معرفی برند های معروف شال و روسری خارجی و ایرانی

معرفی برند های معروف شال و روسری خارجی و ایرانی

02 تیر 1403
104 بازدید

بسیاری از خانم ها و دختران باسلیقه و شیک پوش برای انتخاب روسری و شال به دنبال برند های معروف هستند. زیرا شال و روسری های برند علاوه بر طرح و رنگ های خاص و زیبایی که دارند دارای کیفیت بسیار بالایی نیز می باشند که به همین سبب استفاده از آن ها باعث می شود که خیلی خاص و شیک به نظر بیایید. برندهای خارجی و ایرانی زیادی هستند که در زمینه تولید شال و روسری فعالیت می کنند. البته که هنگام خرید شال و روسری برند لازم است به یکسری نکات مهم توجه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. ما در این مقاله به معرفی بهترین برندهای شال و روسری خارجی و ایرانی و یکسری مطالب مرتبط خواهیم پرداخت. پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید. فروشگاه پرند اسکارف مجموعه ای کامل و متنوع از انواع شال و روسری های ایرانی و خارجی می باشد.

معرفی بهترین برندهای شال و روسری خارجی

برندهای خارجی متفاوتی شال و روسری تولید می کنند که در بین آن ها برند روسری ایتالیایی همچون گوچی، دولچه گابانا، والنتینو و برندهای فرانسوی بسیار معروف و پرطرفدار و البته گران قیمت می باشند. ما در این قسمت به معرفی این برند ها و چند برند معروف خارجی دیگر در زمینه تولید شال و روسری خواهیم پرداخت.

◘برند گوچی (GUCCI)

برند گوچی یکی از پرطرفدارترین برندهای ایتالیایی در صنعت پوشاک و شال و روسری خاص می باشد. این برند توسط گوچیو گوچی در سال ۱۹۲۱ در فلورانس ایتالیا شکل گرفت. از شال و روسری برند گوچی می توان برای استایل های مختلف از جمله رسمی و اسپرت استفاده کرد. در بین محصولات گوچی، شال های ابریشم آن طرفداران زیادی داشته و بسیار معروف هستند. همچنین شال و روسری های برند گوچی توسط افراد سرشناس دنیای مد و سینما در مکان های مختلف از جمله معروف ترین فرش قرمز ها استفاده می شود.

◘برند شنل(Chanel)

برند شنل جزو لوکس ترین و گران ترین مارک روسری خارجی می باشد. این برند یک برند فرانسوی بوده که در سال۱۹۰۹ میلادی تشکیل شد و به واسطه ی طراحی های جذاب، رنگارنگ و لوکسی که داشت و همچنین کیفیت بالای آن به سرعت در صنعت مد و پوشاک بسیار معروف و پرطرفدار شد. اگر می خواهید بسیار شیک و لوکس به نظر برسید از شال و روسری های شنل غافل نشوید.

◘برند دیور (Dior)

برند دیور در سال ۱۹۴۶ میلادی در فرانسه تاسیس شد. این برند جزو برند های لاکچری و خاص محسوب می شود. شال زنانه و روسری های برند دیور با طراحی های منحصر به فردی که دارند مانند اشکال هندسی، خطوط مختلف و گل و برگ موجب شد که بسیار مورد استقبال واقع شوند و نظر افراد زیادی را به خود جلب کردند.

◘برند بربری (Burberry)

احتمالا شماهم تاکنون طرح خاص و شطرنجی بربری را در انواع پوشاک و اکسسوری از جمله کیف، کفش، لباس و شال و روسری دیده اید. برند بربری یک برند بریتانیایی بسیار معروف می باشد. شال و روسری های بربری جزو گران ترین مارک روسری و شال و همچنین برترین برندهای صنعت مد در دنیا می باشد.

◘برند هرمس

هرمس یک برند فرانسوی می باشد که در سال ۱۹۳۷ توسط رابرت دوما به ثبت رسید. شال و روسری های برند هرمس بسیار با کیفیت بوده و جنس آن ها غالبا از نخ و ابریشم چینی می باشد. تنوع طرح زیاد و کیفیت بالای آن، برند هرمس را به یک برند لاکچری و پرطرفدار تبدیل کرده است.

◘دولچه گابانا

 برند ایتالیایی دولچه گابانا یک برند پرطرفدار در بین سلبریتی ها و افراد معروف می باشد. طراحی های بسیار جذاب، رنگارنگ و رمانتیک این برند آن را بسیار خاص و منحصر به فرد می کند.

معرفی برند های معروف شال و روسری خارجی و ایرانی 1

◘برند پرادا

پرادا جزو معروف ترین و بهترین برندهای تولید کننده روسری زنانه در جهان می باشد. روسری های این برند کیفیت بسیار بالا و طراحی خاص و منحصر به فردی دارند از این رو جزو گرانترین مارک روسری به شمار می آیند.

◘برند لویی ویتون

ال وی یا همان لویی ویتون یک برند فرانسوی می باشد که در سال ۱۸۵۴ توسط فردی به نام لویی ویتون شکل گرفت. این برند علاوه بر تولید شال و روسری محصولات مختلف دیگر از جمله کفش، لباس، طلا و جواهر، ساعت و غیره را نیز تولید می کند. در بسیار از طراحی های شال و روسری لویی ویتون نماد برند LV به چشم می خورد. 

معرفی بهترین برندهای شال و روسری ایرانی

هرچند که برند های خارجی بسیار معروف و پرطرفدار و با کیفیت هستند اما در این بین بسیاری از برندهای ایرانی نیز وجود دارند که شال و روسری های با کیفیت و زیبا تولید می کنند. اگر به دنبال آشنایی و انتخاب برند شال و روسری ایرانی هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

● برند میس اسمارت

میس اسمارت در سال ۱۳۸۸ تشکیل شد. این برند علاوه بر شال و روسری سایر پوشاک را نیز تولید می کند. شال و روسری های برند میس اسمارت از پارچه های بسیار با کیفیت همچون ابریشم، نخ پنبه و پشم تشکیل شده اند و تنوع طراحی و ترکیب رنگ بسیار زیبا و جذابی دارند. از این رو بسیار محبوب و پرطرفدار بین خانم ها و دختران ایرانی بوده و جزو بهترین مارک روسری ایرانی می باشد.

● برند اساهیر

اساهیر یک برند ایرانی که در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد. شال و روسری های برند اساهیر طراحی های خاص و خلاقانه ای ای همچون اشکال هندسی، طرح های فانتزی، گل و برگ دارند که به همین دلیل بسیار منحصر به فرد و شیک بوده و طرفداران زیادی دارد. شال و روسری های اساهیر علاوه بر طراحی خاصی که دارند از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند.

● برند ادور

اگر به دنبال شال و روسری با طراحی های هنری هستید، برند ادور بهترین گزینه برای انتخاب شما است. طراحی شال و روسری های ادور الهام گرفته از موزه ها و گالری های مختلف می باشد. علاوه براین شال و روسری های ادور از مواد و متریال با کیفیت بسیار بالا و دوخت هنرمندانه و بسیار زیبا و تمیز برخوردار است.

● برند بادی اسپینر

برند بادی اسپینر در سال ۱۳۸۶ با هدف تولید پوشاک مردانه تاسیس شد. اما به تدریج و با گذر زمان در زمینه تولید پوشاک زنانه و همچنین تولید شال و روسری فعالیت کرد. این برند یکی از برند های مطرح و شناخته شده در ایران با بیش از ۴۲ شعبه فعال در کشور می باشد.

● برند ستی ریس

برند ستی ریس توسط دو بانوی خلاق ایرانی در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد. طراحی های شال و روسری های این برند الهام گرفته شده از افسانه های قدیمی ایرانی و با رنگ های شاد و جسورانه می باشد. از این رو شال و روسری های ستی ریس بسیار خاص و منحصر به فرد هستند.

معرفی برند های معروف شال و روسری خارجی و ایرانی 2

● طوبی ارتمیس

این برند از الیاف طبیعی در تولید شال و روسری استفاده می کنند. اگر به دنبال یک روسری با طرح هاس سنتی و اصیل ایرانی هستید، برند طوبی ارتمیس بهترین انتخاب برای شماست. طراحی شال و روسری های طوبی ارتمیس متشکل از طرح های سنتی از جمله گل و کاشی می باشد.

نکات مهم در هنگام خرید شال و روسری برند

۱. توجه به رنگ شال و روسری

در انتخاب روسری و شال برند حتما به  رنگ آن توجه کنید و رنگی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ پوست صورت شما باشد. زیرا در غیر اینصورت هم زیبایی شال و روسری شما به چشم نمی آید و هم چهره شما نامرتب به نظر می رسد.

۲. توجه به قواره و سایز شال وروسری

سعی کنید سایز شال و روسری را حتما با توجه به نوع نیاز خود و مدل بستن آن انتخاب کنید. اگر می خواهید روسری را دور گردن خود ببندید بهتر است از روسری هایی با قواره های کوچک تر استفاده کنید.

۳. جنس شال و روسری

از فاکتورهای مهم هنگام خرید و انتخاب شال و روسری برند میتوان به جنس آن اشاره کرد. جنس هایی را انتخاب کنید که ایستایی بالایی داشته و به راحتی از روی سر شما لیز نخورند تا باعث کلافگی و شلختگی استایل شما نشود.

۴. کیفیت و نوع دوخت

اغلب روسری های برند کیفیت و نوع دوخت بالایی دارند. اما با این حال لازم است هنگام خرید حتما به نوع دوخت توجه کرده تا بیرون زدگی و خرابی نداشته باشد.

معرفی برند های معروف شال و روسری خارجی و ایرانی 3

۵. انتخاب یک فروشگاه مطمئن

امروزه با گسترش برند های فیک و بی کیفیت انتخاب و خرید از یک فروشگاه مطمئن بسیار حائز اهمیت است. فروشگاه اینترنتی پرند اسکارف که یکی از بهترین سایت خرید شال و روسری است مجموعه ای کامل از انواع شال و روسری با برند های مختلف و متنوع ایرانی و خارجی با کیفیت می باشد که با خیال راحت می توانید از این فروشگاه شال و روسری مناسب خود را تهیه نمایید.

جمع بندی

انتخاب شال و روسری های برند تاثیر زیادی در زیبایی و چشمگیر بودن استایل شما دارد. زیرا برند های مختلف مانند برند روسری ایتالیایی یا برند های فرانسوی و یا برخی برند های معروف ایرانی از مواد و پارچه های با کیفیت، دوخت تمیز و طرح و رنگ های بسیار زیبا و جذاب و منحصر به فرد در طراحی و تولید شال و روسری های خود استفاده می کنند. اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر شال و روسری و همچنین سایت خرید شال و روسری زنانه هستید پیشنهاد ما به شما فروشگاه پرند اسکارف می باشد. فروشگاه آنلاین پرند اسکارف عرضه کننده انواع مختلف شال و روسری با کیفیت بسیار بالا، طرح های خاص و متنوع و قیمت مقرون به صرفه می باشد.

ارسال دیدگاه