شال کشمیر چیست و مناسب چه فصلی است؟

شال کشمیر چیست و مناسب چه فصلی است؟

15 اسفند 1402
248 بازدید

شال کشمیر یکی از مدل‌های محبوب شال و روسری در بین خانم‌ها و دختران شیک پسند است که پارچه آن از الیاف طبیعی بز کشمیری به دست می‌آید. این شال با طراحی‌های هنرمندانه و زیبای خود به همراه لطافت و نرمی جنسش، توانسته مورد پسند افراد قرار گیرد، اما بسیاری از افراد نحوه ست کردن شال کشمیر با لباس‌های متتوع را نمی‌دانند. شما نیز اگر جزو این افراد هستید این مقاله برای شماست. ما در این مقاله قصد داریم با انواع استایل با شال کشمیری آشنا شویم. با ما همراه باشید.

شال کشمیری چیست؟ 

شال کشمیری جزو مدل‌های شیک و تجملاتی شال و روسری در بازار است. این شال زیبا با استفاده از الیاف طبیعی بز کشمیری تولید می‌شود به صورتی که برای بافت و تار و پود این شال به جای استفاده از پشم گوسفند، موی بز کشمیری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه لطافت و کیفیت بسیار بهتری نسبت به پشم گوسفند دارد.  این شال زیبا با دیگر شال‌ها از نظر کیفیت تفاوت زیادی دارد و جزو محصولات مرغوب محسوب می‌شود. شال کشمیری با طراحی فوق العاده زیبای خود به همراه مزیت‌های عالی مانند وزن سبک، لطافت و نرمی، ضد حساسیت بودن و… توانسته جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های بازار قرار گیرد. 

شال کشمیر مناسب چه نوع استایلی است؟ 1

شال کشمیر مناسب چه فصلی است؟ 

شال کشمیر از جمله شال‌های کاربردی برای تمامی فصول سال است که می‌توانید در گرما و سرما برای کامل کردن استایل زنانه خود از آن استفاده کنید. شال کشمیر دارای دو مدل متنوع برای فصل تابستان و زمستان است که با توجه به فصل باید مدل مناسب آن را انتخاب کنید. شال کشمیر تابستانی با تراکم بسیار کمی تولید شده است که در فصل بهار و تابستان برای خنک بودن سر و گردن و جلوگیری از عرق کردن سر می‌توانید آن را در استایل خود به کار ببرید. 
شال کشمیر زمستانی دارای بافت ضخیم‌تری است؛ زیرا تراکم بالایی دارد که در فصول پاییز و زمستان موجب گرم شدن سر و گردن می‌شود و در برابر سرما از بدن محافظت می‌کند. تنوع طرح و رنگ در شال کشمیر تابستانی و زمستانی بسیار زیاد است و شما با توجه به استایل خود می‌توانید بهترین رنگ و طرح را انتخاب کنید. با استفاده از شال کشمیر در فصل‌های سال می‌توانید انواع استایل‌های اسپرت، کلاسیک، رسمی و… داشته باشید. 

ویژگی‌های شال کشمیر چیست؟ 

شال کشمیر علاوه بر طرح و نقش‌های زیبایی که دارد، به واسطه مزیت‌ها و ویژگی‌های خوب خود توانسته جزو بهترین شال و روسری‌های بازار قرار گیرد. در ادامه این بخش شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های این شال زیبا آشنا می‌کنیم. 
•    یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شال زیبا ظرافت و لطافت است که بهترین حس را در زمان استفاده به شما القا می‌کند. به واسطه همین لطافت نه تنها پوست گردن و گوش‌های شما اذیت نخواهد شد، بلکه لطافت آن پوست شما را نوازش می‌کند. 
•    یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شال کشمیر کیفیت و مستحکم بودن آن است. با اینکه این شال بافت بسیار ظریف و نرمی دارد، اما از نظر کیفیت بسیار محکم و بادوام است که با نگهداری درست تا سال‌های طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید. 
•    مناسب بودن برای فصل تابستان و زمستان دیگر ویژگی این شال زیبا است که مختص به زمان خاصی نیست و هر فصل از سال که بخواهید می‌توانید برای استایل جذاب خود از آن استفاده کنید. 
•    تنوع رنگ و طرح دیگر ویژگی این شال است که مناسب با رنگ پوست و استایل خود می‌توانید بهترین رنگ را انتخاب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. 

•    قطر الیاف این شال حدود ۷ تا ۱۹ میکرون است در صورتی که دیگر الیاف شال‌ها دارای ۳۶ میکرون هستند. با توجه به این مقدار شال کشمیر نسبت به تمامی شال‌های موجود در بازار لطافت و نرمی بسیار بیشتری دارد از لمس کردن آن لذت خواهید برد. 
•    شال کشمیر دارای رنگ‌های طبیعی مانند سفید، خاکستری و قهوه‌ای است که حس طبیعت را به شما در زمان پوشیدن القا می‌کند. رنگ‌های طبیعی و الیاف طبیعی موجب ضد حساسیت بودن این شال زیبا شده‌اند که تمامی افراد به ویژه افرادی که حساسیت پوستی دارند، می‌توانند با اطمینان خاطر این شال را بپوشند. 
•    شال کشمیر ایستایی بسیار خوبی روی سر دارد و لیز نمی‌خورد و این موضوع خود مزیتی مهم است تا برای محل کار و بیرون از منزل استفاده کنید و از سر خوردن آن اذیت نشوید. 

شال کشمیر مناسب چه نوع استایلی است؟ 2

انواع شال کشمیر

شال به عنوان یکی از پرکاربردترین پوشش‌ها برای خانم‌ها و دختران است که در مدل‌های زیادی با استفاده از جنس‌های متفاوتی به تولید می‌رسد. شال کشمیر به عنوان زیباترین و کمیاب‌ترین مدل‌های شال در بازار است؛ زیرا طراحی و جنس فوق العاده خاصی دارد که استایل‌های لاکچری و شیکی برای شما خلق می‌کند. در ادامه این بخش با انواع شال کشمیر از نظر طرح آشنا می‌شویم. 

1- شال چهارخونه کشمیر

این طرح از شال جزو محبوب‌ترین و رایج‌ترین طرح‌های بازار است که در تنوع رنگ‌بندی زیادی وجود دارد و مناسب با رنگ مانتو و شلوار خود می‌توانید رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید. این طرح از شال کشمیر انتخابی ایده آل برای استایل‌های رسمی است و جلوه‌ای خاص را ایجاد می‌کند. 

2- شال ساده کشمیری

شال کشمیری ساده دارای یک رنگ است که هر خانم شیک پسندی با توجه به استایل و سلیقه خود زیباترین رنگ‌ها را برای تکمیل استایل خود می‌تواند انتخاب کند. شال ساده و تک رنگ کشمیری فوق العاده شیک و لوکس است که زیبایی استایل شما را چندین برابر می‌کند. شال کشمیری ساده را با انواع مانتوهای ساده و طرح دار می‌توانید ست کنید و استایل اسپرت و مدرنی داشته باشید. 

3- شال بته جقه کشمیری

این طرح از شال جزو اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین طرح‌های شال کشمیری است که در گذشته محبوبیت ویژه‌ای نزد شاهان ایرانی داشته و هم اکنون نیز مورد پسند خانم‌های خاص قرار می‌گیرد. طرح این شال زیبا در سبک سنتی است. شما برای استایل‌های کلاسیک به همراه کت و جلیقه سنتی می‌توانید آن را ست کنید و استایل متفاوتی داشته باشید. 

شال کشمیر مناسب چه نوع استایلی است؟ 3

راهنمای انتخاب بهترین استایل با شال کشمیر

بدون شک شال کشمیر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای داشتن استایل‌های متنوع و جذاب است، به شرطی که در ست کردن شال کشمیر با لباس‌های متنوع دقت داشته باشید و هر شال را متناسب با استایل خود انتخاب کنید. در ادامه این بخش ایده‌های خلاقانه و جذابی برای داشتن استایل‌های مدرن با شال کشمیر معرفی خواهیم کرد و ایده‌هایی جهت ترکیب شال کشمیر با پالتو، کت و شلوار، لباس‌های رسمی و روزمره بیان می‌کنیم. 

1- شال کشمیر طرح دار + مانتو کتی

مانتو کتی یکی از رایج‌ترین مدل‌های مانتو در بین بانوان شیک‌پوش است که با شال کشمیر طرح دار می‌توانید ست کنید. برای ست کردن شال کشمیر با مانتو کتی به رنگ مانتو و طرح شال کشمیر دقت داشته باشید و سعی کنید یک طیف رنگی مناسب از رنگ مانتو و شال انتخاب کنید تا با قرار گرفتن در کنار یکدیگر جلوه‌ای زیبا و خاصی داشته باشید. به عنوان مثال اگر مانتو کتی زمستانی چرم دارید می‌توانید از رنگ‌های خردلی و سبز لجنی برای شال استفاده کنید. این ترکیب رنگ در کنار یکدیگر زیبایی چشمگیری دارند. 

2- شال کشمیر ساده + کت و شلوار

اگر جزو خانم‌های علاقه‌مند به سبک رسمی هستید، بهترین گزینه برای کت و شلوار شما شال کشمیر زنانه ساده است که می‌توانید رنگ شال را مکمل یا متضاد کت و شلوار انتخاب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. 

3- شال کشمیر چهارخونه + پالتو زنانه

برای داشتن استایل زمستانی خاص و منحصر به فرد، ست کردن شال کشمیر با بافت ضخیم به همراه پالتوهای چهارخونه یا ساده انتخابی ایده آل است که برای تمامی سنین انتخابی مناسب خواهد بود. 

4- شال کشمیر + مانتو اسپرت

استایل اسپرت محبوب‌ترین استایل در بین خانم‌ها و دختران محسوب می‌شود که مناسب تمامی مکان‌ها و زمان‌ها در طول زندگی روزمره است، اگر می‌خواهید در طول روز استایل خاص و متفاوتی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما انتخاب شال کشمیر است. شما با توجه به طرح و رنگ لباس خود می‌توانید زیباترین مدل‌ها را انتخاب کنید. 

شال کشمیر مناسب چه نوع استایلی است؟ 4

نکات مهم در انتخاب شال کشمیر

شال کشمیر از زیباترین و لطیف‌ترین شال‌های موجود در بازار است که حداقل یکی از طرح‌های آن باید در کمد هر خانمی باشد. اگر قصد خرید شال کشمیر با کیفیت و شیک را دارید، در زمان خرید باید نکاتی را مد نطر داشته باشید تا محصولی با کیفیت را خریداری کنید. ما برای کمک به شما عزیزان در انتخاب شال کشمیر چند نکته مهم را در ادامه مطرح می‌کنیم که با مطالعه این نکات قطعا خریدی بهتر را تجربه خواهید کرد. 
•    یکی از نکات مهم در انتخاب شال کشمیری زنانه لطافت شال است که حتما بافت نرم و لطیفی داشته باشد. در غیر این صورت شال کشمیر اصل نخواهد بود و الیاف مصنوعی در تولید آن استفاده شده است. 
•    نکته دوم توجه به رنگ و طرح شال است، شال اصلی‌ترین عنصر در استایل خانم‌ها است و نزدیک‌ترین لباس به صورت است، از همین جهت باید رنگ و طرح مناسب رنگ پوست خود را انتخاب کنید تا استایل شما نقصی نداشته باشد. 
•    نکته دیگری که در زمان خرید باید مد نظر داشته باشید، کیفیت دوخت و الیاف شال است که در طول عمر ماندگار آن نقش مهمی دارد. پس محصولی را انتخاب کنید که کیفیت و دوام خوبی داشته باشد.

خرید شال زنانه کشمیری با ارزان‌ترین قیمت

خرید شال زنانه کشمیری از بهترین انتخاب‌های هر خانم است که استایل‌های جذاب و خاصی را با استفاده از این شال می‌توانید خلق کنید. اگر قصد خرید شال کشمیری را به صورت آنلاین دارید، باید فروشگاهی معتبر برای خرید انتخاب کنید تا زیباترین و شیک‌ترین شال را در اختیار شما قرار دهد. پیشنهاد ما به شما برای خرید شال زنانه کشمیری خرید از فروشگاه اینترتی پرند است. این فروشگاه همواره محصولات خود را در زیباترین طرح‌ها و با کیفیت‌ترین جنس به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

ارسال دیدگاه