همه چیز درباره شال یاخما و انواع استایل آن

همه چیز درباره شال یاخما و انواع استایل آن

16 تیر 1403
181 بازدید

شال زنانه یاخما یکی از این مدل های جدید و بروز شال می باشد که با طراحی متفاوت خود خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرد. شال یاخما به دلیل داشتن طراحی زیبا و مجلسی برای استایل های مختلفی استفاده می شود که ما قصد داریم در این مقاله به انها بپردازیم . با ما همراه باشید.

معرفی شال یاخما

پارچه یاخما یکی از محبوب‌ ترین پارچه‌ های مورد استفاده در تولید شال و روسری زنانه می باشد. ظرافت و الگوهای منحصر به فرد شال یاخما باعث شده است که طراحان به تولید مدل های مختلف از آن روی بیاورند. شال و روسری‌هایی که با استفاده از پارچه یاخما دوخته می‌شوند، دارای حالتی توری و نازک هستند. الگوها و طرح‌هایی که روی این نوع شال‌ها استفاده می‌شود، برجسته بوده و باعث می شود تا جذابیت  بیشتری به بافت شال ببخشد. همچنین، به دلیل تنوع بالای شال یاخما، مدل‌های شال یاخما در بازار بسیار متنوع هستند و شما می توانید باتوجه به سلیقه خود با استایل های مختلفی این شال را ست کنید. 

همه چیز درباره شال یاخما و انواع استایل آن 1

انواع شال یاخما از نظر جنس پارچه

◘شال یاخما ابریشمی

شال‌های یاخما با جنس پارچه ابریشمی با کیفیت بسیار بالا و لطافت فوق‌العاده ای ساخته می‌شوند. الیاف ابریشمی بسیار نرم و لطیف هستند. شال یاخما ابریشمی نیاز به نگهداری بیشتری دارد و بهتر است با دست شسته شود.

◘شال یاخما پنبه

شال‌های یاخما با جنس پارچه پنبه مناسب برای استفاده در فصل‌های گرم و تابستان هستند. پارچه پنبه نرم و تنفس ‌پذیر است و راحتی بیشتری به کاربر می‌دهد.

◘شال یاخما پلی‌استر

شال‌های یاخما با جنس پارچه پلی‌استر معمولاً بسیار مقاوم و محکم هستند. این نوع پارچه ضد چروک بوده و به شال یاخما استحکام بیشتری می بخشد. شال یاخما تولید شده از پلی استر علاوه بر داشتن ظاهر زیبا، ارزان تر از شال یاخما ابریشمی می باشد.

◘شال یاخما ویسکوز

شال‌های یاخما با جنس پارچه ویسکوز عموماً نرم و در عین حال با جذابیت ظاهری بالا هستند. پارچه ویسکوز از الیاف مصنوعی تهیه می‌شود که خواصی مشابه با پارچه ابریشم دارند. شال یاخما با پارچه وسکوز دارای بافتی سبک و لطیف است .

انواع طراحی شال یاخما

  • طرح گل‌ دار
  • طرح‌های اشکال هندسی
  • طرح‌های حیوانات و پرندگان
  • طرح‌های هنری و هنرمندانه
  • طرح شال یاخما پرزی 

همه چیز درباره شال یاخما و انواع استایل آن 2

ویژگی های شال یاخما

• لطافت و نرمی

شال یاخما با جنس پارچه‌هایی مانند ابریشم، پنبه یا ویسکوز تهیه می‌شود که به آن نرمی و لطافت خاصی می ‌بخشد. این ویژگی‌ها باعث راحتی در هنگام استفاده از شال یاخما می‌شود.

• جذابیت بالا

شال یاخما معمولاً دارای طرح‌ها و الگوهای زیبا و منحصر به فردی است. طراحی زیبای شال یاخما باعث می شود، در هنگام استفاده از آن تمامی توجهات را به سمت استایل خود جلب کنید.

• تنوع در استفاده

شال یاخما قابل استفاده در موقعیت‌های مختلف است. کاربرد های فراوان این شال برای موقعیت های مختلف باعث شده شال یاخما دارای طرفداران بسیاری باشد. برای مثال این شال هم برای دورهمی های دوستانه و هم استایل روزمره استفاده می شود. شما می توانید برای مشاهده انواع مختلف شال یاخما به سایت پرند اسکارف مراجعه نمایید.

• رنگ بندی مختلف

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد شال یاخما داشتن رنگبندی می باشد. این شال دخترانه و زنانه را می توانید از سایت پرند اسکارف تهیه نمایید. تولید شال یاخما با رنگ بندی زیاد، امکان ست کردن با دیگر ایتم های استایل را به شما می دهد.

• دوام و مقاومت

با توجه به جنس پارچه‌هایی که برای تولید شال یاخما استفاده می‌شود، این شال‌ها به طور کلی دارای دوام و مقاومت مناسبی برای استفاده در مجالس و دورهمی های دوستانه می باشد. اما توصیه ما به شما به نگهداری از این شال در هنگام شستشو می باشد. از چلاندن در هنگام شستشو و اتو کردن های مکرر پرهیز نمایید.

همه چیز درباره شال یاخما و انواع استایل آن 3

 انواع استایل با شال یاخما

استایل مجلسی با شال یاخما

برای استایل مجلسی می توانید از شال یاخما با طرح حیوانات یا گل استفاده نمایید. در این استایل هر چه شال یاخما پر نقش و نگار تر باشد زیبا تر بنظر می رسد. اگر از طرح پرزدار شال یاخما استفاده کنید زیبایی استایل مجلسی شما دوچندان می شود. مانتو مجلسی مازراتی با طرح برجسته و مانتو مجلسی که گل دوزی های زیبایی دارند به همراه شلوار راسته مازراتی، شلوار گلدوزی شده، شلوار مام فیت مشکی می توانند انتخاب عالی برای استایل مجلسی باشند. از کفش پاشنه دار مجلسی و یا صندل های مجلسی می توانید برای تکمیل استایل خود استفاده نمایید. رنگ بندی استایل مجلسی زنانه مشکی، کرمی، سرمه ای، طوسی و طلایی می باشد. اگر شال شما ترکیبی از این رنگ ها است، مانتو و شلوار شما می تواند با یکی از رنگ های به کار رفته در زمینه شال ست شود. از انجایی که رنگ مشکی پایه و زمینه اصلی استایل مجلسی است شما میتوانید از شال مشکی مجلسی زنانه یاخما استفاده نمایید.

استایل مینیمال

استایل مینیمال یک استایل ساده و کم ‌جزئیات است که تمرکز بیشتری بر روی شکل و سادگی هرچه بیشتر استایل دارد. در این استایل، طرح‌های کوچک توپی یا لوزی برای شال یاخما سفید بسیار مناسب هستند. از آیتم هایی به رنگ‌ کرم، سفید و خاکستری استفاده کنید تا به جنبه ساده و مینیمال استایل تان بپیوندد. شال یاخما سفید با طرح کوچک توپی یا لوزی و مربعی می‌توانید آن را با یک شومیز زنانه ساده و بدون طرح همراه کنید. همچنین، استفاده از کت اور سایز نیز می‌تواند به استایل مینیمال شما اضافه کند. درباره پوشیدن شلوار، شلوار راسته، شلوار مام فیت و شلوار پاکتی انتخاب‌های مناسبی برای استایل مینیمال هستند. این شلوارها استایل مینیمال شما تکمیل می‌کنند. رنگ‌های کرم، سفید و خاکستری، صورتی کم رنگ بسیار مناسب برای استایل مینیمال هستند و با بقیه لباس‌های ساده و بدون طرحتان هماهنگ می ‌شوند. در کنار این شال طرح دار از کفش پاشنه دار و شومیز زنانه بدون طرح به همراه کت اور سایز استفاده نمایید.

استایل کلاسیک

هرچه طرح شال دخترانه یاخما ساده تر باشد انتخاب مناسب تری برای استایل کلاسیک میباشد. استفاده از شال یاخما مشکی پرز دار مناسب استایل کلاسیک نمی باشد. استایل کلاسیک سبکی است که شیک بودن را در کنار سادگی به کار می برد. سادگی در طراحی ظاهری این استایل دیده می شود. اما در کیفیت پارچه و طراحی دوخت این سبک، متفاوت با استایل مینیمال می باشد. طراحی بسیار دقیق در فرم لباس و دفرمه نبودن آن در کنار استفاده از رنگ های گرم مانند قهوه ای و شکلاتی از جمله ویژگی های مثبت استایل کلاسیک می باشد. انتخاب شال یاخما برای این استایل باید هم خوانی زیادی با رنگ آمیزی و طراحی آن داشته باشد. از جمله رنگ بندی شال یاخما به شال یاخما مشکی، شال یاخما سفید، شال یاخما کرم می باشند.

استایل روزمره

شال یاخما منگوله دار که دارای طرح های پروانه، شاپرک و گل می باشد از مدل شال های دخترانه و شیک به همراه استایل روزمره است. شال یاخما را می توانید به همراه شومیز ساده ست کنید. همچنین مانتو های دخترانه عروسکی، مانتو جلو باز ساده، مانتو استین خفاشی از طرح های امروزی و ترندی است که به همراه شال یاخما زیبا تر می شوند. این استایل را می توانید به همراه شلوار جین مام استایل و مام فیت به همراه کتونی استفاده نمایید. برای انتخاب رنگ شال یاخما در استایل روزمره می توانید از شال یاخما رنگی، صورتی، مشکی، آبی و کرم استفاده نمایید. 

استایل ماکسیمال

از جمله استایل هایی که می توانید از شال یاخما رنگی، صورتی و قرمز پررنگ استفاده نمود استایل ماکسیمال است. استایل ماکسیمال، استایل شلوغ با رنگ های گرم و پر رنگ است که از قائده خاصی برای ست کردن ایتم ها پیروی نمی کند. در استایل ماکسیمال شما می توانید از شال های پر طرح و پر نقش استفاده کنید. این استایل دست شما را برای انتخاب رنگ بندی شال و مانتو باز می گذارد و شما بدون محدودیت می توانید از مانتو کتی، مانتو استین پفی، مانتو گل دوزی شده، مانتو با ابرنگی استفاده نمایید. در انتخاب شلوار نیز از شلوار های پلیسه ای، شلوار دامنی، شلوار راسته و شلوار جین مام استایل و مام فیت استفاده نمایید. 

خرید شال زنانه به صورت اینترنتی

ساده ترین راه، خرید شال زنانه به صورت اینترنتی می باشد. شما به این شکل می  توانید به راحتی به اطلاعات مربوط به روسری، محل تولید آن، کیفیت پارچه، اندازه روسری دسترسی داشته باشید. خرید اینترنتی شال زنانه به صورت اینترنتی در وقت و هزینه های شما صرفه جویی می کند. در فروشگاه پرند اسکارف ما این بستر را برای شما فراهم کردیم و شما در کنار استفاده از تنوع محصولات می توانید خریدی امن را تجربه کنید. 

لیست انواع مدل شال زنانه فروشگاه پرنداسکارف

»» شال پلیسه ریز منگوله دار
»» شال مشکی ساده
»» شال ساده نخی و لینن
»» شال تابستانی خنک 
»» شال مزونی مجلسی شیک

نتیجه گیری

شال یاخما از جمله شال های مجلسی پر طرفدار می باشد که در رنگ بندی روشن و تیره تولید می شوند. این شال زمینه ساده و نازکی دارد که با طرح های برجسته و پرزدار پوشیده شده است. این شال در اندازه های کوتاه و بلند تولید شده و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و نوع استایل خود این شال را تهیه نمایبد. 

ارسال دیدگاه