بهترین استایل مناسب شال و روسری زرشکی

بهترین استایل مناسب شال و روسری زرشکی

18 بهمن 1402
646 بازدید

رنگ زرشکی به دلیل زیبایی خاصی که دارد، می‌توانید آن را با انواع مختلفی از رنگ‌های روشن و تیره ست کنید و در تمام فصل‌های مختلف سال استایل‌های متفاوت اسپرت، رسمی و غیره را با آن داشته باشید. در اینجا شاید برایتان سوال‌های متفاوتی مطرح شود. به عنوان مثال می‌خواهم بدانم که منظور از ست رنگ زرشکی چه رنگ‌هایی است و یا ترکیب رنگ زرشکی با سایر لباس‌های مختلف، در چه فصلی از سال می‌تواند جلوه بیشتری از خود به نمایش بگذارد. شما می‌توانید رنگ زرشکی را با ترکیب رنگ‌های مختلف مانند رنگ سبز علی الخصوص سبز ارتشی و زرشکی قهوه‌ای و غیره ست کنید و در نهایت ملاحظه خواهید کرد که چه تاثیر فوق العاده‌ای در استایل شما دارد. در ادامه این مقاله از پرند قصد داریم نکات لازم در زمینه ست کردن شال و روسری زرشکی را به طور دقیق در اختیار شما قرار دهیم، پس برای کسب اطلاعات بیشتر ما را همراهی کنید.

بهترین استایل مناسب شال و روسری زرشکی 1

رنگ زرشکی با چه رنگ‌هایی به خوبی استایل می‌شود؟

در فصول مختلف سال برای ست کردن لباس‌هایتان می‌توانید از این رنگ زیبا استفاده کنید.
1- در اولین ترکیب باید بیان کنیم که رنگ سبز با زرشکی به خصوص سبز ارتشی می‌تواند استایلی خاص و ویژه‌ای برای شما ایجاد کند. شما می‌توانید با ترکیب رنگ‌های سبز ارتشی، زرشکی و قهوه‌ای ست فوق‌العاده زیبا و منحصر به فردی داشته باشید.
2- ترکیب دومی که با رنگ زرشکی به خوبی ست می‌شود، رنگ قرمز روشن است که معمولاً اکثر افراد با هر رنگ پوست و مویی می‌توانند به سراغ آن بروند. زمانی که رنگ زرشکی و قرمز را با یکدیگر ست کنید، رنگ زرشکی این قابلیت را دارد تا حالت تندی قرمز را به طور کامل خنثی کند.
3- رنگ سومی که می‌تواند با زرشکی ست شود و یک استایل خاص به وجود آورد، صورتی کمرنگ است. صورتی نیز مانند سرخابی یک رنگ کاملاً شاد و جوان پسند محسوب می‌شود. علاوه بر این مورد شما می‌توانید از این رنگ برای موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. ترکیب دو رنگ صورتی کمرنگ و زرشکی باعث به وجود آمدن یک استایل شیک و خاص می‌شود.
علاوه بر مواردی که نام بردیم رنگ‌های دیگری مانند خاکستری، کرم، مشکی، سفید، سرمه‌ای و غیره نیز می‌توانند مکمل‌های خوبی برای رنگ زرشکی باشند و هر یک جذابیت و زیبایی مورد نظر فرد را ایجاد می‌کنند. یکی از دلایل مهمی که موجب محبوبیت رنگ زرشکی در میان تمام افراد شده، امکان ست شدن آن با بسیاری از رنگ‌های موجود است.

انواع استایل با شال و روسری زرشکی (مینیمال- رسمی- کژوال- کلاسیک- اسپرت- مجلسی و…)

قطعاً زمانی که در مکان‌های مختلف قرار می‌گیرید، باید استایل مختص به همان مجلس را داشته باشید. در این بخش قصد داریم به بررسی آن‌ها بپردازیم.

1- استایل مجلسی

یکی از مشکلات مهمی که خانم‌ها زمان مراجعه برای خرید لباس مجلسی با آن رو به رو می‌شوند، این است که چگونه می‌توانند لباس خود را با شال و روسری زرشکی ست کنند؟ در این زمینه پیشنهاد می‌دهیم که از رنگ صورتی روشن استفاده کنید؛ چرا که می‌تواند جذابیت خاصی به شما ببخشد و البته به عنوان رنگ مکمل نیز به کار گرفته می‌شود. یک پیشنهاد دیگر نیز برای شما داریم و آن هم این است که در مجالس و مهمانی‌های شاد استفاده از رنگ زرشکی و سفید برای لباس و شال و روسری می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

2- استایل رسمی

◘ اگر قصد دارید در جلسات و ادارات یا حتی مهمانی‌های رسمی شرکت کنید و سایر لباس‌های خود را با شال و روسری زرشکی ست کنید، پیشنهاد می‌دهیم که حتماً به سراغ رنگ مشکی و سفید که به عنوان بهترین انتخاب تلقی می‌شود بروید. به خوبی می‌دانید که رنگ مشکی این قابلیت را دارد تا با سایر رنگ‌های موجود هماهنگی خوبی را ایجاد کند.
◘ اگر قصد خرید لباس زرشکی را دارید، به کار گرفتن رنگ کرم و طلایی برای آن می‌تواند جذابیت بسیار خاصی را در استایل شما به وجود آورد. حتی می‌توانید از اکسسوری‌هایی که دارای رنگ‌های نام برده شده هستند نیز استفاده کنید. پس به این نتیجه می‌رسیم که رنگ کرم به همراه زرشکی نیز به عنوان ترکیب مناسب و بهترین انتخاب برای استایل‌های رسمی است. اگر شال و روسری زرشکی انتخاب کردید، می‌توانید از مانتو کیف و کفش کرم در موقعیت‌های رسمی استفاده کنید.
◘ در سومین ترکیب پیشنهاد می‌دهیم که برای ست کردن شال و روسری زرشکی از رنگ خاکستری استفاده کنید. البته اگر می‌خواهید تیپ و استایل شما خیلی زیبا به نظر برسد، به هیچ عنوان نباید از هر دو رنگ به میزان مساوی استفاده شود. بهترین و مناسب‌ترین نوع استفاده این است که ۷۵ درصد از تیپ خود را به یک رنگ و ۲۵ درصد را به رنگ دیگر اختصاص دهید.
◘ چنانچه علاقه دارید در محیط کار که البته کاملاً رسمی نیز است خیلی شاداب‌تر به نظر برسید، پیشنهاد ما ست رنگ زرشکی با زرد است. این ترکیب بیشتر برای افرادی مناسب است که علاقه خاصی به استفاده از رنگ‌های متضاد و شاد دارند. پس اگر می‌خواهید تند و تیزی دو رنگ به شدت مشخص شود، می‌توانید به سراغ رنگ زرشکی و زرد بروید.

3- استایل خیابانی

◘ یکی از رنگ‌های خاصی که به عنوان مکمل رنگ زرشکی محسوب می‌شود، رنگ سبز ارتشی یا لجنی است. پس می‌توانید مانتوی خود را با شال و روسری زرشکی، ست کنید. علاوه بر این مورد رنگ قهوه‌ای نیز با زرشکی ترکیب خاصی را ایجاد می‌کند.
◘ یک پیشنهاد دیگر برای استایل خیابانی داریم و آن هم ترکیب رنگ زرشکی با نارنجی است؛ چرا که این رنگ نیز می‌تواند جذابیت خاصی برای افراد به وجود آورد. برای این کار می‌توانید کیف و کفش خود را نارنجی و از شال و روسری زرشکی استفاده کنید تا در عین سادگی زیبایی فوق العاده خاصی نصیب شما شود.
◘ ترکیب کردن دو رنگ زرشکی و خاکستری نیز به عنوان یکی دیگر از ست‌های متفاوت و چشمگیر برای استایل خیابانی محسوب می‌شود. اگر به ظاهر و تیپ اسپرت علاقه دارید، می‌توانید از ترکیب این رنگ‌ها برای شلوار زنانه یا حتی پیرهن کبریتی استفاده کنید.

بهترین استایل مناسب شال و روسری زرشکی 2

بهترین استایل مناسب شال و روسری زرشکی

بهترین استایل با استفاده از شال و روسری زرشکی در هر فصل، متفاوت است. به طور مثال در فصل پاییز رنگ‌های طوسی و زرد برای ست کردن انتخابی فوق العاده و خاص به حساب می‌آیند. شما می‌توانید با خرید یک کت پاییزه زنانه به رنگ طوسی یا زرد که جزو پرفروش‌ترین و ترندترین رنگ‌ها نیز به حساب می‌آید، باعث زیباتر شدن استایل خود شوید. استفاده از رنگ طوسی با رنگ زرشکی جلوه خاصی به تیپ شما می‌بخشد. در فصل زمستان ست‌های رنگی جذابیت بیشتری دارند. شما می‌توانید به جای استفاده از برخی رنگ‌های خنثی و تیره مانند مشکی، از دیگر رنگ‌های شاد و متنوع مانند شال و روسری زرشکی به همراه پالتوی صورتی استفاده کنید.

نکات مهم در خرید شال و روسری

یکی از متنوع‌ترین اکسسوری‌هایی که خانم‌ها برای خرید آن اقدام می‌کنند، شال و روسری است که در طرح و مدل‌های مختلف و گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن سایر لباس‌های خود مانند مانتو، شلوار، کیف کفش و غیره برای خرید شال و روسری نیز اقدام کنید. البته در نظر داشته باشید که در این میان یک سری نکات مهم وجود دارد که هنگام خرید شال و روسری باید به آن‌ها توجه کنید. این نکات را در ادامه نام می‌بریم.

1- خرید شال یا روسری

از مهم‌ترین نکته‌هایی که در زمان خرید شال و روسری باید به آن توجه داشته باشید، این است که سر نخورد، راحت بوده و نیازی به مرتب کردن مکرر نداشته باشد.

2- جنس شال و روسری

به هیچ عنوان نباید فراموش کنید که جنس شال و روسری نیز از دیگر موارد مهم و حائز اهمیت به شمار می‌آید و زمانی می‌توانید استایل خود را به بهترین نحو ممکن تکمیل کنید که از یک شال یا روسری مناسب و زیبا استفاده نمایید.
• شال و روسری‌هایی که از جنس نخ هستند، به عنوان زیر مجموعه پارچه‌های پنبه‌ای محسوب می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را به راحتی استفاده کنید. این شال و روسری‌ها به این دلیل که می‌تواند گرما را به راحتی از خود عبور دهند و جنس آن‌ها به گونه‌ای است که احساس خنک بودن می‌کنید، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای فصول گرم سال خواهند بود. علاوه بر این مورد کاملاً راحت اتو می‌شوند و خیلی کمتر از دیگر جنس‌های موجود در بازار از روی سر، لیز می‌خورند.
شال و روسری حریر نیز از دیگر جنس‌های مناسب، مرغوب، لطیف، خنک، سبک و نازک است که از شال‌های نخی گران‌تر هستند. البته این مدل شال‌ها نسبت به نوع نخی بیشتر سر می‌خورند.
شال و روسری ساتن نیز یک انتخاب خاص و مناسب دیگر به حساب می‌آیند. همان طور که می‌دانید پارچه ساتن نوعی پارچه براق است که یک سطح کاملاً صاف دارد. پشت این مدل از شال‌ها مات و نسبت به دیگر نمونه‌های موجود در بازار که شامل ابریشمی می‌شود، تقریباً ارزان‌تر هستند. اکثر خانم‌ها از شال و روسری ساتن در مجالس و مهمانی‌های رسمی استفاده می‌کنند.
شال و روسری ابریشم نیز به عنوان یکی دیگر از جنس‌های فوق العاده مرغوب محسوب می‌شوند که دارای حالتی سبک و لطیف و مقاوم هستند. می‌توانید از این نوع شال و روسری در چهار فصل مختلف استفاده کنید و شاهد هرچه دیرتر چروک شدن آن باشید. شال و روسری ابریشمی معمولاً در مجالس خاص به وفور استفاده می‌شود و البته دارای قیمت گران‌تری نسبت به دیگر جنس‌های موجود در بازار است.

3- طرح و رنگ شال و روسری مد نظر

از دیگر نکات مهم و حائز اهمیت که در زمان خرید امر مهم و ضروری تلقی می‌شود، انتخاب یک طرح و رنگ مناسب برای شال و روسری است که در ادامه از انواع آن نام می‌بریم.
• در بازار طرح‌های سنتی همراه با بوته گل و غیره وجود دارد.
• می‌توانید برای خرید شال یا روسری با طرح‌های مدرن که شامل طرح‌های مختلف نقاشی، کوبیسم، چهارخانه، زنجیری و غیره می‌شود استفاده کنید.
• در نهایت شال یا روسری تک رنگ نیز جذابیت خاصی برای شما به وجود می‌آورد.

4- قواره و سایز شال و روسری

در حالت کلی به هر میزانی که قواره روسری مد نظر شما بزرگتر باشد، قطعاً راحتی بیشتری در آن دارید. اما این امکان وجود دارد که در فصل تابستان با توجه به گرمی بیش از حد هوا، بزرگ بودن روسری برای شما به شدت کلافه کننده باشد. ابعاد کاملاً استاندارد برای روسری ۹۰×۹۰ سانت است، اما اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه خاصی به بستن روسری در مدل‌های خاص و گوناگون دارید، قواره‌های بزرگتر انتخاب مناسبی به شمار می‌آیند.

بهترین استایل مناسب شال و روسری زرشکی 3

کلام پایانی

بهترین استایل مناسب شال و روسری زرشکی را برای شما نام بردیم. اگر می‌خواهید موفق به خرید بهترین و مناسب‌ترین لباس‌ها برای ست کردن با این رنگ شوید، پیشنهاد می‌دهیم برخی رنگ‌های خاص مانند خاکستری، قهوه‌ای، سبز لجنی و ارتشی را در اولویت قرار دهید. البته این موضوع تا حدود زیادی به شما بستگی دارد که می‌خواهید در چه مجلسی از شال و روسری زرشکی استفاده کنید. اگر مجلس شما کاملاً رسمی است، بهترین راهکار خرید و استفاده از رنگ صورتی روشن خواهد بود. در استایل خیابانی نیز می‌توانید از ترکیب رنگ زرشکی با نارنجی استفاده کنید که فوق العاده جذاب و خاص به نظر می‌رسد. اگر قصد خرید شال و روسری زنانه برای موقعیت های مختلف را دارید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پرند می توانید از محصولات با کیفیت در طرح ها و رنگ های متنوع بهره مند شوید. از اینکه تا انتها با ما بودید از شما سپاس گزاریم.

ارسال دیدگاه