با مانتو های تیره چه شالی ست کنیم؟

با مانتو های تیره چه شالی ست کنیم؟

31 اردیبهشت 1403
509 بازدید

یکی از پر طرفدار ترین مانتو های زنانه که همه ی بانوان در کمد لباس خود دارند، مانتو مشکی می باشد. مانتو مشکی اولین انتخاب هر بانویی ایرانی است هنگامی که به مجالس رسمی یا مهمانی های مختلف فکر می کند. مانتو مشکی همچنین یک انتخاب مناسب و شیک برای محیط کار می باشد که به راحتی با هر شالی ست می شوند. در این مقاله سایت پرند اسکارف قصد داریم تا با معرفی انواع شال مناسب با مانتو مشکی، نکات ست کردن را  به شما اموزش دهیم.

خصوصیات مانتو مشکی

مانتو مشکی زنانه پر کاربرد ترین های مانتو می باشد و شما می توانید مانتو مشکی را با انواع شلوار جین زنانه آبی یا مشکی ست کنید. این رنگ هیچ محدودیتی در ست کردن برای شما ایجاد نمی کنید. هنگامی شما هیچ ایده ای برای استایل مهمانی و اداری ندارید، مانتو مشکی می تواند به شما کمک کند تا شیک ترین استایل ممکن را در کمترین زمان داشته باشید. مانتو به رنگ مشکی قدرتی دارد که برای محافظت شما در مقابل انواع انرژی منفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پوشیدن مانتو مشکی می‌تواند احساس آرامش و امنیت را به فرد بخشیده و از آسیب پذیری او در مقابل تهدیدها و نا امنی‌ها محافظت کند. همچنین استفاده از مانتو مشکی در استایل روزانه یکی از انتخاب های افرادی است که دوست دارند لاغر دیده شوند. مانتو مشکی در هر ملیتی به یک تعریفی شناخته می شود. در ایران بیشتر به عنوان لباس رسمی برای عزاداری ، مراسمات رسمی و غیر رسمی والبته پوشش  ادارات شناخته می شود.

با مانتو های تیره چه شالی ست کنیم؟ 1

انواع رنگ شال با مانتو مشکی

ست مانتو مشکی با شال طوسی

ست مانتو مشکی با شال طوسی یک ترکیب زیبا اما بسیار خنثی می باشد. رنگ مشکی و طوسی در کنار یکدیگر یک تضاد جالب و جذاب را ایجاد می‌کنند. مانتوی مشکی با شال طوسی به ظاهر شما یک حس اصالت را می‌بخشد. اغلب افرادی که شال طوسی را انتخاب می کنند از الگوی رفتاری جدی بر خوردار بوده و شخصیت کمال گرایی دارند. انتخاب شال زنانه طوسی در کنار مانتو مشکی انتخاب مناسبی برای محیط های رسمی مانند محیط کار می باشد. توصیه می‌کنم برای تکمیل ظاهر خود، از جزئیاتی مانند دستبند نقره ای و سفید رنگ در کنار کیف طوسی یا خاکستری استفاده شود. برای انتخاب رنگ شلوار مناسب نیز می توانید از رنگ یخی یا ابی بسیار کم رنگ استفاده نمایید. 

ست مانتو مشکی با شال سبز

ست مانتو مشکی با شال زنانه سبز ترکیب بی نظیر دیگری است که سعی دارد استایل خشک و بی روح شما را جذاب تر نشان دهد. رنگ مشکی به مانتوی شما حس اصالت و شیک بودن، می‌بخشد و شال سبز با جزئیات خاص خود، حس تازگی و طبیعت را به شما القا می‌کند. ترکیب این دو می تواند حال و هوای انسان را مانند فصل بهار، زیبا، خوش سلیقه و با نشاط  نشان دهد. این ست مناسب استفاده در دورهمی های دوستانه است.
برای تکمیل ظاهر خود، می‌توانید از جزئیات و اکسسوری با رنگ‌های متناسب این استایل استفاده کنید. برای مثال، دستبند های دخترانه ای که رنگبندی های شاد دارند با انتخاب رولباسی های بلند که ترکیب رنگی منظمی ندارند و می توانند باعث تنوع در استایل شما شوند، مناسب خواهند بود. این باعث می‌شود که ست شما هماهنگ و بی‌نظیر به نظر برسد. با استفاده از این ست مانتو مشکی و شال زنانه سبز، شما می‌توانید به راحتی ظاهری شیک و متفاوت داشته باشید. اگر علاقه مند به استایل ماکسیمال می باشید، در فصل بهار و تابستان، انتخاب شلوار راسته سبز رنگ انتخاب زیبایی می باشد.

ست مانتو مشکی با شال سفید

ست مانتو مشکی با شال سفید به طور کلی یک ترکیب بسیار شیک و کلاسیک است. رنگ مشکی و سفید در کنار یکدیگر همیشه به عنوان یک جفت کلاسیک و الگویی از تضادها در صنعت مد و پوشاک شناخته می‌شوند. رنگ مشکی باعث بالارفتن اعتماد بنفس شده و شما را فرد جدی و سرسخت نشان می دهد، در حالی که شال زنانه سفید احساس پاکی و زیبایی را به ارمغان می‌آورد. برای مثال، می‌توانید آن را در میهمانی‌ها، مراسم رسمی، یا حتی در محیط کار استفاده کنید. همچنین، با توجه به تضاد قوی بین رنگ مشکی و سفید، می‌توانید از جزییات و اکسسوری های دیگری مانند جواهرات نقره‌ای رنگ، کیف یا کفش‌های مشکی استفاده کنید تا استایل زیبای خود را تکمیل کنید. با این ست مانتو مشکی و شال زنانه سفید، شما به راحتی می‌توانید به لباسی که در هر موقعیتی شیک و البته منحصر به فرد باشد دست یابید. از پوشیدن شلوار جین آبی رنگ در این استایل نیمه رسمی اجتناب کنید. این رنگ شلوار جین باید حتما تیره باشد در غیر این صورت شما استایل نامناسب و شلوغی خواهید داشت.

ست مانتو مشکی با شال قرمز

شال قرمز نیز یکی از رنگ‌ هایی است که شور و هیجان را به مخاطبان منتقل می‌کند. بنابراین، ترکیبی از مانتو مشکی و شال قرمز می‌تواند به استایل شما احساس شور و هیجان بیشتری بدهد. اگر تمامی آیتم استایل شما از جمله شلوار، کفش و مانتو به رنگ مشکی هستند، توصیه ما این است که شالی با رنگ قرمز روشن و ملایم  به استایل خود اضافه کنید. این کار باعث می‌شود استایل شما به حالت تیره و کاملاً رسمی محدود نشود و همچنین احساس، هیجان و نشاط شما را به نمایش بگذارد. انتخاب شال زنانه قرمز و مانتو مشکی باعث می‌شود استایل شما همچنان شیک باقی بماند و در عین حال احساس و روحیات شما را نمایان کند. افرادی که از این ترکیب رنگی استفاده می کنند معمولا با اعتماد بنفس بوده و هوش هیجانی بالایی دارند. برای انتخاب اکسسوری می توانید از دستبند های ظریف و انگشتر در کنار ست استایل خود استفاده کنید. در صورت انتخاب شلوار نیز از رنگ های تیره ای مانند مشکی، ذغالی، دودی بهره ببرید. 

ست مانتو مشکی با شال کرم

یکی از ویژگی‌های برجسته رنگ مشکی، قابلیت استفاده در هر مکان و هر فضایی را دارد. این رنگ به طور کلی همه پسند می‌باشد و در هر موقعیتی قابل استفاده است. علاوه بر ظاهر زیبا و شیکی که به فرد می‌بخشد، رنگ مشکی می‌تواند باعث شود افراد لاغر تر دیده شوند. ترکیب رنگ مشکی و کرم، به خصوص در مراسم‌های رسمی  انتخاب اکثریت بانوان است. این ترکیب قدرت تاثیرگذاری بالایی دارد و استایل شما را بسیار جذاب و شیک می‌سازد. بنابراین، اگر می‌خواهید استایلی با جذابیت بسیار بالا داشته باشید، حتماً از ترکیب این دو رنگ زیبا غافل نشوید.

ست مانتو مشکی با شال آبی

رنگ مشکی و شال زنانه آبی ترکیب زیبای دیگری است که در این قسمت به آن می پردازیم. رنگ آبی، نماد خونسردی و قابل اعتماد بودن است که هنگام مشاهده آن تصویری زیبایی از آب و آسمان را برای شما تداعی می کند. این رنگ در پوشش افراد باعث برانگیخته شدن حس نوع دوستی شده و در کنار رنگ مشکی ترکیبی تسکین دهنده می باشد. افراد علاقه مند به این هارمونی زیبا می توانند در مراسمات رسمی در استایل خود استفاده کنند. همچنین انتخاب اکسسوری ظریف و شیک مانند ساعت به همراه آن، استایل شما را تکمیل می کند.

با مانتو های تیره چه شالی ست کنیم؟ 2

انواع طراحی شال با مانتو مشکی

ست مانتو مشکی با شال ساده

بهترین انتخاب به همراه مانتو مشکی، شال های ساده هستند. انتخاب رنگ شال زنانه نیز می تواند به عوامل زیادی مانند رنگ پوست، کاربرد و فصل مناسب وابسته باشد. انتخاب رنگ شال به طور کلی به شما واگذار شده است، اما بهتر است رنگی را انتخاب کنید که به متناسب با پوستتان باشد. با استفاده از شال‌ و روسری‌های ساده و تک رنگ، می‌توانید به استایل مانتو مشکی خود تنوع بیشتری ببخشید. شال های ساده از بهترین انتخاب هایی است که می توان در محیط کار و مجالس رسمی  استفاده نمود. برای انتخاب شلوار نیز می توانید از شلوار جین زنانه مام استایل و شلوار جین راسته استفاده نمایید. اغلب علاقه مندان به استایل خیابانی از طرفداران ست مانتو مشکی و شال تک رنگ می باشند.

ست مانتو مشکی با شال خال خالی

شال های خال خالی با اندازه های کوچک و بزرگ یکی دیگر از ایتم هایی است که می توان برای استایل کردن به همراه مانتو مشکی استفاده نمود. مدل های متنوعی از این طرح شال در بازار موجود می باشد که می توانید متناسب با رنگ دلخواهتان انتخاب کنید. نکته مهم در رابطه با رنگ شال خال خالی متناسب بودن رنگ زمینه شال زنانه با رنگ مانتو مشکی می باشد. از انتخاب اکسسوری پر رنگ با هارمونی متفاوت اجتناب کنید چون به اندازه کافی شال شما دارای طراحی شلوغ است. در انتخاب شلوار نیز بهترین پیشنهاد ممکن استفاده از شلوار های تیره و دودی رنگ است. این استایل، مناسب دورهمی های دوستانه می باشد.

ست مانتو مشکی با شال آب رنگی

استفاده از شال‌های آبرنگی و شلوغ می‌تواند به استایل مشکی شما روحج بیشتری ببخشد و از یکنواختی آن جلوگیری کند. استفاده از شال آبرنگی و مانتو مشکی می تواند استایل مناسب دورهمی های دوستانه باشد. این نوع شال‌ها که دارای رنگ‌های متنوع و پررنگ هستند، به شما این امکان را می‌دهند تا از رنگ‌های موجود در شال زنانه برای انتخاب آیتم‌های دیگر مانند کیف و کفش استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شال ابرنگی با ترکیب رنگ‌های زرد، آبی و سبز دارید، می‌توانید یک کیف یا کفش متناسب با یکی از این رنگ ها را انتخاب کنید تا به استایلتان شادابی بیشتری ببخشید. بنابراین، با انتخاب شال‌های آبرنگی و شلوغ، تنوع و پویایی به استایل مشکی خود بخشیده و از رنگ‌ها برای هماهنگی با سایر آیتم‌های استایلتان استفاده کنید. برای انتخاب رنگ شلوار نیز بهتر است از رنگ های تیره استفاده کنید. به این شکل طرح زیبای شال زنانه شما بیشتر خود را به نمایش می گذارد.

ست مانتو مشکی با شال گل دار 

شال های گل دار به دو دسته با گل های ریز و درشت تقسیم می شوند. افرادی که از این ست استفاده می کنند اغلب دارای شخصیت برون گرا می باشند. شال های گل زیر اغلب برای فضای بیرون از منزل و خرید استفاده می شود و بهترین گزینه برای دورهمی های دوستانه می باشد. اما شال زنانه گل درشت به همراه مانتو مشکی اور سایز یک انتخاب ساده و شیک برای دورهمی های خانوادگی است. علاقه مندان به استایل ماکسیمال از طرفداران ست شال گل دار و مانتو مشکی می باشند. 

بهترین رنگ شال برای مانتو مشکی

بهترین رنگی که می توان به همراه مانتو مشکی  ست کرد با توجه به سلیقه افراد و کاربرد استفاده از شال زنانه متفاوت می باشد. برای مثال بهترین رنگ برای استفاده در محیط کار، شال زنانه ساده مشکی، شال ساده خاکستری و شال ساده آبی است. برای دورهمی های دوستانه نیز شال های طرح دار و آب رنگی با تناژ صورتی، قرمز ، سفید و آبی از جمله رنگ های شادی است که می تواند باعث خنثی شدن رنگ مشکی شود. بنابراین شما با توجه به فضایی که از شال استفاده می کنید باید شال متفاوتی را بکار ببرید. 

با مانتو های تیره چه شالی ست کنیم؟ 3

خرید اینترنتی شال زنانه

خرید اینترنتی مزایا بسیاری دارد که مهمترین ان صرفه جویی در وقت و هزینه شما است. از آنجایی که شال طراحی و رنگبندی بسیاری را شامل می شود و در هنگام خرید باید اطلاعات کاملی در رابطه با نوع شال و کیفیت آن دانست پیشنهاد ما خرید شال زنانه به صورت اینترنتی که مطمعنا راحت ترین روش برای تهیه آن است می باشد. فروشگاه پرند اسکارف بستری راحت و امن را در اختیار شما عزیزان قرار داده تا از خرید خود لذت ببرید. فروشگاه پرند اسکارف بستری راحت و امن را در اختیار شما عزیزان قرار داده تا از خرید شال نخی خود لذت ببرید. 

نتیجه گیری

در این مقاله ما سعی کردیم تا راحت ترین روش ست کردن شال زنانه با مانتو مشکی را آموزش دهیم. استفاده از شال‌های ساده و تک رنگ  می‌تواند به تناسب و هماهنگی با مانتوی مشکی کمک کند. انتخاب رنگ شال باید با توجه به ترجیحات شما و همچنین  متناسب با پوستتان صورت گیرد. دقت در نوع استایل رابطه مستقیمی با خوش پوشی شما خواهد داشت. به همین علت سعی کنید متناسب با فضا استایل مناسب با خود را استفاده نمایید. نکات ریز و جزئیات باعث می شوند تا افراد جذب نوع پوشش و رفتار شما شوند.

ارسال دیدگاه