بهترین استایل مناسب شال و روسری صورتی

بهترین استایل مناسب شال و روسری صورتی

07 بهمن 1402
1730 بازدید

مدل شال صورتی و روسری صورتی به گونه ایست که برای ست کردن استایل های مختلف می توان از آن استفاده کرد. حتی در سنین گوناگون، پیر یا جوان به راحتی می توانند از یک شال زنانه یا روسری زنانه صورتی در استایل خود استفاده نمایند. اما برای این کار باید بدانند که رنگ صورتی با چه رنگ هایی به خوبی استایل می شود؟ و انواع استایل با شال و روسری صورتی را بشناسند تا با انتخاب اشتباه به یک استایل نامرتب و شلخته منتهی نشود. برای درک این مطلب و رسیدن به پاسخ سوالات خود تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

بهترین استایل مناسب شال و روسری صورتی 1

رنگ صورتی با چه رنگ هایی به خوبی استایل می شود؟

شما برای این که بتواند انواع مدل شال صورتی و مدل روسری صورتی را با سایر لباس های خود ست کنید باید ترکیبات آن را بدانید تا بتوانید رنگ صورتی را با سایر رنگ ها ست کنید. رنگ صورتی یکی از رنگ هایی است که هم در خانواده رنگ های گرم و هم در خانواده رنگ های سرد قرار دارد. به دلیل این که از ترکیب رنگ قرمز (رنگ بسیار گرم) و رنگ سفید (رنگی تقریباً سرد و خنثی) به وجود آمده است. حال که با ترکیبات آن آشنا شدید می توانید با کمی خلاقیت و سلیقه رنگ های مناسب ست کردن با رنگ صورتی را انتخاب کنید. نگران نباشید. در ادامه انواع رنگ هایی که به خوبی با رنگ صورتی ست و استایل می شوند را آورده ایم. از جمله این رنگ ها عبارتند از:

1- آبی

یکی از ترکیب رنگ هایی که همیشه ترند است و مورد توجه تمامی افراد قرار دارد ترکیب رنگ صورتی با آبی روشن است. این ترکیب برای ست لباس های تابستانی بسیار مناسب است و باعث خنک ماندن در هوای گرم تابستانی می شود.

2- آبی تیره یا سرمه ای

به طور کلی رنگ صورتی با خانواده ی آبی از روشن گرفته تا تیره قابلیت ست شدن را دارد. چرا که این دو رنگ مکمل یکدیگر هستند. یکی گرم و دیگری خنک که در کنار هم تعادل را ایجاد می نمایند.

3- طوسی یا خاکستری

از جمله پر طرفدارترین ترکیب رنگ ها، ترکیب رنگ صورتی و طوسی یا همان خاکستری می باشد. رنگ طوسی به دلیل این که یک رنگ خنثی محسوب می شود با هر رنگی قابلیت ست شدن را دارد. اما دلیل پرطرفدار بودن ترکیب صورتی با طوسی نوعی لطافت و نرمیست که وقتی این دو رنگ کنار هم قرار می گیرند به وجود می آورند. خصوصاً وقتی برای کودکان این ترکیب استفاده می شود جذابیت چند برابری دارد. چرا که لطافت صورتی و طوسی با معصومیت و زیبایی طفل ترکیب شده و حس نرمی خاصی را به بیننده القا می نماید.

4- سفید

این رنگ نیز مانند طوسی تقریباً از رنگ های خنثی به شمار می رود و قابل ست شدن با تمامی رنگ ها را دارد. این دو رنگ برای روزهای گرم سال بسیار مناسب می باشند و در خنک ماندن بدن تأثیر بسزایی دارند. ترکیب سفید و صورتی علاوه بر لطافت، پاکی و مهربانی را نیز به چشم های شما منتقل می کند.

5- سبز

یکی از رنگ هایی که همیشه منبع آرامش بوده و حس آشنای حضور در طبیعت را به ما منتقل می کند رنگ سبز است. سبز و صورتی هر دو از رنگ های لطیف و آرامش بخش هستند پس در کنار هم ترکیبی ایده آل می سازند.

6- بنفش

بسیاری از رنگ ها با نزدیکان و بستگان خود به خوبی ترکیب می شوند. از آن جا که صورتی رنگی از خانواده ی بنفش می باشد (به دلیل مشترک بودن رنگ قرمز در بنفش و صورتی) می توانند با هم ترکیبی جذاب و ایده آل به وجود بیاورند. دقت کنید که بنفش را از طیف درخشان و سرزنده ی آن انتخاب نمایید.

7- بژ یا کرم

یکی از جدیدترین و خاص ترین رنگ ها که چند سالیست وارد بازار پوشاک شده است، رنگ بژ می باشد. رنگ بژ از خانواده کرم و نسکافه ایست که گرمای دلنشینی را در خود جای داده است. ترکیب صورتی که از رنگ های ملایم می باشد با رنگ بژ می تواند استایلی لوکس و خاص برای شما به ارمغان بیاورد.

8- زرد

اگر جزو افراد پر جنب و جوش و سرزنده هستید پیشنهاد می کنم ترکیب صورتی با زرد را در ست لباس های خود امتحان کنید. این دو رنگ می توانند در کنار یکدیگر توجهات را به خود جلب کنند. فقط باید دقت کنید که رنگ زرد و صورتی از طیف های درخشان خود باشند.

9- قرمز

در نهایت آخرین رنگی که به نظر ترکیب خوبی را با صورتی به وجود می آورد رنگ قرمز است. در حقیقت رنگ قرمز مانند رنگ سفید از ترکیبات اصلی رنگ صورتی می باشند و در واقع رنگ صورتی با ترکیب شدن کنار رنگ قرمز، با ریشه ی خود ترکیب شده است. چه ترکیبی از این بهتر.

بهترین استایل مناسب شال و روسری صورتی 2

انواع استایل با شال و روسری صورتی

مدل شال و روسری صورتی به گونه ایست که در همه ی استایل ها می توان به خوبی از آن استفاده کرد. فقط نکته ای که باید به آن توجه کنید اینست که تنالیته یا طیف رنگی درست و مناسبی را انتخاب نمایید تا ترکیب رنگی ایده آلی داشته باشید. نکته ی دیگری که در همه ی استایل ها باید آن را رعایت کرد اینست که اگر شال یا روسری صورتی شما ساده می باشد، سایر لباس های شما می تواند طرح دار باشد و بالعکس. یعنی اگر شال یا روسری صورتی شما طرح دار باشد، لباس های دیگر شما باید ساده و با کم ترین طرح ممکن انتخاب شوند تا استایلی درهم و شلوغ نداشته باشید. برای این که با انواع استایل های که می توان در آن از انواع مدل شال صورتی و مدل روسری صورتی استفاده کرد آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما بمانید. از جمله این استایل ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- استایل رسمی

در این استایل به ویژه مهم است که حتماً از روسری صورتی استفاده کنید چرا که روسری استایلی رسمی تر از شال دارد. یک روسری صورتی طرح دار که دارای طرح های ملایمی باشد به همراه مانتو کتی تا روی ران به همراه شلوار پارچه ای سورمه ای و شومیز سورمه ای استفاده کنید. کیف و کفش شما می تواند رنگ سفید یا سورمه ای باشد. یک ترکیب دیگر نیز برای این استایل استفاده از کت و شلوار سورمه ای با شومیز سفید است. از آن جا که رنگ سورمه ای یک رنگ رسمی در همه جای دنیا به شمار می رود، این گزینه انتخاب بهتریست.

2- استایل مجلسی

استایل شال و روسری صورتی با مانتو در این جا به کار شما می آید. جهت ست کردن استایل مجلسی با شال و روسری صورتی می توانید از همان ترکیب استایل رسمی استفاده کنید. یعنی یک مانتو کتی سفید که قد تا روی ران می آید و شلوار و شومیز سورمه ای که ترجیحاً بهتر است رنگ های آن بسیار به هم نزدیک باشند استفاده نمایید. اما مهم ترین نکته در این استایل تفاوتیست که در پوشش سر وجود دارد. یعنی شما در استایل رسمی باید از روسری استفاده کنید، در حالی که در استایل نیمه رسمی می توانید از یک شال صورتی مجلسی برای پوشش سر خود استفاده نمایید. در نهایت نیز کیف و کفش سورمه ای تکمیل کننده ی استایل شما می باشند.

3- استایل مهمانی

برای داشتن یک استایل مهمانی با استفاده از شال یا روسری صورتی می توانید از روسری صورتی به همراه یک کت سفید که قد آن تا زیر باسن باشد استفاده نمایید. شلوار جین کاملاً جذب آبی روشن و کفش پاشنه دار سفید به همراه کیف سفید می تواند استایلی جذاب برای یک مهمانی باشد. اگر دارای اندامی درشت در قسمت پایین تنه می باشید می توانید به جای شلوار جین از دامن سورمه ای که قد آن متوسط (تا وسط ساق پا) باشد با جوراب شلواری سورمه ای و طبیعتاً کیف و کفش سورمه ای استفاده کنید. در این شرایط بهتر است به جای کت سفید از شومیز سفید که دارای طرح و رنگ های ظریفی از سورمه ای و صورتی داشته باشد استفاده نمایید تا خیلی ساده نباشید.

4- استایل خودمانی

شال صورتی خود را به همراه یک کت یا مانتو طوسی با شلوار جین و یک شومیز آبی روشن ست کنید تا استایل خودمانی داشته باشید. در ادامه نیز می توانید کیف و کفش مشکی را برای این استایل استفاده نمایید. در استایل خودمانی نکته ای که بسیار حائز اهمیت است و باید آن را رعایت کرد اینست که شما باید یک ترکیب لباسی را استفاده کنید که نه خیلی رسمی باشد و نه خیلی ساده که شما را با ظاهری معمولی نشان دهد. در یک استایل خودمانی نیز باید به گونه ای لباس بپوشید که همچنان بدرخشید.

5- استایل دورهمی

تأثیر فصل ها در ست کردن شال و روسری صورتی زمانی بیشتر به چشم می آید که شما می خواهید برای یک دورهمی دوستانه استایل خود را بسازید. برای این کار بهتر است در هوای سرد از روسری صورتی پشمی به همراه یک پالتو فوتر بژ بلند استفاده نمایید تا از سرمای هوا در امان بمانید. در ادامه نیز یک شومیز پشمی یا کشمیر چهارخونه به همراه شلوار جین آبی جذب می تواند استایل شما را روشن و جذاب نماید. برای کیف و کفش هم بهتر است از یک بوت یا نیم بوت مشکی به همراه کیف مشکی کوچک ولی با بند بلند که بتواند به صورت کج یا ضربدری بیاندازید، استایل خود را تکمیل نمایید.
در هوای گرم نیز می توانید از شال صورتی نخی به همراه یک مانتو آبی روشن و تیشرت سفید و شلوار جین سفید یا آبی استفاده نمایید. کتانی و سفید تکمیل کننده ی این استایل می باشند.

جمع بندی

مدل شال صورتی و مدل روسری صورتی مورد پسند همه ی اقشار جامعه است. به دلیل لطافت و نرمی که در این رنگ وجود دارد همه ی افراد تمایل دارند در استایل های مختلف خود از این رنگ استفاده نمایند. ولی ابتدا باید رنگ هایی که قابلیت ست شدن با رنگ صورتی دارند را بشناسید تا بتوانید استایل های جذابی را برای خود بسازید. پرند اسکارف متنوع ترین مدل های شال و روسری صورتی را برای هر سبک و سلیقه ای در فروشگاه خود قرار داده است. برای خرید شال و روسری پرند می توانید به وب سایت پرند اسکارف مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه