بهترین استایل مناسب شال و روسری سرمه ای

بهترین استایل مناسب شال و روسری سرمه ای

28 بهمن 1402
706 بازدید

در صورتی که قصد دارید ظاهری زیبا و خوشتیپ داشته باشید، پیشنهاد می‌دهیم که از رنگ‌های تیره استفاده کنید. اما همیشه رنگ مشکی مناسب نیست و رنگ سرمه‌ای نیز می‌تواند بهترین گزینه برایتان محسوب شود. شیک‌ترین و امروزی‌ترین رنگ در بازار، سرمه‌ای است که برای هر فصل از سال و هر سنی مناسب است. ست کردن شال و روسری سرمه‌ای با لباس‌های مختلف (ست روسری سرمه‌ای با کیف و کفش، ست مانتو سرمه‌ای با کیف و کفش و…) چندان دشوار نیست؛ زیرا یک رنگ خنثی محسوب می‌شود و با هر نوع استایلی همخوانی دارد. در ادامه مطلب از سایت پرند اسکارف با ما همراه باشید تا شما را با نکات مهم در مورد بهترین استایل برای شال و روسری سرمه‌ای و نحوه خرید آن بهتر آشنا کنیم. 

بهترین استایل مناسب شال و روسری سرمه ای2

انواع استایل مناسب شال و روسری سرمه‌ای

◘ بهترین استایل برای شال و روسری سرمه‌ای، استایل رسمی است؛ اما علاوه بر جلسات اداری، دانشگاه و مدرسه، برای دورهمی‌ها، مهمانی‌ها و جشن‌ها هم بسیار مناسب است. در صورتی که همراه با این شال و روسری‌ها طیف رنگی را به صورت هوشمندانه انتخاب کنید، می‌توانید یک استایل بسیار جذاب را به وجود آورید. 
◘ برای پیدا کردن بهترین استایل برای شال و روسری سرمه‌ای، در قدم اول شما باید به نحوه ست کردن شال و روسری سرمه‌ای با لباس‌های مختلف مانند ست روسری سرمه‌ای با کیف و کفش، ست مانتو سرمه‌ای با کیف و کفش و… دقت داشته باشید. انتخاب درست کیف و کفش در کنار شال و روسری سرمه‌ای اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. شما با توجه به سبک و طراحی شال و روسری خود می‌توانید انواع کیف و کفش‌های اسپرت، مجلسی و غیره را به کار ببرید. 
◘ در صورتی که قصد دارید یک استایل مجلسی داشته باشید و در مهمانی‌ها، جشن‌ها و عروسی از آن استفاده کنید، توصیه می‌کنیم که همراه با شال و روسری سرمه‌ای از کفش‌های پاشنه بلند سرمه‌ای یا مشکی استفاده کنید. اگر به پوشیدن بوت علاقه‌مند هستید، می‌توانید بوت‌های بلند در انواع رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، سرمه‌ای و غیره را انتخاب کنید. 
◘ اگر برای فصل تابستان شال و روسری سرمه‌ای را انتخاب کرده‌اید، توصیه می‌کنیم همراه با آن از انواع مدل صندل‌های پاشنه‌دار و بدون پاشنه استفاده کنید. شما می‌توانید برای انتخاب رنگ صندل‌ها، رنگ طلایی، صورتی، زرشکی، سفید، نقره‌ای و غیره را مد نظر داشته باشید. 
◘ با توجه به نوع استایل خود مانتو و کیف مناسب هم برای تکمیل کردن استایل خود استفاده کنید. انواع استایل مناسب شال و روسری سرمه‌ای متنوع هستند و شما بر اساس سلیقه خود می‌توانید استایل مناسب را انتخاب کرده و بر اساس آن برای ترکیب رنگ سرمه‌ای اقدام کنید. 

بهترین استایل مناسب شال و روسری سرمه ای3

چه نکاتی را باید در هنگام خرید شال و روسری سرمه‌ای مد نظر قرار داد؟

شما هنگام خرید شال و روسری سرمه‌ای، باید به نکات مهم توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین استایل را برای خود طراحی کنید. در این زمینه توجه به طرح شال و روسری، جنس و غیره بسیار حائز اهمیت است. شال و روسری‌های موجود در بازار جزو متنوع‌ترین پوشاک‌ها محسوب می‌شوند که همین مورد جزو مزیت‌های بسیار مهم برای انتخاب شال و روسری سرمه‌ای محسوب می‌شود. 
شما عزیزان ممکن است هنگام خرید و تصمیم گیری در مورد انتخاب شال و روسری سرمه‌ای با مشکل مواجه شوید؛ به همین دلیل باید نکات مهم را مد نظر داشته باشید، سپس بر اساس سلیقه شخصی خود بهترین شال و روسری سرمه‌ای را برای تکمیل کردن استایل خود انتخاب کنید. نکات مهمی که هنگام خرید شال و روسری‌های سرمه‌ای باید به آن توجه داشته باشید، عبارت است از: 

1- توجه به طرح شال و روسری

طرح سنتی یکی از متداول‌ترین طرح‌ها است که شما برای انتخاب این نوع شال و روسری سرمه‌ای باید به سن خود توجه داشته باشید؛ زیرا اکثر طرح‌های سنتی مناسب خانم‌های مسن هستند. در طراحی این شال و روسری‌ها از انواع بوته، گل و غیره استفاده می‌شود. طرح مدرن یکی دیگر از طرح‌های کاربردی برای طراحی شال و روسری سرمه‌ای است. معمولاً از انواع طرح‌های نقاشی، چهارخانه‌ای، زنجیره‌ای، کمربندی و غیره در ساخت این پوشاک استفاده می‌شود. طرح تک رنگ شیک‌ترین و ساده‌ترین شال و روسری سرمه‌ای است که طراحی بسیار ساده‌ای دارد و شما می‌توانید همراه با هر نوع استایلی از این طرح استفاده کنید.

2- جنس شال و روسری

یکی دیگر از نکات بسیار مهم هنگام خرید شال و روسری سرمه‌ای، جنس آن است که شما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. این مدل شال‌ها را در انواع جنس‌های مختلف تولید کرده و به بازار عرضه می‌کنند. شال و روسری نخی، جزو مجموعه پارچه‌های پنبه‌ای هستند که شستشوی آن‌ها بسیار راحت است. با توجه به اینکه به راحتی هوا را رد و بدل می‌کند، باعث خنک شدن بدن می‌شود؛ به همین دلیل برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند. این مدل شال و روسری‌های سرمه‌ای روی سر سر نمی‌خورند و اتو کردن آن‌ها نیز بسیار راحت است. جنس حریر یکی دیگر از جنس‌هایی است که برای طراحی شال و روسری سرمه‌ای از آن استفاده می‌شود. این مدل پارچه‌ها بسیار خنک، سبک، نازک و لطیف هستند. معمولاً نسبت به شال و روسری‌های نخی قیمت بیشتری دارند. 
باید توجه داشته باشید که این جنس روسری‌ها به راحتی روی سر سر می‌خورند. شال و روسری‌های سرمه‌ای در جنس ساتن هم تولید می‌شوند که ظاهری براق و صاف دارند. معمولاً از این جنس روسری و شال‌ها برای مجالس و مهمانی‌ها استفاده می‌شود. شال و روسری ابریشم یکی دیگر از جنس‌های موجود در بازار برای طراحی شال و روسری‌های سرمه‌ای است که بسیار مقاوم و سبک هستند. شما می‌توانید در هر چهار فصل سال از این شال و روسری‌ها استفاده کنید و معمولاً کمتر چروک می‌شوند. توجه داشته باشید که قیمت آن‌ها نسبت به سایر جنس‌های دیگر بالاتر است. 

3- کیفیت شال و روسری

هنگام خرید شال و روسری سرمه‌ای به راحتی خودتان بیشتر از جذابیت ظاهری و مد توجه داشته باشید. معمولاً شال و روسری‌های موجود در بازار بسیار متنوع هستند که هر یک کیفیت خاصی دارند؛ به همین دلیل شما باید محصولی را انتخاب کنید که کیفیت بالا داشته باشد تا روی سر شما سر نخورد و هنگام استفاده بتوانید راحت باشید. 

4- سلیقه

در صورتی که قصد خرید شال و روسری سرمه‌ای را دارید، در ابتدا به سلیقه شخصی خود توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین روسری را با استایل خود ست کنید. همچنین گاهی اوقات ممکن است که شال و روسری‌های سرمه‌ای را برای دیگران هدیه بگیرید که در این صورت باید به سلیقه آن‌ها هم توجه داشته باشید و خرید خود را از مراکزی انجام دهید که امکان تعویض داشته باشد. 

شال و روسری سرمه‌ای با چه رنگایی ست میشه؟ 

ممکن است با این سوال مواجه شوید که شال و روسری سرمه‌ای با چه رنگایی ست میشه؟ طوسی، زرشکی، کرم، سفید و ... جزو رنگ‌هایی هستند که با رنگ سرمه‌ای بسیار همخوانی دارند و می‌تواند استایل شیک و جذابی را برای شما به وجود آورد. برخی از رنگ‌هایی که به راحتی می‌توانید با شال و روسری سرمه‌ای ست کنید، عبارت است از: 

• سرمه‌ای و کرم

رنگ کرمی مانند سرمه‌ای جزو رنگ‌های خنثی محسوب می‌شود؛ به همین دلیل در کنار یکدیگر جذابیت بسیار بالایی دارند. طیف رنگی کرم بسیار وسیع است و در انواع طیف روشن، نخودی، شتری، تیره و غیره در دسترس قرار دارد. البته یکی از نکات بسیار مهم که باید به آن توجه داشته باشید، این است که رنگ کرمی در طیف روشن و تیره فرقی ندارد و به راحتی با رنگ سرمه‌ای ست می‌شود. پس شما به راحتی می‌توانید همراه با شال و روسری سرمه‌ای از انواع کیف، کفش، مانتو و شلوار کرمی استفاده کنید؛ بدون اینکه هیچ گونه محدودیتی داشته باشید بتوانید بهترین استایل را برای خود بسازید.

• سرمه‌ای و زرشکی

در صورتی که قصد دارید یک استایل شیک و مجلسی را طراحی کنید، می‌توانید همراه با شال و روسری سرمه‌ای از رنگ زرشکی استفاده کنید. بدون شک استفاده از رنگ زرشکی همراه با سرمه‌ای می‌تواند استایل بسیار جذاب و شیکی را طراحی کند که بسیار خیره کننده به نظر می‌رسد. 

• سرمه‌ای و طوسی

ترکیب شال و روسری سرمه‌ای با رنگ طوسی جزو به روزترین و شیک‌ترین رنگ‌ها محسوب می‌شود که طرح بسیار ظریف و جذابی پیدا می‌کند. شما می‌توانید همراه با این استایل از انواع آرایش‌های گلبهی یا کالباسی استفاده کنید که استایل شما را بسیار جذاب‌تر می‌کند. 

• سرمه‌ای و مشکی

رنگ مشکی جزو کاربردی‌ترین رنگ‌ها محسوب می‌شود که به راحتی می‌توانید آن را با هر نوع لباسی ست کنید. شما می‌توانید همراه با شال و روسری سرمه‌ای از کیف، کفش یا شلوار مشکی استفاده کنید. ست سرمه‌ای و مشکی جزو ست‌هایی است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و معمولاً اکثر خانم‌ها بسیار علاقمند به این استایل هستند. 

• سرمه‌ای و آبی

استفاده از شال و روسری سرمه‌ای همراه با رنگ آبی پاستلی می‌تواند ترکیب بسیار جذاب و خیره کننده‌ای ایجاد کند. با استفاده از ترکیب این دو رنگ می‌توانید استایل ظریف و زنانه را برای خود ایجاد کنید که محبوبیت بسیار بالایی در بین تمامی خانم‌ها دارد. 

بهترین استایل مناسب شال و روسری سرمه ای1

خرید شال و روسری

انتخاب شال و روسری در تکمیل کردن استایل بسیار حائز اهمیت است؛ به گونه‌ای که با استفاده از آن ممکن است استایل شیک و جذاب یا نامرتبی داشته باشید. پس توصیه می‌کنیم ابتدا به رنگ پوست، نوع استایل و سلیقه شخصی خود توجه داشته باشید تا بتوانید شال و روسری‌هایی را خریداری کنید که بعد از استفاده از آن‌ها پشیمان نشوید. برای خرید شال و روسری ابتدا باید یک فروشگاه معتبر را پیدا کنید تا بتوانید جنس مرغوب را انتخاب کرده و از خرید خود پشیمان نشوید. در این زمینه توصیه می‌کنیم برای خرید شال و روسری به فروشگاه اینترنتی پرند مراجعه کنید. این فروشگاه در زمینه عرضه جدیدترین شال و روسری‌ها فعالیت دارد که تمامی محصولات آن از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار هستند. فروشگاه پرند یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها در گرگان محسوب می‌شود؛ اما امروزه به صورت اینترنتی انواع شال و روسری‌های ارزان خود را به سراسر ایران عرضه می‌کند. 
شما با توجه به سلیقه شخصی خود می‌توانید شال و روسری‌های مناسب را از این سایت سفارش دهید. همچنین با توجه به هر نوع فصل سال شال و روسری‌های مختلف را عرضه می‌کند. تنوع جنس، رنگ و طرح در این فروشگاه بسیار بالا است؛ به گونه‌ای که گزینه‌های انتخابی بسیار زیادی در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. بعد از ثبت سفارش خود در این فروشگاه، می‌توانید در اسرع وقت محصول خریداری شده را در اختیار داشته باشید.

سخن پایانی

استفاده از شال و روسری مناسب در تکمیل کردن استایل بسیار حائز اهمیت است. استفاده از رنگ سرمه‌ای برای شال و روسری جزو بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود؛ زیرا یک رنگ خنثی است و با هر نوع رنگ و استایلی همخوانی بسیار بالایی دارد. شما قبل از خرید شال و روسری سرمه‌ای، باید به جنس و طرح آن توجه زیادی داشته باشید تا بر اساس آن بتوانید بهترین شال و روسری را برای خود انتخاب کنید. در این زمینه می‌توانید با فروشگاه پرند در ارتباط باشید تا بتوانید با کیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین شال و روسری‌های سرمه‌ای را برای خود خریداری کنید.

ارسال دیدگاه