روسری مینی اسکارف رو با چی بپوشیم؟

روسری مینی اسکارف رو با چی بپوشیم؟

26 خرداد 1403
186 بازدید

روسری های مینی اسکارف که پس از سالها امروزه دوباره پا به عرصه مد گذاشتند، یک انتخاب بسیار شیک و جذاب برای خانم ها خصوصا دختران جوان و نوجوان می باشد. روسری مینی اسکارف درواقع مانند همان روسری های معمولی اما در ابعاد و قواره های کوچکتر می باشد. شما عزیزان می توانید در استایل های مختلف از جمله مجلسی، اسپرت یا کژوال از انواع مختلف مینی اسکارف استفاده کرده و از زیبایی و جذابیت آن لذت ببرید. حال سوال این است که مینی اسکارف با چی ست میشه؟ برای پاسخ به این سوال و مطالب مرتبط دیگر درادامه مطلب همراه ما باشید. فروشگاه پرند اسکارف عرضه کننده انواع مختلف مینی اسکارف زنانه در طرح و رنگ های متفاوت می باشد که شما عزیزان برای خرید مینی اسکارف می توانید به این فروشگاه مراجعه نمایید.

مینی اسکارف چیست؟

روسری هایی با قواره کوچک را مینی اسکارف می گویند. قواره روسری های مینی اسکارف ۷۰ در ۷۰ یا ۸۰ در ۸۰ می باشد. استفاده از این روسری ها در زمان های  قدیم در اروپا و پس از آن  در دهه  ۶۰ در ایران بسیار رواج داشتند. اما پس از مدتی استفاده از آنها در استایل به مرور کمرنگ و حذف شد. امروزه پس از گذشت سالها روسری های مینی اسکارف دوباره جایگاه خود را در عرصه مد پیدا کرده و بسیار رواج یافته است. البته نکاتی برای استفاده از مینی اسکارف وجود دارد که با توجه به آن ها می توانید یک تیپ و استایلی منحصر به فرد و شیک داشته باشید.

مینی اسکارف با چی ست میشه؟

مینی اسکارف را میتوان با انواع لباس ها و استایل های مختلف ست کرد.

◘مینی اسکارف با کت و شلوار

استایل با کت و شلوار یک استایل رسمی و مجلسی بسیار شیک است. البته تنوع طرح و مدل کت و شلوار ها انقدر زیاد است که در برخی موارد برای استایل های اسپرت و دورهمی های دوستانه نیز میتوان از آن استفاده کرد. کت و شلوار های همرنگ که امسال بسیار ترند شده اند را می توان با مینی اسکارف ست کرد. بهتر است برای استایل کردن مینی اسکارف با کت و شلوار از مینی اسکارف های ابریشمی، ساتن و یا توری استفاده کنید. یک استایل با کت و شلوار و مینی اسکارف، انتخاب کت و شلوار سبز تیره به همراه یک مینی اسکارف ابریشم یا ساتن تک رنگ لیمویی یا طرحدار با ترکیب رنگ لیمویی و سبز می باشد. بهترین گزینه برای انتخاب کفش با این استایل کفش پاشنه دار است که رنگ آن را می توانید مشکی یا سبز انتخاب کنید. یک استایل دیگر پوشیدن کت و شلوار بنفش به همراه یک مینی اسکارف توری گلدار یاسی و کفش پاشنه دار مشکی است. برای انتخاب کیف در این استایل بهتر است از کیف های کوچک دستی استفاده کنید.

روسری مینی اسکارف رو با چی بپوشیم؟ 1

◘مینی اسکارف با پالتو

مینی اسکارف های ضخیم  بسیار مناسب استفاده در فصل زمستان به همراه پالتو می باشد. یک ترکیب جذاب برای ست کردن مینی اسکارف زنانه با پالتو، انتخاب یک پالتو ذغالی به همراه مینی اسکارف طرحدار با ترکیب رنگ سفید و مشکی و یک شلوار جین جذب ذغالی و بوت مشکی می باشد.

◘مینی اسکارف با لباس مجلسی

ترکیب مینی اسکارف با لباس مجلسی یک ترکیب بسیار شیک و زیباست. مینی اسکارف های توری، حریر و ابریشم بسیار مناسب این استایل هستند. میتوانید در این استایل مینی اسکارف خود را هم ساده گره بزنید و هم دور گردن خود ببندید.

 ◘مینی اسکارف با مانتو عروسکی

اگر به دنبال یک استایل فانتزی و دخترانه هستید از پوشیدن مینی اسکارف همراه با مانتو عروسکی غافل نشوید. می توانید یک مانتو عروسکی صورتی را با مینی اسکارف سرخابی و شلوار جین مام استایل روشن و یک کتونی سفید یا کالج سرخابی دخترانه ست کرده و از جذابیت استایل خود لذت ببرید.

◘مینی اسکارف با پافر

پوشیدن مینی اسکارف با پافر یک انتخاب مناسب برای فصل پاییز است. پوشیدن یک پافر آبی که از زیر آن یک هودی سفید پوشیده به همراه مینی اسکارف سورمه ای ساده یا طرحدار و یک شلوار جین جذب، یک ترکیب شگفت انگیز و زیباست. برای انتخاب کفش می توانید از کتونی سفید و یا نیم بوت سفید یا سورمه ای استفاده کنید.

◘مینی اسکارف با هودی

مینی اسکارف با هودی نیز یک ترکیب زیبا برای پاییز و زمستان است. یک هودی زرد به همراه مینی اسکارف با ترکیب رنگ سفید و زرد و یا سبز و زرد و شلوار جین مام استایل مشکی و کتونی سفید، استایلی خیره کننده است.

◘مینی اسکارف با شومیز

ترکیب مینی اسکارف با شومیز، یه ترکیب بسیار راحت و اسپرت برای فعالیت های روزمه و دورهمی های دوستانه می باشد. می توانید یک شومیز سرخابی به همراه مینی اسکارف چهارخونه سورمه ای با خط های سرخابی و شلوار جین مام استایل رنگ روشن و یک کتونی، صندل تخت یا کالج را باهم ست کرده و از راحتی و جذابیت آن لذت ببرید.

◘مینی اسکارف با مانتو کتی

مانتو کتی را میتوان هم برای استایلای رسمی و مجلسی و هم اسپرت و روزانه استفاده کرد. برای استایل مجلسی می توانید یک مانتو کتی نسکافه ای به همراه یک شلوار بوت کات پارچه ای کرم و مینی اسکارف طرحدار ابریشمی یا ساتن با ترکیب رنگ نسکافه ای کرم و کفش پاشنه دار نسکافه ای ست کنید. اگر به دنبال استایلی روزانه و کژوال با مانتو کتی هستید انتخاب مانتو کتی و مینی اسکارف با شلوار مام استایل جین یا پارچه ای و کفش صندل، کالج یا کتونی، انتخاب مناسبی است.

روسری مینی اسکارف رو با چی بپوشیم؟ 2

نکاتی برای استفاده از مینی اسکارف

۱. توجه به دوخت مینی اسکارف

هنگام انتخاب و خرید مینی اسکارف زنانه مناسب، حتما به نوع دوخت دور آن توجه کرده و مینی اسکارف هایی که دوخت تمیزی دارند را انتخاب کنید. استفاده از مینی اسکارف هایی که دوخت مرتب و تمیزی ندارند یا بیرون زدگی هایی در دوخت آن ها دیده می شود باعث شلخته و نامرتب بودن استایل شما می شود.

۲. توجه به طرح مینی اسکارف

برای استفاده مینی اسکارف در استایل های مختلف این نکته  را در نظر بگیرید که آیا در قسمت بالاتنه خود از لباس طرحدار استفاده میکنید یا بدون طرح. اگر لباس شما دارای طرح و رنگ های شلوغ است باید از مینی اسکارف های ساده و بدون طرح استفاده کنید اما اگر لباس شما بدون طرح و ساده است می توانید از مینی اسکارف های گل دار و طرحدار بهره ببرید.

۳. توجه به جنس و رنگ مینی اسکارف

توجه به جنس و رنگ مینی اسکارف و همخوانی آن با بقیه اجزای استایل شما از اهمیت زیادی برخوردار است که در قسمت بعد به طور مفصل به توضیح آن خواهیم پرداخت.

راهنمای انتخاب جنس و رنگ مینی اسکارف

● جنس مینی اسکارف

تنوع جنس در مینی اسکارف ها بسیار زیاد است. جنس هایی مانند حریر، نخی، توری، ابریشم، ساتن، موهر، بافت، ژاکارد و غیره که شما باید با توجه به بقیه اجزای استایل خود و فصلی که در آن قرار دارید از انواع جنس های مختلف آن استفاده کنید. مثلا برای استایل های اسپرت بهتر است از مینی اسکارف های نخی استفاده کنید. در فصل زمستان و پاییز همراه با پالتو و لباس گرم از مینی اسکارف هایی با جنس های ضخیم مانند بافت و موهر غافل نشوید. و یا مینی اسکارف هایی با جنس های توری، ساتن و ابریشمی بهترین انتخاب برای استایل های مجلسی و موقعیت های رسمی می باشد. همچنین در فصل بهار و تابستان و هوای گرم مینی اسکارف های توری، نخی و حریر بهترین گزینه برای انتخاب و استفاده هستند.

● رنگ مینی اسکارف

روسری زنانه، نزدیک ترین پوشش به صورت است. از این رو در انتخاب رنگ روسری حتما باید به همخوانی آن با رنگ پوست توجه کرد. مثلا اگر شما فردی دارای پوست سفید و روشن هستید باید از رنگ های پاستیلی، تیره و شاد مانند سرخوابی، قرمز، سبز، بنفش و غیره استفاده کنید تا بی روح و خسته کننده به نظر نرسید. اگر پوست شما سبزه است بهتر است از رنگ های روشن مانند لیمویی، طوسی، کرم، صورتی کمرنگ و غیره استفاده کنید. اما اگر پوست شما گندمی است انواع مختلف رنگ ها را می توانید انتخاب کنید. نکته بعدی در انتخاب رنگ مینی اسکارف توجه به رنگ بقیه اجزای استایل است. برای ست کردن مینی اسکارف باید از رنگ های مکمل مانند طوسی صورتی، بنفش و زرد، آبی نارنجی و یا رنگ های تیره و روشن استفاده کرد.

روسری مینی اسکارف رو با چی بپوشیم؟ 3

از کجا مینی اسکارف بخریم؟

بهترین فروشگاه ها برای خرید روسری مشکی و خرید مینی اسکارف، فروشگاهی است که مدل های با کیفیت و متنوع داشته باشد. فروشگاه پرند اسکارف مجموعه ای کامل از انواع روسری های مینی اسکارف حتی شال زنانه با دوخت بسیار تمیز و کیفیت بالا را ارائه می دهد که شما می توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی و با مراجعه به سایت این فروشگاه خرید خود را انجام دهید .

جمع بندی

استایل با روسری های مینی اسکارف یک ترکیب جذاب، فانتزی و بسیار دخترانه است. اما توجه به یکسری نکات به شما کمک میکند تا بتوانید راحت تر مینی اسکارف خود را با لباس های مختلف ست کرده و در موقعیت های متفاوت از آن استفاده کنید. شما همراهان گرامی می توانید برای خرید اینترنتی شال و روسری و همینطور خرید مینی اسکارف به سایت فروشگاهی پرند اسکارف مراجعه کرده و خریدی با کیفیت، خاص و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

 

ارسال دیدگاه