مناسب ترین روسری برای استایل های محجبه

مناسب ترین روسری برای استایل های محجبه

31 مرداد 1402
2341 بازدید

پیدا کردن انواع روسری حجاب برای زیر چادر یکی از دغدغه های خانم های محجبه است. اهمیت این موضوع از این جهت است که باید انتخابی داشته باشند تا روسری زنانه آن ها زیر چادر سر نخورد، کج نشود و استایل آن ها را بهم نریزد. از طرفی تنوع رنگ و جنس و طرح در روسری ها بسیار زیاد است بنابراین افراد محجبه هم می توانند به راحتی استایل های شیک و خاص خود را داشته باشند. استایل ها و طرح های با حجابی که می توانید در مجالس هم از آن ها بهره ببرید. در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین جنس روسری حجابی زیر چادر و استایل های محجبه بپردازیم.

مناسب ترین روسری برای استایل های محجبه

استایل محجبه تنها به چادر ختم نمی شود. افراد زیادی هستند که بدون وجود چادر با حجاب و بسیار شیک می گردند. از این رو انتخاب روسری می تواند تاثیر چشمگیری در استایل افراد داشته باشد. برای افرادی که چادری هستند رنگ و طرح روسری مناسب زیر چادر بسیار حائز اهمیت است. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که ساده پوشی در استایل حجاب بسیار شیک و خاص است. از این رو بسیاری از خانم ها لباس هایی بدون زرق و برق می پوشند که انتخاب درستی است.

تنوع در انتخاب طرح و رنگ روسری بسیار زیاد است تنها نکته مورد توجه سایز بندی و جنس روسری هاست. زیرا به طور کلی مناسب ترین روسری برای افراد محجبه آن است که راحت باشند و اگر در مدت زمان طولانی روسری سر آن ها بود اذیت کننده نباشد. برای تهیه و خرید روسری زنانه می توانید به مجموعه پرند اسکارف مراجعه کنید و یا به صورت اینترنتی از طریق سایت، خرید خود را انجام دهید. پرند یک مجموعه معتبر و با تجربه در زمینه شال و روسری ست بنابراین با خیال راحت می توانید از آنها خرید کنید.

انواع روسری برای افراد محجبه

برخی از افراد تصور می کنند روسری زیر چادر معلوم نمی شود از این رو اهمیتی ندارد که چه مدلی از آن ها را استفاده کنیم در صورتی که این درست نیست زیرا شال و روسری از زیر چادر دیده می شوند از طرفی انتخاب یک شال و روسری مناسب از نظر جنس و طرح بسیار حائز اهمیت است استایل ما را مرتب تر نشان خواهد داد. در ادامه با انواع جنس شال و روسری مناسب زیر چادر آشنا می شویم:

روسری نخی

شال و روسری نخی یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که از چادر استفاده می کنند. زیرا بسیار سبک هستند و اصلا سر نمی خورند. بنابراین به راحتی می توانید شال و روسری نخی را زیر چادر خود استفاده کنید.

برای تهیه شال و روسری نخی از پنبه استفاده می شود از این رو اگر برای مدت طولانی هم سر شوند موجب حساسیت یا خستگی نمی شوند. نکته مهم درباره استفاده از شال و روسری نخی برای زیر چادر این است که به دلیل لطافت بالایی که دارند سبب می شود ایستایی خوبی نداشته باشند. به همین دلیل بهتر است از طلق های مخصوص برای صاف ایستادن لبه روسری زیر چادر استفاده شود.

روسری کرپ حریر

روسری کرپ حریر را مناسب ترین جنس شال و روسری حجابی زیر چادر می نامند. ریزش و استایل فوق العاده پارچه حریر کرپ موجب ایستایی زیبای روسری روی سر و شانه ها می شود که همین ویژگی سبب ایجاد جلوه زیبا و با وقاری در استایل و ظاهر شما می شود. از طرفی کیفیت و ماندگاری روسری کرپ حریر فوق العاده است و اصلا نخ کش نمی شود. بنابراین می توانید مطمئن باشید که بعد از سال ها استفاده باز هم مثل روز اول خواهد بود.

از ویژگی های دیگر روسری کرپ حریر این است که رنگ بندی متنوعی دارد که می توانید برای زیر چادر از انواع آن ها بهره ببرید. با خرید روسری کرپ حریر زنانه مجلسی می توانید استایل مهمانی شیک و خاص و پوشیده ای برای خود داشته باشید. زیرا تنوع در رنگ و طرح روسری برای استایل محجبه با روسری کرپ حریر بسیار زیاد است.

روسری ساتن

روسری ساتن یک مدل از روسری هایی است که طرح و نقش و رنگ بندی های جذابی دارند اما ویژگی بارز این جنس پارچه سر بود آن هاست بنابراین برای زیر چادر مناسب نیست زیرا به مرور شما را کلافه و خسته می کند. بنابراین روسری های ساتن انتخاب خوبی برای ترکیب با چادرهای بیرونی نیستند اما می توانید برای رفتن به مهمانی و یا مراسمی از روسری ساتن به همراه چادر مجلسی خود بهره ببرید و یک استایل شیک و مجلسی خاص در استایل محجبه را برای خود ایجاد کنید. روسری ساتن را می توان به عنوان یک روسری حجاب مجلسی هم استفاده کرد.

روسری لینن

مدل بعدی که جزو بهترین جنس های شال و روسری برای افراد چادری است، روسری های لینن نام دارند. این جنس شال و روسری برای زیر چادر و خانم های با حجاب یک گزینه بسیار مناسب می باشد. در واقع لینن یک نوع پارچه است که از گیاه کتان بدست می آید و مانند پارچه های نخی بسیار سبک و خنک هستند. از روی سر هم سر نمی خورند به همین جهت می توانید به راحتی از آن ها برای زیر شال و روسری خود بهره ببرید.

یکی از ویژگی های خرید روسری زنانه لینن این است که رطوبت را به خود جذب می کند و سبب می شود تا پوست سر شما خنک شود. به همین دلیل است که خرید روسری حجاب از جنس لینن برای افراد چادری در ماه های گرم سال بسیار مناسب و کاربردی است.

روسری موهر

به عنوان بهترین روسری برای زیر چادر، روسری های موهر هستند. موهر جزو پر طرفدارترین جنس شال و روسری ها در بازار به حساب می آید. یکی از ویژگی های شال موهر این است که ضخامت نسبتا زیادی دارند از این رو برای فصل های سرد مثل پاییز و زمستان بسیار مناسب هستند.

شال و روسری های جنس موهر ایستادگی بالایی دارند از این رو افراد محجبه و چادری به راحتی می توانند از آنها برای زیر چادر خود استفاده کنند زیرا سبب سر خوردن نمی شود. البته ضخامت شال و روسری های موهر نسبت به روسری های پشمی بسیار کمتر است. از این رو در زمستان و پاییز از روسری موهر بیشتر از روسری های پشمی استفاده می شود.

شال و روسری قواره بزرگ

افراد محجبه و چادری که پوشش کاملی دارند. شال و روسری های خود را به سبک های متفاوتی می بندند و گره می زنند، به همین ترتیب بهتر است شال و روسری هایی که تهیه می کنند قواره بزرگی داشته باشد تا راحت تر بتوانند به سبک های مختلفی که دوست دارند شال و روسری خود را زیر چادر ببندند و روی سر خود فیکس کنند. از طرفی استفاده از روسری حجاب قواره دار سبب می شود تا  یقه و ناحیه گردن به طور کامل پوشیده شود.

نکات مهم و کلیدی برای خرید روسری مناسب زیر چادر

زمانی که به محصولی نیاز داشته و قصد خرید آن را داریم باید از قبل یک سری نکات و موارد مهم را در نظرداشته باشید. زیرا به شما کمک می کند تا خرید بهتری تجربه کنید. این حساسیت ها بیشتر برای لباس و روسری پیش می آید زیرا مدت زمان استفاده از آن ها نسبتا بیشتر است و از طرفی همه افراد دوست دارند وقتی وارد محیطی می شوند آراسته، تمیز و شیک باشند.

خانم های ایرانی و از جمله مسلمانان جهان که می خواهند پوشش کاملی داشته باشند همیشه بخشی از درآمد آن ها به خرید شال و روسری اختصاص داده شده است از طرفی دوست دارند که بهترین و با کیفیت ترین شال و روسری را تهیه کنند. از این رو در ادامه می خواهیم چند نکته مهم در رابطه با خرید روسری مناسب برای زیر چادر را بررسی کنیم. با در نظر گرفتن این نکات به راحتی می توانید یک خرید اینترنتی روسری مناسب زیر چادر هم داشته باشید:

◘ کیفیت روسری

اولین نکته در خرید حضوری و یا خرید اینترنتی روسری برای استایل محجبه توجه به کیفیت روسری های زنانه است. زیرا کیفیت می تواند تعیین کننده بسیاری از موارد دیگر از جمله زیبایی ظاهری، دوام و ماندگاری و ... محصول خریداری شده باشد.

◘ طر ح و رنگ

نکته مهم دیگر بعد از کیفیت روسری ها توجه به طرح و رنگ روسری یا شال انتخابی شما می باشد. زیرا باید دقت کنید که طرح و رنگی را انتخاب کنید که به صورت شما بیاید و از طرفی رنگ آن طوری باشد که با پوست شما همخوانی داشته باشد. همچنین انتخاب شما باید به گونه ای باشد که روی استایل محجبه شما بنشیند.

◘ قواره

انتخاب قواره روسری ها یکی از مواردی است که بزرگ و یا کوچک بودن آن بستگی به سلیقه فرد دارد. اغلب افرادی که می خواهند روسری زیر چادر استفاده کنند باید قواره آن طوری باشد که موقع بستن اذیت کننده نباشد. از این رو معمولا خانم هایی که محجبه و چادری هستند به سمت روسری هایی با قواره بزرگتر می روند زیرا در این صورت به راحتی می توانند روسری حجاب خود را مدل های متنوعی زیر چادر خود ببندند. همچنین برخی افراد روسری زیر چادر را ساده و تنها با یک گیره زیر چانه می بندند این افراد بهتر است از روسری های با قواره کوچکتر استفاده کنند تا دست و پاگیر نباشد.

◘ جنس روسری

توجه به جنس محصولات هم از دیگر موارد مهم و ضروری در انتخاب شال و روسری ها مخصوصا برای زیر چادر است. برخی از جنس پارچه هایی که برای تهیه شال و روسری مورد استفاده قرار می گیرند روی سر، لیز می خورند. از این رو هنگام خرید دقت کنید تا جنسی را خریداری کنید که لیز نباشد. زیرا سبب سر خوردن روسری از زیر چادر می شود که بسیار کلافه کنندست.

◘ قیمت

در نهایت به نکته آخر میرسیم یعنی قیمت محصولی که می خرید بسیار مهم است. یکی از موارد کلیدی موقع خرید که برای هر محصولی بسیار حائز اهمیت است و می تواند بر روی خرید شما تاثیر مستقیم بگذارد. از این رو دقت کنید که در مقابل هزینه ای که برای محصولی پرداخت می کنید انتظار دوام و کیفیت هم داشته باشید. روسری و شالی انتخاب کنید که با کیفیت باشد.

جمع بندی

در این مقاله درباره انواع روسری های مناسب برای افراد محجبه و چادری صحبت کردیم همچنین به راهنمای خرید اینترنتی روسری برای استایل محجبه پرداختیم. از ویژگی های مهم شال و روسری (scarf) برای کسانی که می خواهند از آن ها زیر چادر خود بهره ببرند این است که به جنس آن دقت کنند تا سر نباشند مخصوصا اگر برای استایل روزانه می خواهید زیرا مدت زمان طولانی تری ممکن است سرتان باشد. همچنین انتخاب رنگ و طرح های متنوعی که به صورت شما و رنگ پوستتان بیاید از نکات مهم و ضروری است.

انواع شال و روسری های کرپ حریر، نخی، لینن و ... انتخاب های خوبی برای زیر چادر هستند. تنوع این شال و روسری ها بسیار زیاد است می توانید از مدل های دیگر به عنوان روسری مجلسی بهره ببرید. برای خرید روسری زنانه می توانید به فروشگاه پرند اسکارف مراجعه کنید یکی از مجموعه های معتبر و قابل اطمینان است که می توانید با خیال راحت از آن ها خرید کنید. همچنین می توانید یک خرید اینترنتی روسری مناسب زیر چادر را از طریق سایت فروشگاه پرند انجام دهید.

ارسال دیدگاه