می باشد، پس بهترین انتخاب برای ست کردن، انتخاب رنگ هایی شاد و جذاب مانند زرشکی، بنفش، زرد و غیره می باشد. همچنین برای ایجاد استایل های مختلف با شال و روسری طوسی باید به موقعیتی که در آن قرار داریم توجه کنیم. مثلا اگر قصد شرکت در یک جلسه کاری مهم را دارید، استفاده از یک مانتو کتی مشکی، بایک شال و روسری طوسی ساده انتخاب مناسبی می باشد. در اینجا ما انواع استایل با شال و روسری طوسی را برای شما شرح می دهیم تا شما انتخاب راحتتری داشته باشید.

انواع استایل با شال و روسری طوسی

در اینجا ما به بررسی و معرفی چند نمونه از بهترین استایل شال و روسری طوسی می پردازیم.

● استایل شال و روسری طوسی با مانتو

اگر در فصل گرم تابستان قرار دارید، انتخاب یک مانتو صورتی با یک شال و روسری طوسی نخی استایل شما را بسیار زیبا و ملایم نشان می دهد. اگر قصد رفتن به مکان های اداری را دارید، استفاده از یک مانتو سبز تیره یا مشکی با شال و روسری طوسی ساده بسیار مناسب می باشد. پوشیدن شلوار جین جذب یا لگ همراه با یک کتونی یا کفش اسپرت، ست شما را زیبا تر خواهد کرد.

● استایل مجلسی با شال و روسری طوسی

اگر انتخاب شما برای مجالس شال و روسری طوسی می باشد، بهترین استایل استفاده از یک کت و شلوار یا مانتو کتی بنفش همراه با شال و روسری طوسی حریر یا ساتن یا ابریشم می باشد. البته که از رنگ های دیگری همچون مشکی، سبز تیره و زرشکی نیز می توانید درکت و شلوار یا مانتو کتی خود استفاده کنید. دقت کنید که اگر کت یا مانتو کتی شما ساده است، می توانید از شال و روسری طوسی طرحدار ساتن، ابریشم و یا حریر استفاده کنید. البته که استفاده از شال و روسری حریر، به دلیل سر خوردن آن کمی مشکل و سخت می باشد. بهتر است از جنس ساتن و یا ابریشم در این موارد استفاده کنید. استفاده از یک کفش پاشنه بلند مشکی همراه با یک کیف دستی کوچک، استایل شما را جذاب تر نشان می دهد.

● استایل اسپرت با شال و روسری طوسی

برای داشتن یک استایل اسپرت مناسب با شال و روسری طوسی، می توانید از پیرهن یا بلوز هایی به رنگ زرد، زرشکی، سبز تیره یا بنفش استفاده کنید. در استایل اسپرت بهتر است از شال و روسری طوسی نخی استفاده کنید. انتخاب شال برای استایل اسپرت بسیار مناسب تر از روسری می باشد.در کنار این استایل استفاده از یک شلوار جین همراه با کتونی، باعث جذاب تر شدن شما خواهد بود.

بهترین استایل مناسب شال و روسری طوسی3

تاثیر فصل ها در ست کردن شال و روسری طوسی

رنگ طوسی یک رنگ خنثی و سرد می باشد. فصلی که در آن قرار داریم در نحوه ی ست کردن شال و روسری طوسی بسیار موثر می باشد. از این رو استفاده از شال و روسری طوسی نخی همراه با یک مانتو یا پیراهن نخی به رنگ های صورتی یا بنفش، همراه با یک کفش صندل یا کالج انتخاب مناسبی برای فصل گرم تابستان می باشد. اما اگر در فصل پاییز و زمستان قرار دارید، انتخاب شال و روسری طوسی پشمی همراه با یک پالتوی زرشکی یا مشکی و یک بوت یا نیم بوت استایل شما را گرم و جذاب نشان خواهد داد.

مدل شال طوسی و مدل روسری طوسی

تنوع بسیار زیادی در مدل شال و روسری طوسی وجود دارد از جمله: شال و روسری طوسی ساده و تک رنگ، شال و روسری طوسی طرحدار، شال و روسری طوسی گلدوزی و لمه دوزی شده، شال و روسری طوسی مروارید دوزی و سنگ روزی شده. استفاده از مدل شال و روسری گلدوزی شده و سنگ و مروارید دوزی شده انتخاب مناسبی برای مجالس و میهمانی ها می باشد.

خرید شال و روسری

ممکن است انتخاب یک فروشگاه آنلاین شال و روسری معتبر برای شما مشکل و دشوار باشد.اما شما می توانید برای خرید شال و روسری به صورت حضوری و یا خرید اینترنتی شال و روسری به فروشگاه معتبر پرند اسکارف مراجعه نمایید. فروشگاه پرند اسکارف دارای محصولاتی از جمله انواع مدل شال و روسری می باشد که شما با مشاهده انواع مدل و قیمت انواع شال و روسری زنانه، می توانید انتخابی مناسب و بسیار با کیفیت داشته باشید.

جمع بندی

رنگ طوسی یک رنگ خنثی و همه کاره به شمار می آید که به راحتی می توان آن را با رنگ های دیگر ست و هماهنگ کرد. استفاده از شال و روسری طوسی، یک انتخاب مناسب برای استفاده روزمره، یا مکان های اداری و مجالس و میهمانی های می باشد. ما در این مقاله به شما کمک کردیم تا شما بدانید چه رنگ لباسی با شال و روسری طوسی ست می شود؟ البته که در این مورد از تاثیر فصل ها در ست کردن شال و روسری طوسی نباید غافل شد. مثلا در فصل تابستان، انتخاب یک مانتوی صورتی با شال و روسری طوسی نخی همراه با یک صندل انتخاب مناسبی می باشد، یا در فصل زمستان، انتخاب یک پالتو یا کت پشمی زرشکی یا مشکی همراه با شال و روسری طوسی پشمی و یک بوت مشکی، استایل شما را جذاب خواهد کرد.

ارسال دیدگاه