شال و روسری فانتزی چیست و نکات مهم در خرید شال و روسری های فانتزی

شال و روسری فانتزی چیست و نکات مهم در خرید شال و روسری های فانتزی

11 مرداد 1402
368 بازدید

روسری فانتزی زنانه و شال فانتزی زنانه یکی از انواع روسری و شال های زنانه می باشد که بیشتر مورد استقبال قشر جوان و دخترخانم های جوان قرار دارد. این شال و روسری ها با طرح های متنوع و جدید، عصری نوین را در طراحی شال و روسری رقم زده اند. اما شاید بسیاری از خوانندگان ما با این مدل شال و روسری زنانه آشنایی نداشته باشند. فروشگاه اینترنتی پرند اسکارف عرضه کننده ی انواع شال و روسری مانند شال فانتزی دخترانه می باشد. به همین علت ما قصد داریم در این مقاله به شما بگوییم که شال و روسری فانتزی زنانه چیست؟ چه کاربردها و ویژگی هایی دارند؟ اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید که نسبت به این موضوع اطلاعات کمی دارید، تا انتهای این مقاله با ما در  پرند اسکارف بمانید.

روسری فانتزی زنانه و شال فانتزی زنانه چیست؟

لباس زنانه امروزه به دلیل گسترش صنعت نساجی و مد، همچنین بازتر شدن ذهن طراحان، با طرح و رنگ های متنوع و گوناگونی تولید و عرضه می گردد. طراحی لباس ها و طرح و نقش آن ها در گذشته به این صورت بود که یا ساده و تک رنگ، یا گل گلی، یا بته جقه، یا راه راه یا نهایتاً طرح های هندسی بودند. اما امروزه همگام با پیشرفت تکنولوژی و صنعت مد در دنیا، طراحان لباس کمی پا را فراتر گذاشته و به طرح و نقش های دیگری نیز فکر کرده اند که طرح فانتزی یکی از آن ها می باشد. شال زنانه و روسری زنانه در کشورهای اسلامی مانند ایران نوعی پوشش سر و مو محسوب می شود ولی در سایر کشورها برای محافظت از سر و مو در برابر گرد و غبار و باد و باران استفاده می شود. اما در ایران به دلیل این که جزو کشورهای اسلامی و مذهبی می باشد همیشه سعی بر آن شده تا لباسی که خانم ها برای بیرون از منزل و در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می دهند، با طرح و رنگ های ساده طراحی و تولید و عرضه گردد. اما امروزه ایران نیز کمی به سمت کشورهای پیشرفته با حفظ اصول اسلامی گام برداشته و این امکان را برای خانم ها فراهم نموده است تا از طرح های مختلف در لباس های خود بهره ببرند.
روسری فانتزی زنانه و شال فانتزی زنانه از همین دسته لباس زنانه ای هستند که طراحان با تغییر و تحول در مدل سنتی آن، جوانان و نوجوانان را نیز به سمت شال و روسری بکشانند. برای این منظور از طرح های جدید و یا حتی کارتونی برای این کار استفاده می کنند. اصولاً فانتزی چیست؟ در تعریف فانتزی این گونه آمده است که، فانتزی گونه ای هنری است که جادو و دیگر اَشکال فراطبیعی را به عنوان عنصر اولیه ی طرح، درون مایه یا فضای داستان استفاده می کند و هیچ قانون و قاعده ای در آن وجود ندارد. حال این فانتزی وارد طرح لباس ها شده و به آن ها رنگ و لعاب جدیدی بخشیده است. شال فانتزی دخترانه و روسری فانتزی دخترانه همین طرح های غیرواقعی مانند طرح های کارتونی، سنتی و یا اَشکال دیگری را شامل می شوند که بسته به نوع و سبک و سلیقه ی شما می تواند متفاوت باشد. البته پیش از این طرح های فانتزی را با طرح های بچه گانه اشتباه می گرفتند یا گمان می کردند هر لباسی که طرح کارتونی یا عروسکی داشته باشد، بچه گانه است. اما طراحان لباس زنانه این باور غلط را تغییر داده و به بزرگسالان نیز اجازه ی استفاده از طرح های فانتزی را داده اند. اصولاً افرادی که طرفدار طرح های فانتزی هستند، جزو علاقمندان به طرح های نو و جدید به شمار می روند و به قدم گذاشتن در دنیای جدید ترس و واهمه ای ندارند. فروشگاه اینترنتی پرند اسکارف عرضه کننده ی انواع شال و روسری مانند روسری فانتزی دخترانه می باشد.

نکات مهم در خرید شال و روسری های فانتزی چیست؟

لباس زنانه همانطور که پیشتر نیز گفتیم به دلیل گستردگی در انواع پوشش و لباس، در مدل های مختلف و متفاوتی تولید و عرضه می گردد. شال زنانه و روسری زنانه نیز امروزه به دلیل این که از طرح و رنگ های جدید به کار رفته در آن ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند، هر روز ما شاهد طراحی های جدید با طرح های نوین و یا نوستالژیک و همچنین با رنگ بندی های متنوع، هستیم. شال و روسری فانتزی نیز یکی از همین انواع لباس زنانه هستند که با طرح و رنگ های جدید و متنوع در بازار وجود دارند که ویژگی های خاصی دارند و باعث تمایز شال و روسری فانتزی از سایر شال و روسری های زنانه می گردند. ویژگی شال فانتزی زنانه و ویژگی روسری فانتزی زنانه را می توان این گونه بیان کرد:

• شکل ظاهری

شال زنانه یا روسری زنانه در مدل فانتزی دارای یک ویژگی اصلی هستند و آن هم شکل ظاهری و طرح و نقشی که دارند. در واقع می توان گفت یکی از مهم ترین آیتم هایی که باعث تمایز شال فانتزی زنانه و روسری فانتزی زنانه از دیگر شال و روسری ها می شود همین طرح و نقش آن هاست. چرا که شما در شال و روسری زنانه معمولی، طرح های گل و بته جقه و هندسی و ... را مشاهده می کنید که در همه ی فروشگاه ها از دیرباز تاکنون وجود داشته اند. اما طرح فانتزی یکی از طرح های جدیدیست که به چشم شما آشنا نبوده و برای همه تازگی دارد. ویژگی شال فانتزی زنانه یا روسری فانتزی زنانه باعث شده تا طراحان دیگر از طرح های قدیمی و کلیشه ای استفاده نکنند و خلاقیت را در خود تقویت کرده و از طرح های جدید، مانند تصاویر کارتونی یا عروسکی و ترکیب آن ها در ژانر فانتزی استفاده نمایند. طراحان خوش ذوق و با سلیقه همواره سعی می کنند طرح هایی که مطابق مد روز و سلیقه ی جوانان امروز جامعه است را در طرح شال و روسری فانتزی دخترانه قرار دهند تا بر تعداد مشتریان خود بیافزایند. فروشگاه پرند اسکارف عرضه کننده ی انواع شال و روسری زنانه می باشد، شما می توانید برای خرید شال زنانه از سایت پرنداسکارف اقدام نمایید.

• تنوع در طرح

روسری فانتزی دخترانه و شال فانتزی دخترانه همانطور که گفته شد با طرح های جدید و متنوع در بازار تولید و عرضه می گردد. از آن جا که ذات انسان تنوع طلب است، همواره سعی کرده تا این ویژگی را در هر بخشی از زندگی خود مانند نوع لباس پوشیدن نشان دهد. در طرح بندی های شال و روسری فانتزی زنانه نیز همین نکته وجود دارد. این تنوع به قدری زیاد است که گاهاً انتخاب را برای افراد سخت می کند. خصوصاً اگر جزو اشخاصی باشید که سخت پسند هستند، قطعاً در هنگام انتخاب به همراهی و مشورت با شخص دیگری نیاز خواهید داشت.

• رنگ بندی

ویژگی شال فانتزی زنانه و روسری فانتزی زنانه را اگر بخواهیم از منظر دیگری مورد بررسی قرار دهیم می توان به رنگ و لعاب آن اشاره کرد. این شال و روسری ها با تنوع طرح بالا و رنگ های جذابی که دارند برای هر سبک و سلیقه ای طرح و رنگ خاصی را نمایش می دهند. شما اگر جزو طرفداران رنگ های روشن باشید می توانید به راحتی یکی از رنگ های شال فانتزی زنانه را انتخاب کنید و اگر به رنگ های تیره تر تمایل دارید نیز روسری فانتزی زنانه با رنگ های تیره می توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.
شال زنانه و روسری زنانه همانطور که اشاره شد دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ می باشند. این تنوع در شال فانتزی زنانه و روسری فانتزی زنانه نیز وارد شده و نگذاشته تا علاقمندان به این سبک کار، محدود شوند و یا ناگزیر به خرید یک شال یا روسری که چندان مورد پسندشان نیست بشوند. بلکه با وارد کردن رنگ بندی های متنوع و بی پروا به طرح های خاص و خلاقانه شال و روسری فانتزی زنانه، این امکان را فراهم نموده اند تا شما هنگام انتخاب دستتان کاملاً باز باشد و بتوانید از تمامی طیف های رنگ های تیره و روشن همانی که مطابق سلیقه ی خودتان است را خریداری نمایید. فروشگاه پرند اسکارف عرضه کننده ی انواع شال و روسری زنانه می باشد، شما می توانید برای خرید روسری زنانه از سایت پرنداسکارف اقدام نمایید.

• تنوع در جنس

ویژگی روسری فانتزی زنانه و شال فانتزی زنانه از لحاظ جنس نیز می توان گفت در انواع مختلفی تولید می شود. شال و روسری زنانه دارای جنس های مختلفی می باشند. از جمله می توان به جنس هایی نظیر نخی، ساتن، ابریشم، پشمی، کشمیر، ابریشم تویل، حریر و... اشاره نمود که هرکدام ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند و برای مکان و زمان خاصی مورد مصرف قرار می گیرند. شال فانتزی زنانه و روسری فانتزی زنانه نیز مانند دیگر شال و روسری ها با جنس های مختلفی تولید می گردد. اما از آنجا که این مدل شال و روسری دارای طرح های خاص و منحصر به فردی هستند، باید دقت کنید که شال یا روسری را خریداری نمایید که از کیفیت پارچه ی بالایی برخوردار باشد. اغلب این مدل شال و روسری ها به دلیل این که طرح های چاپی دارند تولیدکنندگان مجبور به استفاده از پارچه های مرغوب و با کیفیت هستند. اما با این حال هستند سودجویانی که فقط به دنبال منافع خود بوده و درصدد سود بیشتر می باشند و به کیفیت کار اهمیت نمی دهند. از این رو شما به عنوان خریدار باید هنگام انتخاب و خرید این نکته را مد نظر قرار داده تا عمر شال و روسری فانتزی دخترانه ی مورد علاقتان طولانی تر باشد.

کاربرد شال و روسری فانتزی زنانه

شال زنانه و روسری زنانه طبق مطالب گفته شده در کشورهایی مانند ایران برای پوشش سر و مو به عنوان حجاب استفاده می شود. شال و روسری فانتزی زنانه نیز به همین منظور تولید می گردد ولی بیشتر به جهت این که جوانان و دختران نوجوان از پوشش حجاب خود لذت ببرند و از لباسی که به عنوان حجاب بر تن می کنند راضی باشند، طراحان به سراغ طرح های جدیدی رفته و روسری دخترانه فانتزی و شال دخترانه فانتزی را طراحی و به بازار عرضه نموده اند.
روسری فانتزی دخترانه و شال فانتزی دخترانه فقط مورد مصرف دختران جوان و نوجوان نیست بلکه بسیاری از بانوان بزرگسال تر نیز از طرفداران این مدل شال و روسری هستند. حتی برخی از اشخاص معروف و هنرمند نیز از طرح های سنتی و یا هنری آن برای شرکت در مراسم های مختلف استفاده می کنند. شما نیز اگر می خواهید خاص به نظر برسید می توانید از شال فانتزی زنانه یا روسری فانتزی زنانه برای تکمیل استایل خود استفاده نمایید. فروشگاه اینترنتی پرند اسکارف عرضه کننده ی انواع شال و روسری فانتزی زنانه برای بانوان شیک پوش می باشد. برای تماشای محصولات ما از سایت خرید شال و روسری فانتزی زنانه اینجا کلیک نمایید.

قیمت شال و روسری فانتزی زنانه

قیمت شال فانتزی زنانه و قیمت روسری فانتزی دخترانه به دلیل این که از استقبال گسترده ای در بین خانم های جوان برخوردار است، درست برخلاف تصور بسیاری از افراد که گمان می کنند این مدل شال و روسری به دلیل نوع طراحی بسیار گران است، با قیمت مناسبی تولید و به بازار عرضه می گردد. چرا که هرچه تقاضا در بازار بیشتر شود، تولیدکنندگان سعی می کنند قیمت ها را متعادل نگه دارند تا مبادا مشتریان پر و پا قرص خود را از دست بدهند. این یک اصل در اقتصاد است و اگر شما بخواهید جزئی از تولیدکنندگان موفق یک جامعه باشید باید همگام با جامعه پیش بروید و باتوجه به شرایط اقتصادی و نیاز جامعه ی خود، قیمت گذاری روی محصولات را انجام دهید.

خرید شال و روسری فانتزی زنانه

خرید شال فانتزی زنانه و خرید روسری فانتزی زنانه این روزها کار دشواری نیست. شاید یک زمانی که هنوز میزان تولید این مدل شال و روسری ها انقدر گسترده نشده بود، پیدا کردن یک شال و روسری فانتزی مرغوب و با کیفیت کاری سخت و دشوار بود. اما امروزه با افزایش تولید و عرضه ی این مدل شال و روسری ها، دیگر شما به سراغ هر فروشگاه شال و روسری که بروید قطعاً چندین طرح و رنگ با جنس های متنوع از این مدل شال و روسری پیدا خواهید کرد. چرا که فروشندگان نیز می خواهند از بازار عقب نمانند و بر تعداد مشتریان خود اضافه کنند.

جمع بندی

شال زنانه و روسری زنانه با طرح های فانتزی و رنگ بندی های متنوع امروزه برای علاقمندان به کارهای جدید در بازار به وفور پیدا می شود. این مدل شال و روسری به دلیل طراحی های خاص و خلاقانه پا را از چارچوب ها فراتر گذاشته و وارد دنیای خیال شده اند. شما نیز اگر جزء طرفداران لباس های خاص هستید می توانید از شال فانتزی زنانه و روسری فانتزی زنانه در تکمیل استایل خود استفاده نمایید. پرند اسکارف یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی عرضه ی شال و روسری فانتزی دخترانه و زنانه می باشد.

ارسال دیدگاه