مانتوی بلند با شال بهتر است یا روسری؟

مانتوی بلند با شال بهتر است یا روسری؟

13 خرداد 1403
206 بازدید

مانتوی بلند یکی از مدل های مانتوی پرطرفدار خصوصا برای افراد با قد متوسط و بلند می باشد. اما انتخاب بین شال و روسری برای مانتو بلند شاید کمی سخت و دشوار باشد. اولین قدم برای انتخاب و خرید شال یا روسری برای مانتوی بلند، نوع مدل و جنس مانتوی شما می باشد. توجه به اینکه مانتوی بلند مورد نظرشما جلوبسته است یا جلوباز؟ مجلسی است یا اسپرت؟ کمک بسیار زیادی درانتخاب بین شال و روسری خواهد کرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید بین شال یا روسری برای مانتوی بلند، کدام بهتر است؟ و چگونه شال یا روسری را با مانتو بلند ست کنیم؟ فروشگاه پرند اسکارف مجموعه ای کامل و متنوع از انواع شال و روسری زنانه مناسب با مانتوی بلند با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

شال یا روسری برای مانتو بلند، کدام بهتر است؟

برای پاسخ به این سوال باید به چند نکته توجه کرد:

۱. سن افراد

توجه به سن در انتخاب شال و روسری خاص برای مانتوی بلند اهمیت زیادی دارد. به طور کلی افرادی که مسن تر هستند بهتر است انتخاب روسری را در اولویت قرار دهند. اما برای کسانی که سن پایین تری دارند و نوجوان ها شال انتخاب مناسبتری است. البته که هر کدام از این افراد بسته به سلیقه خود می توانند شال یا روسری را انتخاب کرده و از پوشیدن آن لذت ببرند.

۲. سبک مانتوی بلند

مانتو های بلند دارای انواع و سبک های متفاوتی از جمله اسپرت، کژوال، مجلسی و غیره می باشند. از این رو برای هر کدام از این استایل ها باید شال و روسری متناسب با آن سبک  را استفاده کنید تا تضادی در استایل شما ایجاد نشده و زیبا و جذاب به نظر برسید.

۳. مدل مانتو بلند

تنوع مدل در مانتو های بلند بسیار است. هر کدام از مدل ها اعم از جلو بسته یا جلو باز، تنگ یا گشاد را باید با شال یا روسری زنانه مناسب خود ست کرد.

مانتوی بلند با شال بهتر است یا روسری؟ 1

چگونه شال یا روسری را با مانتوی بلند ست کنیم؟

یک مسئله ی مهم که برای ست کردن شال و روسری با مانتو را باید در نظر بگیرید، توجه به طرح و رنگ و جنس مانتوی بلند موردنظر است.

◘طرح مانتوی بلند

مانتو هایی که دارای طرح های زیاد و شلوغ هستند را به هیچ عنوان با شال یا روسری طرحدار نباید ست کرد، زیرا باعث می شود که استایل شما بسیار شلخته و نامرتب به نظر برسد. بهتر است از شال و روسری های بدون طرح و یا با طرح های بسیار کم و ساده برای این مدل از مانتو ها بهره ببرید. اما اگر مانتوی شما تک رنگ و بدون طرح است می توانید از شال و روسری های طرحدار و شلوغ استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی پرنداسکارف عرضه کننده انواع شال و روسری های طرح دار و بدون طرح و ساده متناسب با هر سلیقه ای می باشد.

◘رنگ مانتوی بلند

برای انتخاب شال و روسری با مانتوی بلند حتما به رنگ مانتوی بلند توجه کرده و متناسب با آن، رنگ شال و روسری را انتخاب کنید. می توانید از رنگ های مکمل مانند طوسی و صورتی، سبز و لیمویی، نارنجی و آبی و غیره در استایل استفاده کنید. البته برای انتخاب رنگ شال و روسری و مانتوی بلند حتما به رنگ پوست خود نیز توجه کنید. افراد دارای پوست های گندمی تقریبا از همه ی رنگ ها با توجه به سلیقه خود می توانند استفاده کنند. اما افرادی که دارای پوست های روشن هستند بهتر است از رنگ های شاد و پاستیلی مانند سرخابی، سبز، بنفش و غیره و افرادی که دارای پوست های سبزه و تیره هستند از رنگ های ملایم و خنثی مانند طوسی، کرم، لیمویی و غیره در استایل خود بهره ببرند تا زیبا تر به نظر برسند.

◘جنس مانتوی بلند

توجه به جنس مانتوی بلند فاکتور مهم بعدی برای انتخاب و ست کردن شال و روسری می باشد. مانتوهای بلند مخصوص زمستان و پاییز که دارای جنس های ضخیم و کلفت هستند را باید با شال و روسری هایی با همین جنس مانند بافت، موهر و غیره ست کرد و مانتو های بلند بهاره و تابستانی که جنس نازک و لطیفی دارند را با شال و روسری های نازک مانند شال و روسری نخی، لینن و غیره باید ست کرد. 
شاید توجه به این نکات ریز و کوچک در استایل شما بی اهمیت به نظر برسد اما با کمی دقت و سلیقه می توانید یک استایل شیک، زیبا و منحصر به فرد با مانتوی بلند داشته که هم خود از آن لذت ببرید و احساس خوبی داشته باشید و هم دیگران از دیدن استایل شما شگفت زده شده و بسیار لذت ببرند.
اکنون در این قسمت می خواهیم چند استایل مختلف مانتوی بلند با شال و روسری را برای شما شرح دهیم.

مانتوی بلند با شال بهتر است یا روسری؟ 2

◘استایل با مانتوی بلند مجلسی

انتخاب مانتو های بلند برای مجالس بسیار کاربردی و شیک است. مانتو هایی از جنس کرپ، ژاکارد، سنگ دوزی و منجوق و ملیله دوزی شده بسیار مناسب برای مجالس هستند. حال سوال این است که مانتو بلند مجلسی را با چه شال و روسری بپوشیم؟ به طور کلی استفاده از روسری برای مجالس بسیار بهتر و شیک تر از شال است، اما می توانید از شال مجلسی که کار شده هستند نیز استفاده کنید. شال و روسری هایی از جنس ژاکارد، ساتن و ابریشم بسیار مناسب مجالس هستند.  انتخاب یک مانتوی بلند مجلسی با قد زیر زانو و رنگ مشکی و سنگ دوزی شده به همراه یک روسری زمینه مشکی طرحدار(خرید روسری مشکی) و یک شلوار پارچه ای راسته با کفش پاشنه دار مشکی یک استایل بسیار شیک و مجلسی و کاربردی است. همچنین استفاده از یک کیف دستی کوچک مشکی کارشده استایل شما را تکمیل خواهد کرد. استایل مجلسی بعدی یک مانتوی بلند مجلسی جلوباز کرم که قد آن تقریبا تا روی مچ پا باشد و در زیر آن یک شومیز ساتن سبز یشمی به همراه یک شلوار مام فیت یا مام استایل کرم پوشیده و با شال بلند کرم رنگ یا ترکیب رنگی کرم و سبز یشمی ست کنید. این استایل  با یک کفش صندل پاشنه دار و یک کیف کوچک به رنگ سبز یشمی تکمیل خواهد شد.

◘استایل با مانتو بلند اسپرت

مانتو های بلند اسپرت  هم به صورت جلوبسته و هم به صورت جلوباز وجود دارند. مانتو بلند جلوباز با شال بهتر است یا روسری؟ مانتوهای بلند جلوباز را بهتر است با شال های بلند بپوشید تا زیباتر به نظر برسید. انتخاب روسری برای مانتو های بلند جلوباز مناسب و زیبا نمی باشد. در زیر مانتو های بلند جلوباز می توانید اورال، شومیز شلوار و یا پیراهن ساحلی بپوشید. برای داشتن یک استایل اسپرت و روزمره می توانید یک مانتوی جلوباز صورتی ساده را انتخاب کرده و در زیر آن یک اورال طوسی بپوشید. برای شال بهتر است  شالی با ترکیب رنگ و طرح صورتی و طوسی را انتخاب کنید. کفش کتانی سفید یک انتخاب بسیار راحت و مناسب برای این استایل است. انتخاب کیف برای این ست بستگی به سلیقه شما دارد که می توانید از کیف های بزرگ و کوچک استفاده کنید.
اگر مانتوی بلند شما جلوبسته است برای ست کردن شال و روسری، هم شال و هم روسری های قواره بزرگ گزینه مناسبی هستند. مانتو های بلند جلوبسته را بهتر است با ساپورت یا شلوار های بسیار جذب بپوشید. برای کفش هم می توانید از کالج، صندل و یا کتونی استفاده کنید. یک استایل راحت و اسپرت با مانتوی جلوبسته بلند، پوشیدن یک مانتوی جلوبسته بلند آبی آسمانی به همراه یک شال یا روسری طرحدار لیمویی و کیف لیمویی کوچک می باشد. برای کفش یک کتونی سفید و یا یک کالج لیمویی انتخاب بسیار شیک و راحتی است.

جمع بندی

مانتو های بلند بسیار راحت و مناسب برای روزمره  و یا حتی مجالس و میهمانی ها می باشند. انتخاب بین شال و روسری برای مانتوی بلند نیاز به دقت و توجه دارد.  شما با کمی سلیقه و توجه به نکات ریز می توانید یک استایل بسیار زیبا با مانتوی بلند داشته باشید. مثلا برای مانتو های بلند جلوباز انتخاب  شال بهتر از روسری می باشد و یا اینکه برای استایل های مجلسی انتخاب روسری مجلسی همراه با مانتوی بلند گزینه بهتری است. فروشگاه پرند اسکارف مجموعه ای کامل با سابقه ی درخشان در زمینه ارائه  انواع شال و روسری با مدل های متنوع و طرح های متفاوت می باشد. اگر به دنبال یک سایت خرید شال و روسری زنانه با قیمت مناسب و طرح های زیبا و کیفیت بالا هستید، از سایت فروشگاه پرند اسکارف دیدن فرمایید. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی پرند اسکارف قیمت انواع شال و روسری زنانه را مشاهده کرده و خریدی مقرون به صرفه، با کیفیت و منحصر به فرد را تجربه کنید.

 

 

ارسال دیدگاه