بهترین جنس شال و روسری برای بهار و تابستان

بهترین جنس شال و روسری برای بهار و تابستان

16 اردیبهشت 1403
130 بازدید

فصل بهار و تابستان، هوا بسیار گرم و طاقت فرسا می باشد. از طرفی شال و روسری یکی از پوشش های پرکاربرد برای خانم ها به خصوص در ایران و کشور های اسلامی است. انتخاب بهترین جنس و مدل شال و روسری که هم خنک و سبک بوده و هم زیبایی استایل خانم ها و دختران را چند برابر کند، کاری سخت و دشوار است. ما در این مقاله پرند اسکارف به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را برای شال و روسری خود داشته و همزمان  از زیبایی، خنکی و راحتی آن بهره ببرید. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با چند مدل شال و روسری پرطرفدار تابستانی، جنس و رنگ شال و روسری مناسب تابستان و مطالبی از این دست آشنا کنیم.

بهترین جنس شال و روسری برای بهار و تابستان 1

شال و روسری تابستانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

۱.خنک باشد.

اولین و مهمترین ویژگی یک شال و روسری مناسب تابستان، خنک بودن آن است، به طوری که با پوشیدن آن فرد احساس گرما نکرده و هوا را از خود به خوبی عبور دهد.

۲.سبک باشد.

شال و روسری هایی که دارای وزن کم و سبک هستند، بهترین انتخاب برای هوای گرم و تابستانی می باشند، زیرا وزن بالای شال و روسری موجب اذیت و آزار مصرف کننده خواهد بود و ممکن است موجب درد در ناحیه گردن شود.

۳. رنگ مناسب داشته باشد.

بهترین انتخاب برای رنگ شال و روسری، رنگ های سرد و ملایم می باشند که گرما را به خود جذب نکنند. استفاده از رنگ های تیره و گرم باعث جذب گرما و احساس ناراحتی در فرد می شود.

۴. جنس مناسبی داشته باشد.

شال و روسری مناسب تابستان باید دارای جنس مناسب برای استفاده در هوای گرم باشد. در قسمت بعدی ما به معرفی جنس شال و روسری مناسب تابستان خواهیم پرداخت.

بهترین جنس شال و روسری برای بهار و تابستان 2

جنس شال و روسری مناسب تابستان

شال و روسری مناسب استفاده در بهار و تابستان، باید جنسی سبک و خنک داشته باشند که شما کمتر احساس گرما کرده و بتوانید طولانی مدت در هوای گرم آن را روی سر خود داشته باشید.

● جنس نخی

از پرطرفدارترین جنس های شال و روسری برای تابستان، جنس نخی می باشد. شال نخی و روسری نخی مواد پلاستیکی و مصنوعی نداشته، در نتیجه باعث جذب گرما و عرق زیادی نمی شوند. همچنین  به راحتی فرم و حالت گرفته و اصلا از روی سر لیز نمی خورند و ایستادگی بالایی دارند. علاوه براین ها جنس نخی، بسیار سبک می باشد. شال و روسری های نخی به سه نوع مختلف از جمله نخ پنبه، سوپر نخ و چهار فصل تقسیم می شوند. شال و روسری  با جنس نخ پنبه،  مات بوده و بسیار لطیف و سبک هستند و برای افراد دارای حساسیت های پوستی بسیار مناسب است. شال و روسری های سوپر نخ بسیار لطیف و سبک بوده به قدری که هنگام استفاده از آن انگار چیزی بر سر خود ندارید. نوع دیگر شال و روسری های نخی، جنس چهار فصل آن است که حالتی نیمه ضخیم داشته و برای تمام فصول سال قابل استفاده است.

جنس نخی تنوع زیادی داشته که شما می توانید برای مشاهده و خرید انواع مدل های آن به سایت و فروشگاه پرند اسکارف مراجعه نمایید.

● جنس حریر

شال و روسری حریر ساده و طرحدار بسیار سبک بوده و به همین دلیل در فصل تابستان مورد استفاده است. البته که جنس حریر از روی سر لیز می خورد و ایستادگی بالایی ندارد و همچنین ممکن است کمی باعث تعریق در هوای بسیار گرم شوند زیرا در تولید آن از نخ خالص استفاده نشده و کمی مواد پلاستیکی در ترکیب آن به کار رفته است. بهتر است از روسری و شال حریر ساده و طرحدار، برای مجالس و میهمانی ها در فصل تابستان استفاده شود و برای استفاده روزمره و طولانی مدت خیلی مناسب نیستند.

● جنس نخ ابریشم

اگر می خواهید یک استایل شیک و زیبا و لوکس در عین حال سبک و خنک در فصل بهار و تابستان داشته باشید، هرگز از استفاده از روسری و شال نخ ابریشم غافل نشوید. شال و روسری نخ ابریشم که از ترکیب نخ و درصدی ابریشم تهیه شده است، بسیار ظریف و سبک بوده و چروک پذیری بسیار کمی دارد و مانع ایجاد حساسیت روی پوست خواهد بود. ایستادگی بالایی داشته و در عین حال درخشندگی و براقیت زیبایی دارند. شال و روسری های نخ ابریشم در عین حال که بسیار شیک و زیبا هستند، دوام و طول عمر بالایی نیز دارند. به همین علت یکی از جنس های بسیار مناسب برای استفاده در فصل تابستان، هم برای استفاده در مجالس و میهمانی ها وهم برای استفاده روزمره هستند.

● جنس لینن

لینن، پارچه ای از جنس الیاف طبیعی کتان است که بسیار نرم و خنک بوده و مناسب استفاده در فصل بهار و تابستان می باشد. شال و روسری هایی که از جنس لینن هستند، به دلیل منافذی در پارچه وجود دارد، مانع از عرق کردن شما هنگام استفاده می شود و قدرت جذب بالایی نیز دارند. شال و روسری های لینن، بسیار سبک، خنک و نرم بوده که قابلیت شستشوی بالایی نیز دارند. ممکن است پس از شستشو چروک شوند ولی به راحتی و با یک اتو کشی ساده به حالت اولیه باز می گردند. این جنس از شال و روسری بسیار مناسب استفاده روزمره و حتی برای مراسمات و میهمانی ها می باشد.

● جنس گارزا

شال و روسری های گارزا، جنسی مانند حریر و نخ داشته و براقیتی مانند ابریشم دارند. بسیار سبک و خنک بوده و ایستادگی بسیار بالایی دارند، از این رو برای استفاده در زیر چادر، بسیار مناسب هستند. تنوع طرح و رنگ گارزا بسیار زیاد بوده که هرکس مطابق با سلیقه خود می تواند آن را انتخاب کند. برای مشاهده انواع مدل های شال و روسری مناسب تابستان می توانید به سایت پرند اسکارف مراجعه نمایید.

● جنس اسلپ

شال و روسری اسلپ از نخ های ضخیم اسلپ تهیه می شوند که به همین سبب، خطوط موازی و افقی روی پارچه آن وجود دارد. این جنس از شال و روسری، بسیار لطیف، خنک و سبک بوده و ریزش کمی نیز دارند. علاوه براین ایستادگی بالایی داشته و تنوع طرح و رنگ آن نیز بسیار بالا می باشد.

رنگ شال و روسری مناسب تابستان

رنگ مناسب شال زنانه تابستانی، رنگ های شاد، ملایم و سرد هستند. این رنگ ها به خوبی طراوت و شادابی فصل بهار و تابستان را نشان می دهند. تصور کنید ترکیب دو رنگ صورتی و طوسی یا آبی و سفید در استایل شما، چه جذابیت و زیبایی و شادابی خواهد داشت. همچنین رنگ های سرد و ملایم گرما را به خود جذب نکرده و باعث می شود شما کمتر دچار تعریق و احساس گرما شوید. رنگ هایی مثل صورتی، آبی، سبز، یاسی، کرم، رنگ های پاستیلی و غیره بسیار مناسب این فصل هستند. البته برای انتخاب رنگ مناسب شال و روسری حتما باید به رنگ پوست خود توجه کرده و متناسب با آن شال و روسری مناسب را انتخاب کنید. افرادی که دارای پوست های گندمی هستند می توانند از انواع مختلفی از رنگ ها از جمله صورتی، یشمی، سبز، آبی و غیره استفاده کنند ولی افرادی که دارای پوست های روشن یا سبزه و تیره هستند انتخاب محدود تری دارند. رنگ مناسب برای افراد دارای پوست های تیره و سبزه رنگ های روشن از جمله لیمویی، صورتی، کرم، ابی آسمانی یا سبز روشن می باشد. برعکس افرادی که دارای پوست های خیلی روشن هستند نباید از رنگ های خیلی ملایم استفاده کنند زیرا باعث بی روحی چهره ان ها خواهد بود. رنگ مناسب شال و روسری برای افرادی که پوست های خیلی روشن دارند، رنگ های سرخابی، سبز، بنفش، زرشکی، یشمی و نارنجی می باشد.
چند مدل شال و روسری پر طرفدار تابستانی

● شال و روسری طرح دار

شال و روسری هایی که طرحدار و گلدار بوده و دارای جنس های تابستانی از جمله نخی، لینن، گارزا، ابریشم و غیره هستند، بسیار مناسب استفاده در فصل بهار و تابستان می باشند، زیرا تداعی کننده شادابی و طراوت فصل بهار و تابستان هستند. البته هنگام ست کردن شال و روسری های طرحدار به این نکته توجه کنید که مانتو یا شومیز یا پیراهن شما باید بدون طرح باشد تا بتوانید یک استایل زیبا، راحت و خنک داشته باشید.

● شال و روسری های تک رنگ

یکی از مدل های شال و روسری پرطرفدار تابستانی، شال و روسری های تک رنگ می باشند، زیرا این مدل به راحتی با انواع لباس ها و استایل ها ست می شود. اگر انتخاب شما مانتو یا شومیز طرحدار است، بهترین گزینه، شال و روسری ساده و تک رنگ می باشد. البته می توانید شال و روسری تک رنگ را با لباس تک رنگ نیز ست کنید ولی حتما به ترکیب و تناسب رنگ آن ها دقت کنید.

● شال و روسری پلیسه

شال و روسری پلیسه، مدلی که امروزه بسیار ترند شده و در بین دختران و خانم ها طرفداران زیادی دارد. این مدل از شال و روسری بسیار زیبا و جذاب بوده و در عین حال سبک و دارای ایستایی بالایی می باشد. شال و روسری های پلیسه هم به صورت طرحدار و هم به صورت تک رنگ وجود دارد که شما می توانید با توجه به بقیه اجزای استایل خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید و از زیبایی و راحتی آن لذت ببرید.

بهترین جنس شال و روسری برای بهار و تابستان 3

راهنمای خرید شال و روسری تابستانه

برای خرید یک شال و روسری مناسب تابستان، خرید از یک فروشگاه معتبر با اجناس متنوع و با کیفیت، شرط مهم و اصلی می باشد. فروشگاه پرند اسکارف، فروشگاهی با سابقه ی درخشان و ارائه دهنده انواع روسری و شال از جمله شال و روسری های مناسب بهار و تابستان، با طرح و رنگ متفاوت و مدل های متنوع می باشد که شما عزیزان می توانید برای خرید و مشاهده انواع روسری و شال به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و یا به صورت اینترنتی، از طریق وب سایت فروشگاه، خرید خود را انجام دهید.

جمع بندی

با شروع فصل بهار و تابستان و آغاز گرمی هوا،  دختران و خانم ها به دنبال بهترین جنس شال و روسری برای این فصل هستند. شال و روسری هایی که خنک و سبک بوده و در عین حال زیبا و چشمگیر باشند. ما در این مقاله شما را با چند مدل شال و روسری پرطرفدار تابستانی و جنس های مختلف آن و همچنین رنگ شال و روسری مناسب تابستان آشنا کردیم تا شما بتوانید یک انتخاب و خریدی راحت برای این فصل داشته باشید. پیشنهاد ما به شما برای یک خرید با کیفیت، مقرون به صرفه و رضایت بخش، خرید از فروشگاه پرند اسکارف می باشد.

 

مقالات مرتبط:

با هودی چه شال و روسری می توانیم بپوشیم؟

شال و روسری پلیسه چیست؟

چطور شال و روسری مناسب رنگ پوست خودمان را پیدا کنیم؟

ارسال دیدگاه