ست کردن عینک آفتابی با روسری و شال

ست کردن عینک آفتابی با روسری و شال

22 خرداد 1403
104 بازدید

انتخاب شال و روسری زنانه در این روزهای گرم سال انتخاب دشواری نیست. همه ی ما می دانیم که شال و روسری مناسب فصل تابستان و بهار باید از تعریق بیشتر گردن و صورت بکاهد و  رطوبت بدن را جذب نماید. از طرفی با بالا رفتن دمای هوا و تابش آفتاب باید از ملزومات دیگری مانند عینک آفتابی نیز استفاده نمایید تا بتوانید از سلامت چشم های خود  محافظت کنید. اگر نحوه ست کردن عینک آفتابی با شال و روسری دغدغه شماست تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

چگونه عینک آفتابی را با روسری و شال ست کنیم؟

با توجه به نکات ذکر شده در ادامه می توانید استایل مناسبی به همراه عینک افتابی خود داشته باشید.

الف. توجه به طرح روسری و شال و رنگ عینک آفتابی

◘روسری و شال بهاره با عینک آفتابی

شال و روسری بهاره دارای طرح و گل‌هایی با رنگ‌ها و الگوهای زیبا هستند. این طرح ها معمولاً کم رنگ و با ظرافت ایجاد شده‌اند و برای استایل روزمره و خرید مناسب هستند. استفاده از عینک آفتابی با رنگ لنزهای روشن می‌تواند انتخاب خوبی باشد. رنگ لنز های مانند زرد، آبی کم رنگ، صورتی از جمله رنگ هایی هستند که می توانید به همراه شال و روسری بهاره استفاده نمایید. لنزهای روشن در مقابل نور معتدل بهاری بسیار موثرند و با طرح  روسری و شال بهاره هماهنگی زیبایی ایجاد می‌کنند. این ترکیب به شما این امکان را می‌دهد که استایلی ظریف و دخترانه را ایجاد کنید و از آن در روزهای بهاری لذت ببرید. برای خرید اینترنتی شال و روسری زنانه می توانید به سایت فروشگاه پرند اسکارف مراجعه نمایید. 

◘روسری و شال ساده با عینک آفتابی

شال نخی ساده و دیگر انواع شال های ساده به معنای شالی است که دارای طرح یکدست یا طراحی های ریزی می باشد. شال ساده اغلب دارای هیچ گونه طرح و نقشی نمی باشد و نفظه مقابل شال و روسری مجلسی و بهاره است. برخی از شال های ساده برای اینکه از حالت بک نواختی خود خارج شوند دارای منگوله هایی در پایین شال می باشد. شال و روسری ساده در انواع رنگ ها تولید می شود و می توان به راحتی با استایل های مختلفی ست کرد. به همین دلیل نیز از ملزومات کمد بانوان است.  برای ست کردن عینک آفتابی با روسری ساده باید به فصل استفاده از آن دقت نمود. برای مثال در فصل تابستان پیشنهاد ما انتخاب عینک دودی با فریم مربعی و خلبانی است. این دو فریم می توانند به طور کامل اطراف چشم شما را پوشش دهند.

ست کردن عینک آفتابی با روسری و شال 1

◘روسری و شال طرح دار با عینک آفتابی

به روسری و شال هایی که دارای  طرح گل های بزرگ، پرندگان، اشکال هندسی، رنگ های شلوغ و آبرنگی هستند، روسری و شال طرح دار می گویند. طرح دار بودن روسری و شال، شما را فردی با نشاط و شاداب نشان می دهد. الگوها و طرح متنوع در این نوع روسری و شال، به شما این امکان را می‌دهد تا انتخاب های بیشتری برای آیتم های دیگر استایل خود داشته باشید. برای ست کردن عینک آفتابی با روسری طرح دار، بهتر است با توجه به رنگ روسری و رنگ زمینه استایلتان انتخاب نمایید.

◘روسری و شال مجلسی با عینک آقتابی

روسری و شال مجلسی از پارچه های ساتن، ابریشم، حریر و تور تولید می شوند. رنگ‌هایی مانند سفید، مشکی، نقره‌ای، طوسی و رنگ‌های متالیک معمولاً برای روسری و شال‌های مجلسی می باشند. همچنین، الگوها و طرح های مات و نگین کوبی شده یا اکلیلی مانند گل، پرندگان، ترکیبات هندسی  نیز مشاهده می‌شوند. برای ست کردن عینک آفتابی با روسری زنانه در استایل رسمی، بهتر است از فریم های کوچک تر، گرد و بیضی استفاده شود که در اطراف فریم دارای تزئینات باشند. رنگ لنز عینک برای استایل مجلسی بهتر است تیره باشد.

◘روسری و شال تابستانه با عینک آفتابی

برای ست کردن عینک دودی با روسری و شال تابستانی، می‌توانید از ترکیب رنگ‌های روشن استفاده کنید. برای انتخاب رنگ شال، رنگ های پاستیلی، صورتی، آبی کم رنگ، کرم، شیری، زرد انتخاب عالی می باشد. برای انتخاب رنگ عینک در صورت شدت نور بالا، عینک ‌های با رنگ تیره می‌ توانند بهترین انتخاب باشند تا نور را جذب و فیلتر کنند. ازجمله رنگ های تابستانه و خنک برای انتخاب شال و روسری زنانه، می توان رنگ خاکستری را نام برد. شال یا روسری طوسی می‌تواند تضاد جالبی با عینک دودی مشکی ایجاد کند. در نهایت، از رنگ‌های دیگری مانند سفید، صورتی روشن و نقره‌ای نیز می‌توانید استفاده کنید. این رنگ‌ها با عینک دودی هم خوانی خوبی دارند و به استایل شما زیبایی و پویایی می‌بخشند. 

◘روسری و شال زمستانه با عینک آفتابی

استفاده از روسری و شال زمستانه همراه با عینک آفتابی می‌تواند یک ترکیب جالب و شیک باشد. از نمونه های شال و روسری می توان به  موهر، مخمل، پشمی  اشاره نمود. در فصل زمستان، روسری و شال زمستانه باعث می‌شوند تا گرما و دما نگه داشته شود و شما را از سرما حفظ کنند. ست کردن عینک آفتابی با شال در زمستان برای چشم شما از اهمیت بالایی برخوردار است. عینک آفتابی به شما کمک می‌کند تا از چشم خود در برابر اشعه مضر خورشید و تابش مستقیم آن در طول روز محافظت کنید.

روسری و شال اداری با عینک آفتابی

رنگ‌های تیره مانند مشکی، طوسی و نقره‌ای برای استفاده در محیط کار مناسب هستند. این رنگ‌ها از جمله رنگ‌های کلاسیک هستند که با بسیاری از فرم‌های صورت هماهنگی خوبی دارند. می‌توانید این رنگ‌ها را با آیتم های کمی روشن ‌تر مانند خاکستری یا سفید ست کنید تا استایل شما در محیط کار زیبا و جذاب به نظر برسد. این ترکیبات استایل اداری شما را از حالت یکنواختی خارج می کند. در محیط کار درصورتی که نیاز به استفاده از عینک آفتابی داشتید، از رنگ های روشن تر مانند صورتی، سبز، آبی کم رنگ مناسب تر خواهد بود. برای خرید آنلاین شال و روسری زنانه می توانید به فروشگاه پرند اسکارف مراجعه کنید.

ست کردن عینک آفتابی با روسری و شال 2

◘ست روسری و شال با عینک آفتابی در سفر

شال های بلند و تک رنگ از گزینه های عالی برای استفاده در طول سفر می باشند. شال نخی و پنبه ای، کتان، شال موهر ظریف، شال پلیسه ای نازک، از مواردی هستند که برای سفر به مناطق گرمسیر استفاده می کنند. شال های مناسب سفر اغلب ساده و تک رنگ می باشند اما در حاشیه آن ها از مهره و نگین های زیبایی برای تزئین استفاده شده است. برای ست کردن عینک آفتابی با شال در صورتی که بخواهید به مناطق گرمسیر سفر کنید پیشنها ما استفاده از عینک های تیره می باشد که فریم بزرگی دارند و می توانند صورت و اطراف چشم شما را پوشش دهند.

ب. توجه به مدل صورت و فریم عینک آفتابی

◘صورت بیضی

صورت‌های بیضی شکل، گونه‌های کشیده  و چانه باریک ‌تری نسبت به سایر اشکال صورت دارند. این بدان معناست که برای تعادل دادن به صورت بیضی، بهتر است از فریم‌هایی استفاده کنید که گونه‌ها را کشیده ‌تر نشان داده و در راستای خطوط استخوان چانه قرار داشته باشند. این فریم ‌ها به صورت بیضی شما کمک می‌کنند تا تعادل و توازنی بیشتری داشته باشد و جذابیت ظاهری شما را تکمیل کنند. همچنین، برای صورت بیضی، انتخاب عینک با فریم‌های  گربه ای، مستطیلی، مربعی و فریم‌های کلاب‌ مستر، ویفرر، خلبانی، چند ضلعی، پروانه ‌ای، بهترین گزینه می باشند. شال و روسری‌های بلند و باریک می‌توانند صورتتان را کشیده‌ تر نشان دهند و انحنای طبیعی صورت بیضی را بیشتر بروز دهند. با استفاده از این نوع روسری‌ها، می‌توانید توجه را به بالای صورت جلب کنید و ظاهر کلی صورت بیضی خود را بهبود بخشید.

◘صورت گرد

صورت های گرد، به صورت هایی که دارای زاویه فک و گونه نمی باشند گفته می شود. برای صورت‌های گرد، عینک‌هایی با فریم‌ های گرد و منحنی بسیار مناسب هستند. این نوع عینک‌ ها باعث تعادل و هماهنگی بیشتر در فرم صورت شما می‌شوند و به استایل شما جلوه‌ای زیبا و جذاب می‌بخشند. عینک‌های خلبانی، پروانه‌ای، مربع و مستطیل، چند ضلعی و خط ابرو از جمله گزینه‌های بسیار خوبی هستند که برای  فرم صورت‌ گرد مناسب می‌باشند. صورت‌های گرد بهتر است از شال و روسری‌هایی با طرح‌های عمودی و رنگ‌های تیره استفاده کنند. این طرح‌ها و رنگ‌ها می‌توانند به صورت شما شکل و تعادل بیشتری بدهند و صورتتان را کشیده‌ تر به نظر برسانند. از شال و روسری‌های خیلی کوتاه و با طرح‌ های شلوغ بهتر است خود داری کنید. زیرا این نوع شال و روسری ممکن است صورت شما را بزرگتر نشان دهد و توجه را از صورت به سمت طرح‌های شال و روسری جلب می کند.

◘صورت مربعی

صورت‌های مربعی‌ شکل، دارای خط زاویه فک بزرگ و قابل مشاهده ای می باشند. اغلب این افراد دارای خط گونه ای زیبا و استخوانی بوده و پیشانی کوتاهی دارند. اگر می‌خواهید چهره‌ی مربعی خود را کشیده ‌تر نشان دهید و زاویه ‌ی خط فک کمتر به چشم بیاید، می‌توانید از عینک‌های با فریم باریک و فرم منحنی استفاده کنید. این مدل فریم در چهره شما باعث ایجاد تعادل می شوند. برای صورت‌های مربعی، عینک‌های خلبانی، ویفرر، کلاب‌ مستر، گرد، بیضی، گربه ‌ای و پروانه ‌ای شکل و بیضی بسیار مناسب هستند. برای انتخاب ایتم های شال و روسری مناسب با صورت‌های مربعی بهتر است از شال و روسری‌هایی با طرح‌های منحنی و رنگ‌های روشن استفاده کنند. این طرح‌ها و رنگ‌ها می‌ توانند زاویه ‌های صورت شما را ملایم‌ تر نشان دهند و به صورت شما ظاهری گرد و زیبا بدهند. 

◘صورت مثلثی

فرم صورت مثلثی به سمت بالا با عرض پیشانی باریک با فاصله‌ ی بین دو گونه با چانه نسبتاً زیاد است. برای ایجاد تعادل در صورت مثلثی، عینک ‌هایی با فریم تزیین ‌شده یا با جزئیات بیشتر در بالای فریم می‌توانند مناسب باشند. عینک های افتابی با لنز های رنگی بیشترین توجهات را خواهند داشت. فریم ‌های گربه‌ای با کشید گی زیبا در دو طرف بالای عینک، گزینه‌ی مناسبی برای صورت مثلثی هستند. این فریم‌ها به چهره‌ی شما ظاهری منحنی‌ تر می‌بخشند. همچنین، عینک‌های با فریم خلبانی، کلاب ‌مستر، چند ضلعی، گرد، گربه ای شکل نیز تناسب بسیار خوبی با صورت مثلثی دارند. برای صورت‌های مثلثی، بهتر است از شال و روسری‌های با طرح‌های مورب و رنگ‌های روشن استفاده کنید. این طرح‌ها و رنگ‌ها می‌توانند پیشانی شما را کوچک تر و چانه‌ را پهن ‌تر نشان دهند. همچنین، از شال و روسری‌های خیلی ضخیم و با طرح‌های شلوغ در قسمت بالای روسری بهتر است خودداری کنید. 

◘فرم صورت قلبی

صورت‌های قلبی با پیشانی عریض و چانه‌ای زاویه ‌دار هستند. برای این نوع صورت، عینک‌های آفتابی با فریم‌ هایی که در پایین پهن هستند و رنگ‌های روشنی دارند، مناسب می باشند. فریم‌های خلبانی، چند ضلعی، گرد، مربع، پروانه ‌ای، ویفرر و حتی تا حدودی مستطیل شکل نیز برای صورت قلبی بسیار مناسب هستند. این فریم‌ها با تعادل و تناسب صورت شما، جلوه‌ای شیک و زیبا خواهند داشت. برای صورت‌های قلبی بهتر است از شال و روسری‌ هایی استفاده کنید که تعادل را در صورت شما برقرار کنند. طرح‌ های ملایم و رنگ‌های روشن می‌توانند به صورت شما ظاهری منسجم و هماهنگ‌ تر بدهند. همچنین، رنگ‌های روشن معمولاً صورت شما را کوچک تر نشان میدهند.  

ست کردن عینک آفتابی با روسری و شال 3

نتیجه گیری

با گرم شدن هوا یکی از دغدغه های بانوان انتخاب عینک آفتابی مناسب با شال و روسری می باشد. در فصل‌های گرم، بهتر است از عینک‌های آفتابی سبک و با فریمی نازک استفاده کنید. این نوع عینک‌ها  وزن کمی دارند و شما می تواند برای ساعت ها بر روی چشم خود قرار دهید. برای ایجاد استایل مناسب، می‌توانید رنگ شال یا روسری را با رنگ‌های عینک آفتابی هماهنگ کنید. فروشگاه اینترنتی پرند اسکارف با عرضه متنوع ترین شال و روسری دخترانه و زنانه می تواند شما را در انتخاب آن ها  همراه شما باشد. 

 

ارسال دیدگاه